Mulla on tällainen 3310 ja se ei toimi oikein kunnolla. Se pätkii puheluita ja siihen ei aina pysty soittamaan.
En kyllä ole huomannut ongelmia silloin kun itse soitan.
En usko että huoltoon vieminen auttaa mitään. Onko tämä tyyppivika??? -paskan möivät-
Onko kenelläkään ollut samoja ongelmia 3310 kanssa???
Nokia boikottiin, vetäkööt 3310 markkinoilta.
Onko muilla ongelmia 3310 kanssa???
13
2669
Vastaukset
- herkkusieni
onkelmia 3310:n kanssa. se käytettiin huollossa puolen vuoden aikana kai neljä kertaa ja viimeisen kerran jälkeen se simahti kun kävelin liikkeestä ulos...
just samalla tavalla, pätki puheluita, saattoi kysyä sim-korttia tai sitten ihan vain sammua. lisäksi se saattaa soittaa ihmisille itsestään minkä vuoksi sain kerra isohkon puhelinlaskun ja kaveri toisessa päässä ihmetteli että mikä siellä maksaa...
niinpä, kantsii ehkä viedä huoltoon tai vaihtarina liikkeeseen ja ostaa jokin muu kännykkä tilalle.- Nokia 3310
Onko todella mahdollista että puhelin voi soittaa itse jollekkin eikä soitetuissa puheluissa näy mitään? Mulle kävi sitten eilen niin, mutta en vain uskonut sitä kun soitetuissa ei näkynyt mitään.
Jos näin on niin täytyy kai vaihtaa toiseen puhelimeen.
- 3310
ja mun vanhemmilla yksi kappale. Kummitytöllä on 3310 jne
Enkä ole kuullut ongelmista. Vaimolla oli ongelmia 3210:n akun kanssa mistä syystä vaihdettiin molempien 3210:set aikoinaan 3310:iin. - Ja ylihintainen
Joo mulla oli 3310 noin vuoden ja se oli kyllä aivan paska. Akku oli heti uudesta asti huono. Puhelin painava, naurettavan näköinen. Toiminnot heikkoja ja navi näppäin aivan suolesta. Lisäksi akun irrotuksen yhteydessä koko muisti nollaantuu!! Puhelimeen ei myös aina saatu yhteyttä ja loppupeleissä se alkoi natisemaan ja kuuloke/mikki rätisemään. Että semmonen puhelin ja hyvin näyttää menevän kaupaks!!?
- Nokia 3310
Moni lukee, muttei kommentoi. Haluaisin tietää mahdollisimman monta mielipidettä/kokemusta! Kiitos!
- PENA
Tekstiviestit jämähtelee lukiessa.Kun puhelimen boottaa saa tekstiviestin luettua.
- Joba Subari
Mun 3210 oli samanlainen mut puheluitten pätkiminen S A A T T A A johtua SIM-kortista?!
VAI?- pöh.
niin.
kaikki te suurinpiirtein olette valittamassa miten huono 3310 on.
mulla se on ainakin toiminut hyvin, mitä nyt joskus temppuilee. kysyy sim-korttia jne.
ainakin kestäväksi on tehty.
menin koiran kanssa vaatteet päällä uimaan ja olin ollutkin siellä aika kauan. huomasin sitten että oho, kännykin tuli uimaan.
oli siis ollut farkkujen taskussa.
ei siinä auttanut kuin ottaa täysin kastunut sim-kortti pois, näppäimet, akku ja kuoret samaten. kuivua annoin 24tuntia ja seuraavana päivänä toimi taas.
sen jälkeen se vasta kysyi sim-korttia. ja saattaa se osaksi johtua siitäkin, että telia vaihtoi Dual asiakkaiden kanssa uusiin kortteihin.
ja muistutampa vielä.
mikään ei ole täydellistä.
onnea kännyköittenne kanssa. - synoda
pöh. kirjoitti:
niin.
mulla se on ainakin toiminut hyvin, mitä nyt joskus temppuilee. kysyy sim-korttia jne.
ainakin kestäväksi on tehty.
menin koiran kanssa vaatteet päällä uimaan ja olin ollutkin siellä aika kauan. huomasin sitten että oho, kännykin tuli uimaan.
oli siis ollut farkkujen taskussa.
ei siinä auttanut kuin ottaa täysin kastunut sim-kortti pois, näppäimet, akku ja kuoret samaten. kuivua annoin 24tuntia ja seuraavana päivänä toimi taas.
sen jälkeen se vasta kysyi sim-korttia. ja saattaa se osaksi johtua siitäkin, että telia vaihtoi Dual asiakkaiden kanssa uusiin kortteihin.
ja muistutampa vielä.
mikään ei ole täydellistä.
onnea kännyköittenne kanssa.--lainaus alkaa--
"niin.
mulla se on ainakin toiminut hyvin, mitä nyt joskus temppuilee. kysyy sim-korttia jne."
ja
"ja muistutampa vielä.
mikään ei ole täydellistä."
