Yli jakopäänhihnan vaihtovälin.En saanut huoltoa ja autoa tarttee.
paljonko plette uskaltaneet ajaa
6
1398
Vastaukset
- TDI Golffisti
Vaihdoin saksantuonnissa sen 6 tkm ajoissa, kun ei tiennyt varmasti missä kunnossa on.
En ajaisi, ellei sitä hihnaa tarkista. Ei ainakaan suurella rasituksella tai riippuu tietysti moottoristakin. - Pena
Golf -03 1.6 16v ajettu 82tkm - ei kantti kestä ja huollon yhteydessä vaihdoin. Vaihtoväli 180tkm, mutta kyllähän se ihan mahdoton että se tuon kestäisi!
- VW korvaa
hihnankatkeamisen 100 % alle 4 vuotiaaseen ja alle 100 000km ,pitää olla täydell. huoltokirja.
- Niin, mutta
VW korvaa kirjoitti:
hihnankatkeamisen 100 % alle 4 vuotiaaseen ja alle 100 000km ,pitää olla täydell. huoltokirja.
Siellä on moni muu asia myös toisin. Kuten esimerkiksi autoverotus.
Kannattaa kysyä asiaa suomen merkkihuollosta ja maahantuojalta; vastaus on että asia vahinkotapauksessa katsotaan tapauskohtaisesti(haetaan hakemalla syytä miksi ei tarvitsekorjata) ja että hihna ei Suomen lämpö olosuhteissa kestä tuota 180tkm:ia vaan suositus on 90tkm.
Kuluttajansuojahan on aika yksiselitteinen(maahantuoja on heikoilla suositustensa kanssa), mutta vahingon sattuessa sitä ihminen vanhenee muutaman vuoden kun tappelee maahantuojan kanssa.
Ajakoon ken uskaltaa, minä en.
- Jamppa1
kilometriä. Tuttu pääsi astralla melkein tonnin ylimääräistä. Sitten pistettiin uusi kansi.
- Vaihtaaa
Olen joskus tullut ajaneeksi kaksi kertaa suosituksen, eikä hihna vielä lopussa ollut. Toki sentään tarkastin silloin tällöin.
En kuitenkaan suosittele ylikilometrejä.
Jos hihna näyttää ehjältä, eivätkä hampaatkaan ole kuluneet ja kiristys on oikea, se todennäköisesti menee vielä yli 10 000 Km.
Uusikin hihna voi rikkoutua, jos vaikka nokka-akseli ahdistaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424