Kävin ihotautilääkärillä ja sain akneeni lääkkeet: Ensin pitäisi syödä duracef nimistä antibioottia 2 viikkoa ja sen jälkeen Tetralysal kapseleita 3kk.
Unohdin kuitenkin aloittaa antibiooteilla ja aloitinkin niiden sijasta suoraan tetralysalilla.
Mitenkä paha moka on että en syönyt niitä antibiottitabletteja ennenkuin aloitin Tetralysalin käytön. Toivottavasti ei aiheuta mitään vakavaa ongelmaa?
Pieni moka
6
1905
Vastaukset
- on...
antibiootti. Minä olen syönyt kaksi tetralysal kuuria elämäni aikana, enkä koskaan ole mitään "alkupillereitä" syönyt. Tetralysal siis on se antibioottikuuri.
- ...
tämä duracef...(?) määrätty jotenkin tehostamaan tetralysalin vaikutusta tai jotain...
- ...
olet ehtinyt syömään jo niitä tetralysal-kapseleita?
Jos ei montaa päivää ole mennyt,niin tuskin suurta vahinkoa on päässyt tapahtumaan.
Aloita ne duracef-antibiootit ja jatka tetralysal-kuuria sen jälkeen.
En usko,että on kuolemaksi ;)- alkuperäinen..
Juu kyllä tiesin että tetralysal on myöskin antibiootti, mutta sain myös duracefia 2 viikoksi. Eli olisi pitänyt ensin duracefit syödä ensin, mutta vahingossa aloinkin syömään jo tetralysalia...
Olen syönyt nyt viikon niitä tetralysal kapseleita. Pitäisikö syödä nyt durasefit ja jatkaa sen jälkeen tetralla?
Hyvä ettei ole kuiolemaksi asti.... - lääkkeiden vaihdosta
alkuperäinen.. kirjoitti:
Juu kyllä tiesin että tetralysal on myöskin antibiootti, mutta sain myös duracefia 2 viikoksi. Eli olisi pitänyt ensin duracefit syödä ensin, mutta vahingossa aloinkin syömään jo tetralysalia...
Olen syönyt nyt viikon niitä tetralysal kapseleita. Pitäisikö syödä nyt durasefit ja jatkaa sen jälkeen tetralla?
Hyvä ettei ole kuiolemaksi asti....suosittelisin, että soitat lääkärillesi ja kysyt hänen mielipidettään..!
- soitin jo
lääkkeiden vaihdosta kirjoitti:
suosittelisin, että soitat lääkärillesi ja kysyt hänen mielipidettään..!
Elikkäs soitin lääkärilleni ja hän sanoi että ei mitään haittaa.
"Olisihan se tietysti ollut parempi syödä ensin duracef kapselit, jotka olisivat tehostaneet hoitoa, mutta koska olet jo aloittanut Tetralysalit niin jatka vain syömistä. Ei siinä vahinkoa synny, olisin antanut vain toiset antibiotit tehostamaan hoitoa."
Jotenkin noin se lääkäri sanoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733