hitsiläinen kun en mistään löydä sanoja siihen lauluun "pieni pilvi (/pilvi pieni) pehmoinen, pimpeli pompeli pom... heitti lumihiutaleen, pimpeli pompeli pom. joku ihan varmasti muistaa? autatteko?
laulunsanat hukassa
5
8646
Vastaukset
- Tillukas
Pieni pilvi pehmoinen, pimpeli-pompeli-pom.
heitti lumihiutaleen, pimpeli-pompeli-pom.
Alas maahan lähtemään / aivan, aivan yksinään.
Pitkä matka maahan on, pimpeli-pompeli-pom.
Kuusen oksaan koetti, pimpeli-pompeli-pom.
Tarttua se tiukasti, pimpeli-pompeli-pom.
Vaan ei pääty matka ei / tuuli eteenpäin sen vei.
Pitkä matka maahan on, pimpeli-pompeli-pom.
Nallen nöpö-kuonolle, pimpeli-pompeli-pom.
Viimein putos hiutale, pimpeli-pompeli-pom.
hyvä täss' on olla niin / aivan sulan kyyneliin.
Niin suli hiutale, pimpeli-pompeli-pom.- pimpeli pom
kiitti! teen lapselle sellaista kirjaa, jossa on kaikkia mun lapsuuden lempilauluja, joita sitten aion hoilotella. toi oli yksi niistä, hyvä että saan sen mukaan!
- marina
marina kiittää sanoista myös: - kiitos!
- Tanja Karpelan kätyri
pimpeli pom kirjoitti:
kiitti! teen lapselle sellaista kirjaa, jossa on kaikkia mun lapsuuden lempilauluja, joita sitten aion hoilotella. toi oli yksi niistä, hyvä että saan sen mukaan!
Eikös tässä nyt ole kyseessä tekijänoikeusrikkomus kun biisien sanoja kopioidaan luvatta?
- r3r
marina kirjoitti:
marina kiittää sanoista myös: - kiitos!
pimpeli pompeli aitini ompeli kello löi juuri kahdeksan. 80luvulla kuulin tuota. löydättekö sanat ja nimen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039