--lainaus loppuu--
Okei. Kuinka toimit jos televisiosi sammuu kesken jännittävimmän/hauskimman kohdan lempiohjelmastasi? Entä jos jääkaappisi katkaisee virrat itsekseen ja viikon ruokasi menevät pilalle? Kuinka jos kesken talven kovimpien pakkasten asuntosi lämmöntulo katkeaa ja asuntosi lämpötila laskee kymmeneen asteeseen?
En usko että sulattaisit näitä ongelmia, vaan välittömästi ottaisit yhteyttä huoltoon ja vaatisit ongelman korjaamista. Miksi siis hyväksyt kännykän toimimattomuuden? Eikö tuotteen, oli se sitten leipäkone tai matkapuhelin, tule toimia tai ainakin huollolla saatava korjatuksi?
- Nina
Meidän perheessä niitä on kaksi, toinen pari vuotta vanha ja toinen muutaman kuukauden ikäinen. Molemmat, erityisesti vanha, ovat toimineet virheettömästi koko elinkaarensa ajan, ja siksi en laittanutkaan sitä vaihtoon ostaessani uuden puhelimen. En olisi edes vaihtanut sitä, ellei vaatimukset puhelinta kohtaan olisi kasvaneet. Minun kokemukseni siis on, että 3310 on erittäin luotettava ja näppärä peruspuhelin. Ongelmia ei ole ollut koskaan.
- ??
Omistin 3310:n 1,5 vuotta. Mitään erikoisempaa vikaa siinä ei ilmennyt, muuta kuin akku, joka vaihdettiin takuun aikana.. Ostin uuden puhelimen kun halusin pienemmän. Hyvä peruspuhelin se on.
- Anu
Viimeisin tempaus oman 3310:n kanssa oli sellainen, että normaalisti rupesin soittamaan kaverilleni, ja eipäs ruennut yhdistämään, ei siis kuulunut yhtikäs mitään linjalta. Sellaista kun sattuu useamminkin, niin ajattelin että no eipäs mitään, katkaistaan ja yritetään ja soittaa kohta uudestaan. Yritin painaa "lopeta" niin mitäpäs sitten, näppäimet olivat _kaikki_ menneet jumiin, ts. mikään ei toiminut. Ruudussa luki vaan kaverin nimi ja "lopeta". Ja mykkänä pysyi puhelin. Yritin pistää kiinni koko p*skaa, mutta ei toiminut edes tuo sulkemisnappi. Ei auttanut muu kuin rueta repimään takakuorta irti, ajattelin että kai tuo nyt viimeistään sitten sammuu.. En kyllä ehtinyt avata kuoria, kun se sitten yllättäin menikin kiinni.
Avasin puhelimen hetken päästä uudestaan ja sitten se otti toimiakseen.
Sellaista pientä.
Onko vastaavaa sattunut muilla?- Anu
Pitää kyllä 3310:n hyväksi mainita sen kestävyys. Eräänkin kerran on omani lennellyt milloin minnekin, lattialle, asfaltille.. mutta ihan on koossa pysynyt. Tosin ehkä turhankin hyvin, takakuori oli nimittäin vuoden verran sen hankinnasta paikallaan kun kukaan ei sitä saanut irti, ei edes raavaimmat miehet. Onneksi kuitenkin eräs naispuolinen kaverini pelasti minut noin kuukausi takaperin (:
Sain oman 3310:ni toukokuussa 2001, ja ensimmäinen suuri "tapaturma" sattui samana kesänä. Puhelin lensi järveen farkkushortsien taskusta, upposi kokonaan rantahiekkaan ja -veteen. Kotona kun sitä rupesin rämpimään [kuoria en laisinkaan siis saanut irrotettua, kuten tuossa jo mainitsinkin] niin näppäimet kyllä olivat vallan sekaisin, silloin mm. yhtä nappia painamalla se saattoikin yllättäin jo soittaa jollekulle. Ymmärtänee kai tuon, kastui kuitenkin koko systeemi ja hiekka rapisi kuorien välissä (; Vähän sitä siinä ravistelin ja ronkin hiekkaa kuorien välistä jollain tökillä ja eikös tuo ruennut taas toimimaan täydellisesti [tai ainakin niin täydellisesti kuin 3310 voi]. Enpäs tainnut ihan oikein toimia, mutta huoltoon en sitä täältä korvesta siihen hätään saanut joten oma apu paras apu? (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849