Vinkkejä kiitos!!!

minä:)

Mul on halloween juhlat mun parhaiden kamujen
kanssa ens perjantaina ja yks mun kamuista menee aina nuuskimaan mun laatikoihin:(
Voisiko joku keksiä jonkun hyvän jekun jotta mä saisinsen sen oikein pelästymään kun se avaa jonkun mun laatikoista???

10

1794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HULLU

      miks et laita paljon matoja hämä häkkejä ja kaikkee ällöö mä oon ainakin pelästynyt siihe
      tai tunge sun kamu niihin ja se pelästyttäis sen
      siinä sulle vinkki niinku minkki

    • minä:)

      ...ONKO saatavilla lisää vinkkejä?????

      • alina96

        Noh tee jotain ällöö esim. Noh ei vaa tuu mielee muute mix se kattoo sun laatikkoo? *ihmettelee*:O


    • minä:)

      ...se luulee että sieltä voisi löytyä mun
      päivyri tai jotain(vaikka mulla ei ole päiväkirjaa)Mä oon miettinyt mitä pitäis laittaa sinne,ehkä lotain joka pomppaa ylös kun se avaa sen laatikon(mutta mikä???)

      • fddffd

        pistä sinne tekoverta, täytetty elukka, muovinen irtosormi/jalka tai tämmönen, pelottava kuva (netistä voi löytyy esim.) tai sit joku porsaan sisälmys (löytyy kauppojen lihahyllyilt) :p


    • saaruski..!

      Laita ötököitä laatikkoon tai kaikkiin (lelu ötököitä)... Osta niitä tiimarista! Jos se ei pelkää niitä niin... hmm! Laita oikeita!!! hihih..!

    • sussa

      Laita laatikkoon joku karmiva (kuminen) tuhat jalkainen tai hämähäkki kautta joku käärme! YÖKK
      Tai näin viimeksi tiimarissa limaisia ällöjä kumi mömmöjä laita vaik niitä! Tai osta joku päivyri äläkä kirjota siihen mitää ja paa se sinne laatikkoo ja sen välii niitä limamömmöjä...

      • illu

        hei!

        kun laatikko avataan niin sieltä pomppais joku olio (oon nähnyt jossain niitä)
        niin se varmana säikkyy...


      • snsns
        illu kirjoitti:

        hei!

        kun laatikko avataan niin sieltä pomppais joku olio (oon nähnyt jossain niitä)
        niin se varmana säikkyy...

        Esim jotain. jos tiedät mitä kaverisi pelkää ylikaiken. koitat sellasen väsätä sinne


    • Karo

      Mullakin oli yx kaveri joka tuppas tonkimaan aina joka paikan kun se kävi meillä. Se oli tosi ärsyttävää, mut huomasin että se tekee sitä kaikkien luona. En käsitä sellasii ihmisii.

      Mut mulla ei tuu kunnon ideoita päähän mutta laita jotai tekoverta ja esim. partakoneenteriä. Paitsi sit se luulee et viiltelet ittees... no, en tiä sit. Mikset vaan kirjota lappuja joka laatikkoon et "LAKKAA TONKIMASTA MUN LAATIKOITA"
      (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe