parilapanen!!

mä kaipaisin epätoivosesti parilapasen teko-ohjetta, ku en oikee kunnolla hallitse lapsten tekoa ja haluisin kutoa ystävilleni sellaset joululahjaks!!

auttakaa pliis:)

ohjeen voit laittaa tänne tai mulle mailiin, tai sitten jos linkki jonnekki:)

KIITOS!!!

[email protected]
53225
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat
  • Aloittaja

muuten ihan hyvä, ton mä löysin ittekki, mutta ku mä oon tosiaa ihan käpy kutomisessa, ni mulle tarttee olla ohje jossa sanotaa tarkkaa mitä teen :)

Äänestä

• craz3 kirjoitti:

muuten ihan hyvä, ton mä löysin ittekki, mutta ku mä oon tosiaa ihan käpy kutomisessa, ni mulle tarttee olla ohje jossa sanotaa tarkkaa mitä teen :)

Katsoitko sen Novita-lehden mitä noissa nettisivuissa mainittiin? Oliko siinä jotain epäselvyyksiä?

Äänestä

• Aloittaja

annu kirjoitti:

Katsoitko sen Novita-lehden mitä noissa nettisivuissa mainittiin? Oliko siinä jotain epäselvyyksiä?

ku mä en saa käsiini sitä lehteä.. muuten ihan hyvä...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

craz3 kirjoitti:

mä kaipaisin epätoivosesti parilapasen teko-ohjetta, ku en oikee kunnolla hallitse lapsten tekoa ja haluisin kutoa ystävilleni sellaset joululahjaks!!

auttakaa pliis:)

ohjeen voit laittaa tänne tai mulle mailiin, tai sitten jos linkki jonnekki:)

KIITOS!!!

[email protected]

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu