Heis!
Ei siellä Savonlinnassa sattuis olee yhtään eläinkauppaan?
Kun asutaan täällä Kiteellä eikä per... täällä ole yhtään! Niin pitää sitten käydä siellä Savonlinnassa tai Joensuussa ostoksilla.
Et jos siellä on niin onko ne mitkä liikkeet ja millä kadulla jos vaikka eksyis sinne suuntaan=)
Kiitoksia!
Eläinkauppoja?
10
2461
Vastaukset
- irene
Linja-autoasemalla on sellainen liike,kuin Savonlinnan akvaario.On muuten tosi hyvä paikka:)Suosittelen!Paljon kaikkea kivaa ja asiansa osaava henkilökunta..Sitten on myös viiskulman laitamilla sellainen liike,kuin kaiken karvaiset ystävät,ja se paikka on pienempi ja ehkäpä myös kalliimpi..Henkilökohtaisesti en pidä itse tästä liikkeestä erityisemmin..Eli siis Citymarketin ja Kauppalinnan lähellä sijaitsevalle linja-autoasemalla ja "Savonlinnan akvaario".Takana on hautausmaa ja Talvisalon koulu,vieressä POSTI..
- sulle
Kiitos Irene=)
Luotan sun sanaas ja käyn tuolla kaupassa mitä kehuit?
Onhan siellä myös liskoille tarjolla ruokaa yms?
Vai onko se pelkkä akvaarioliike?
Että siellä on vaan kaks liikettä vai? =)
Kiitos!
Tarviisiin liskoille ruokaa, lämpömaton yms... - vinkkiä
sulle kirjoitti:
Kiitos Irene=)
Luotan sun sanaas ja käyn tuolla kaupassa mitä kehuit?
Onhan siellä myös liskoille tarjolla ruokaa yms?
Vai onko se pelkkä akvaarioliike?
Että siellä on vaan kaks liikettä vai? =)
Kiitos!
Tarviisiin liskoille ruokaa, lämpömaton yms...Kauppalinnassa on Musti ja Mirri, mutta enemmänruoka/tarvike koirille ja kissoille.
Tosin kannattaa käydä jos vaikka onkin liskoille.
Itse ostan ainoastaan sieltä koirille ja kissoille, kun en oikein "jaksa" näitä muita.
- on hyvä paikka!
Kaikenkarvaiset Ystävät Olavinkadulla lähellä Viiskulmaa on varmaankin tän kylän "paras". Tykkään ainakin ite paikan palvelusta ja hintatasosta huomattavasti enemmän ku linja-autoaseman vastaavasta, jossa on se tyly aijä jolta on vaikeeta saaha vastaus kaikkeen.
- oikein...
Yhdyn edelliseen mielipiteeseen et se viiskulman liike on paras eläinkauppa kaupungissa. Mut seuraava huomionarvoinen asia: sen nimi on Kaikenkarvaisten Ystävät EI Kaikenkarvaiset ystävät...
Mut jos haluaa eläinasioissa asiantuntemusta, niin ehdottomasti kannattaa asioida siinä liikkeessä!! - niitä
Oliko noissa liikkeissä myös liskoille ruokaa tai ylipäätäänsä matelijoille tarkoitettua tavaraa? =)
Kiitoksia vinkeistä, ollaan huomenna tulossa sinne päin että toivottavasti osataan noihin paikkoihin. Et pitää paperille kirjoittaa, ja jos ei löydy niin pitää sitten kysyä joltain vastaan tulevalta:)
JOs joku sattuisi tietää...
Eli siellä on ainakin Musti ja Mirri (ei ole terraario eläimiä, tiedän) Sitten on se Akvaario (?) matkahuollon vieressä ja sitten on tuo kaiken karvaiset ystäväni? (luin niin pikaseen noi että saatto tulla nimet väärin)=)
Jos sen verran viititte niin osaako joku neuvoo et kun tullaan Kiteeltä päin sinne Savonlinnaan niin minne kannattaa suunnistaa sitten kun menee tonne Olavinkadulle(jos muistin oikein)? Et onko se jossain siinä "pääväylällÄ" vai pitääkö ajaa korttelien läpi mutkitellen jonnekkin=)
Kun ei olla ku kerran ajettu Savonlinnan läpi ja karttaakaan ei oo:) Mutta on niin huono suuntavaisto että eipä sillä kartalla teekkään mitään=D Et menee sinne minne nokka näyttää;)
Ja mikä on toi Viiskulma? Joku ostari?
