Vinkkejä kiitos!!!

minä:)

Mul on halloween juhlat mun parhaiden kamujen
kanssa ens perjantaina ja yks mun kamuista menee aina nuuskimaan mun laatikoihin:(
Voisiko joku keksiä jonkun hyvän jekun jotta mä saisinsen sen oikein pelästymään kun se avaa jonkun mun laatikoista???

10

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HULLU

      miks et laita paljon matoja hämä häkkejä ja kaikkee ällöö mä oon ainakin pelästynyt siihe
      tai tunge sun kamu niihin ja se pelästyttäis sen
      siinä sulle vinkki niinku minkki

    • minä:)

      ...ONKO saatavilla lisää vinkkejä?????

      • alina96

        Noh tee jotain ällöö esim. Noh ei vaa tuu mielee muute mix se kattoo sun laatikkoo? *ihmettelee*:O


    • minä:)

      ...se luulee että sieltä voisi löytyä mun
      päivyri tai jotain(vaikka mulla ei ole päiväkirjaa)Mä oon miettinyt mitä pitäis laittaa sinne,ehkä lotain joka pomppaa ylös kun se avaa sen laatikon(mutta mikä???)

      • fddffd

        pistä sinne tekoverta, täytetty elukka, muovinen irtosormi/jalka tai tämmönen, pelottava kuva (netistä voi löytyy esim.) tai sit joku porsaan sisälmys (löytyy kauppojen lihahyllyilt) :p


    • saaruski..!

      Laita ötököitä laatikkoon tai kaikkiin (lelu ötököitä)... Osta niitä tiimarista! Jos se ei pelkää niitä niin... hmm! Laita oikeita!!! hihih..!

    • sussa

      Laita laatikkoon joku karmiva (kuminen) tuhat jalkainen tai hämähäkki kautta joku käärme! YÖKK
      Tai näin viimeksi tiimarissa limaisia ällöjä kumi mömmöjä laita vaik niitä! Tai osta joku päivyri äläkä kirjota siihen mitää ja paa se sinne laatikkoo ja sen välii niitä limamömmöjä...

      • illu

        hei!

        kun laatikko avataan niin sieltä pomppais joku olio (oon nähnyt jossain niitä)
        niin se varmana säikkyy...


      • snsns
        illu kirjoitti:

        hei!

        kun laatikko avataan niin sieltä pomppais joku olio (oon nähnyt jossain niitä)
        niin se varmana säikkyy...

        Esim jotain. jos tiedät mitä kaverisi pelkää ylikaiken. koitat sellasen väsätä sinne


    • Karo

      Mullakin oli yx kaveri joka tuppas tonkimaan aina joka paikan kun se kävi meillä. Se oli tosi ärsyttävää, mut huomasin että se tekee sitä kaikkien luona. En käsitä sellasii ihmisii.

      Mut mulla ei tuu kunnon ideoita päähän mutta laita jotai tekoverta ja esim. partakoneenteriä. Paitsi sit se luulee et viiltelet ittees... no, en tiä sit. Mikset vaan kirjota lappuja joka laatikkoon et "LAKKAA TONKIMASTA MUN LAATIKOITA"
      (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe