Mites linnassa niin sanotut "isot ja pahat rikolliset" suhtautuvat varkauksista, pahoinpitelyistä ja muista mitättömistä rikoksista sinne joutuneita pikku nilkkejä tai narkkeja? Joutuuko ne esimerkiksi tekemään palveluksia muille ja muutenkin kulkemaan siellä niin sanotusti nenä toisen perseessä?
Pikku rikolliset
4
1355
Vastaukset
- johnnypekko
Oletko katsonut liikaa elokuvia.
Vankilassa eletään ikäänkuin omassa valtiossa ja ei siellä niinkään erotuta joukosta oli sitten murhaaja tai rattilainen.
Ainoastaan poikkeuksen tekee seksuaalirikolliset mutta ne sitten onkin suljetulla.- katsonut
liikaa elokuvia. Mut eikö siellä ole joku "nokkimis" järjestys joka vaikuttaa olosuhteisiin?
- 1%.
katsonut kirjoitti:
liikaa elokuvia. Mut eikö siellä ole joku "nokkimis" järjestys joka vaikuttaa olosuhteisiin?
Rogues Gallery etunenässä ovat nokkimisjärjestyksen yläpäässä.
Minulla olisi ollut aikanaan mahdollisuus liittyä ko. jengiin. Monia kavereita on Suomen kuuluisimmassa ja pelätyimmässä rikollisjengissä nykyään täysjäsenenä.
Usein kaduttaa, että aikanaan jänistin enkä uskaltanut heittäytyä täysillä mukaan. Nyt olen vain mitätön tavis, joka käy duunissa ja nyhjöttää himassa.
- vaan hyvää
läppää kaikille jotka eteen käveleen ja läpsit olalle,ja muista kehua paljon ilmoja ja jos tiät kaverin tekoset niin kehut sitä kovax jätkäx!!!noin pääset piireihin ja aina kun tarjoot tupakan tai leivot jannuille pitsaa niin kaikki on sun kavereita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740