Olitte suureksi avuksi, kiitos!=) - että näin
niitä kirjoitti:
Oliko noissa liikkeissä myös liskoille ruokaa tai ylipäätäänsä matelijoille tarkoitettua tavaraa? =)
Kiitoksia vinkeistä, ollaan huomenna tulossa sinne päin että toivottavasti osataan noihin paikkoihin. Et pitää paperille kirjoittaa, ja jos ei löydy niin pitää sitten kysyä joltain vastaan tulevalta:)
JOs joku sattuisi tietää...
Eli siellä on ainakin Musti ja Mirri (ei ole terraario eläimiä, tiedän) Sitten on se Akvaario (?) matkahuollon vieressä ja sitten on tuo kaiken karvaiset ystäväni? (luin niin pikaseen noi että saatto tulla nimet väärin)=)
Jos sen verran viititte niin osaako joku neuvoo et kun tullaan Kiteeltä päin sinne Savonlinnaan niin minne kannattaa suunnistaa sitten kun menee tonne Olavinkadulle(jos muistin oikein)? Et onko se jossain siinä "pääväylällÄ" vai pitääkö ajaa korttelien läpi mutkitellen jonnekkin=)
Kun ei olla ku kerran ajettu Savonlinnan läpi ja karttaakaan ei oo:) Mutta on niin huono suuntavaisto että eipä sillä kartalla teekkään mitään=D Et menee sinne minne nokka näyttää;)
Ja mikä on toi Viiskulma? Joku ostari?
Olitte suureksi avuksi, kiitos!=)katoin netistä kartassa että olavinkatu on jossain valtatie 14(?) (perk...muisti) niin onko se sama tie mikä kulkee läpi savonlinnan se vaan muuttuu välillä olavinkaduksi? Että ei tartte periaatteessa kääntyy minnekkään vaan ajaa läpi kiteeltä tultaessa? ymmärsinkö oikein=D
- juu
yhdyn edelliseen. olen muutaman kerran asioinut savonlinnan akvaariossa ja henkilokunta ei oikein tiedä myynnissä olevista eläimistään mitään. olen saanut kaloja ostaessani todellakin aivan väärää informaatiota niiden hoidosta ja siitä kuinka isoiksi ne kasvaa. kerran ostin sieltä vesisammakon ja myyjä sanoi että se voi olla akvaarioissa kaljoen kanssa eikä syö niitä ja lisäksi se ei kuulemma enää kasva. Loppujen lopuksi sammakko söi akvaariostamme kaikki pienemmät kalat ja kasvoi ainakin kaksinkertaiseksi siitä mitä se oli ollut eläinkaupasta lähtiessä.
- pöhköä
juu kirjoitti:
yhdyn edelliseen. olen muutaman kerran asioinut savonlinnan akvaariossa ja henkilokunta ei oikein tiedä myynnissä olevista eläimistään mitään. olen saanut kaloja ostaessani todellakin aivan väärää informaatiota niiden hoidosta ja siitä kuinka isoiksi ne kasvaa. kerran ostin sieltä vesisammakon ja myyjä sanoi että se voi olla akvaarioissa kaljoen kanssa eikä syö niitä ja lisäksi se ei kuulemma enää kasva. Loppujen lopuksi sammakko söi akvaariostamme kaikki pienemmät kalat ja kasvoi ainakin kaksinkertaiseksi siitä mitä se oli ollut eläinkaupasta lähtiessä.
No kyllä on tiedon puutetta sitten!
Kiitoksia! Jos siellä todella on tuollaista niin taidan unohtaa=) Vaikka jos siellä on matelija-aiheisia tarvikkeita niin sitten vois kokeneena käydä kun tietää mitä tarvii ja mihin, että periaatteessa en kyllä neuvoa tarvitse! :P et sinänsä saa ukko höpöttää mitä höpöttää!
ASIAKKAAT on aina oikeassa! HEH! =)
Paits että onhan se hintakin mikä ratkaisee... Missä on sitten halvinta?
(vaikka ei se justiinsa ole kun on kyse eläimen elämisestä) - oispa ollu
juu kirjoitti:
kivaa nähä se sammakko, mahtoi teillä olla hauskaa!!!!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323797- 1391583
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111451Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38981Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915