Joku varmaan osaisi kertoa minulle minkä niminen olikaan se Mick Jagger:in nuoruuden aikainen heila joka laulaa sellaisella viskin käheyttämällä äänellä? Siis käsittääkeni vielä edelleenkin. Kumpa joku nyt tietäisi ketä tarkoitan! Kovasti on laulut synkkiä, kuulin pitkästäaikaa radiosta ja itselleni cd:n tahtoisin, mutta vaikeuttaa kovasti tilannetta kun ei nimeä muista.
Muistaako Kukaan?
glooria
2
377
Vastaukset
- Lady Jane
Faithfullin Mariannea (tälleen tuttavallisesti) taidat tarkoittaa. Ja eikun ostamaan!
- glooria
Juu se se oli! Minä sinua Jane kiitän ja niia niksautan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846