mä kaipaisin epätoivosesti parilapasen teko-ohjetta, ku en oikee kunnolla hallitse lapsten tekoa ja haluisin kutoa ystävilleni sellaset joululahjaks!!
auttakaa pliis:)
ohjeen voit laittaa tänne tai mulle mailiin, tai sitten jos linkki jonnekki:)
KIITOS!!!
[email protected]
parilapanen!!
5
3218
Vastaukset
- ohjeet netistä
muuten ihan hyvä, ton mä löysin ittekki, mutta ku mä oon tosiaa ihan käpy kutomisessa, ni mulle tarttee olla ohje jossa sanotaa tarkkaa mitä teen :)
- annu
zhann kirjoitti:
muuten ihan hyvä, ton mä löysin ittekki, mutta ku mä oon tosiaa ihan käpy kutomisessa, ni mulle tarttee olla ohje jossa sanotaa tarkkaa mitä teen :)
Katsoitko sen Novita-lehden mitä noissa nettisivuissa mainittiin? Oliko siinä jotain epäselvyyksiä?
annu kirjoitti:
Katsoitko sen Novita-lehden mitä noissa nettisivuissa mainittiin? Oliko siinä jotain epäselvyyksiä?
ku mä en saa käsiini sitä lehteä.. muuten ihan hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434