aloitan aamun nousten väsyneenä ylös sängystä, mä en haluais elää - mut, en kuollakaan tuleen kylpemään. Maan opäällä kysymykset vaan? nostaa, jä täällä, sieluunsa vaan rauhaa etsimään, ilman sua ei ole rauhaa, sä poika olet kuin tähti beetlehemin, tähti myöskin kaukaisin, kuinka sut tavottaisin, kuinka levyn levyttäisin? kun ei ole mulla säveltäjää, kun ei ole mulla levyttäjää? kun ei ole mulla enää pändiä, mä sun vuoksi nämä laulut ja riimit tekisin tietysti on jotain suurempaa, jonka vuoksi jaksaa jotain kirjoittaa, kertoo koko maailmalle kertoo juuri oikeen stoorin sille - ehkä mä viellä, joku päivä nuosen räppäämään lavalle, ja jäätikkö navalle muutan, niin kuin täällä ei olis muutenkin jo valmiiks kylmä...
kaveria ei jätetä
2
114
Vastaukset
- Enkuli herroittelee sua
nyt mä kyllä herroittelen pikkuisen aikaa mutta täytyy kirjottaa ihan Eellä toi enkuli. ku sä kirjutat pikkukoolla ton kalevin ja sen ihme sorsan..ni mä olen Eellä sitten. mä en kuollakaan voi antaa sun kun sä olet räppäriksi tulossa tuota piquaa jos sä et rappariks kun niistä on pula-aika sano. tulevaisuuden tähti..usko se vaan..rakkaudellisesti sua vain yli kaiken mä rakastan sinisilmiäs päällä maan!
- sukka 1111
jos olisit sanonut herrannen auta, mä olisin sanonut, et ei se auta, mut kun sanot herranen aika, niin kai sillä on aikkaakin kuolleen maan ihmisille? niinpä niin, sellaista vaan se elämä on =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770