Alotin tos Resident evil3 pelaamiseen ja oon jääny jumiin. Muistaako kukaan mistä löytyy patteri (BATTERY)hissiin jolla pääsis mahdollisesti metrotunneliin tai mistä löytyy sulake (FUSE) siihen junaan? Paria ovea en saa auki, kaikki muut paikat oon tonkinu tähän asti ja peli seiosoo pakallaan.
Apua Resident evil 3:een!!!
4
321
Vastaukset
- tuhat kertaa läpi menny
joo eli se akku siihe hissii löytyy sieltä mis on se patsas, kai sä tiiät mis se patsas on? joo ja se fuse löytyy sitte vasta ku oot laittanu sen akun siihe hissii. :)
- tuhat kertaa läpi menny
joo mä viel selvennän tot.. :D eli ku oot laittanu sen akun hissii ja meet ales ni sielt löytyy sit se fuse.. :)
- häkä
tuhat kertaa läpi menny kirjoitti:
joo mä viel selvennän tot.. :D eli ku oot laittanu sen akun hissii ja meet ales ni sielt löytyy sit se fuse.. :)
sun pitää löytää joku patsas jossa vilkkuu valo ja se pitää kirjaa kädessä otat sen kirjan mukaa sit etit sellasen paikan missä on joku kompassi ja sinne ei pääse ku siinä virtaa sähköstä vettä sit siinä on semmonen paikka mihin voi pistää sen kirjan pistät sen siihe se vesi lakkaa virtaamasta haet sen kompassin viet sen sinne patsaasee sitte se patsas kääntyy ja siellä on se patteri viet sen sinne hissii ja siel ylhäällä oli muistaakseni se fulse
- orava
Joo, kaikki taas kunnos. En vaa tajunnu laittaa sen patsaan kätee sitä kompassii. Huippua ajnviihdettä vaikka vanha peli onki:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949