Männistön Teboil/Autovuokraamo

entinen asiakas

oli sunnuntai iltapäivä ja tarvitsimme autonkuljetus traileria.muistin että teboililla on ja soitin ja sain trailerin lainaan..

38

20136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palvelu

Ärsyttää tällainenkin piirre tämän firman kohdalla:

Mainostavat hyvää palvelua ja on jopa lehdissä kehuttu.
      Koskaan en ole siellä hyvää palvelua saanut. Aina ollaan ynseitä ja tylyjä.
      Palveluita siellä on paljon ja monipuolisesti saatavilla,se on totta.
      Tämä on kuitenkin eriasia, kuin hyvä palvelu.

En siis yhtään ihmettele tuota peräkärryhommaa.

• siellä

yksi vitun silmälasipelle vaihtoi autooni öljyjä ja suodatinta yli puoli tuntia. Piti vittu jätkälle näyttää, missä kohti moottoria suodatin oli. Kaiken lisäksi ei laittanut öljyä tarpeeksi eli mittatikun ylämerkkiin asti. Vittu mitä tunareita ja asiakaspalvelusta ei puhettakaan. Varmaan palvelevat vain tunnettuja kuopiolaisvaikuttajia hyvin. En suosittele. PASKA PULJU!

• ex-asiakas
        siellä kirjoitti:

yksi vitun silmälasipelle vaihtoi autooni öljyjä ja suodatinta yli puoli tuntia. Piti vittu jätkälle näyttää, missä kohti moottoria suodatin oli. Kaiken lisäksi ei laittanut öljyä tarpeeksi eli mittatikun ylämerkkiin asti. Vittu mitä tunareita ja asiakaspalvelusta ei puhettakaan. Varmaan palvelevat vain tunnettuja kuopiolaisvaikuttajia hyvin. En suosittele. PASKA PULJU!

...on tullut kyseiseltä huoltikselta huonoja kokemuksia. Puhut asiaa. Todella törkeää asiakaspalvelua. Huh, huh! Onneksi ei ole pakko siellä enää käydä. Erehdyttiin myös kerran auto vuokraamaan. Ei muuten vuokrata toista kertaa. Äijä kukkoili ja valitti, että bensatankki muka vajaa, vaikka tankattiin täyteen pari kilometriä ennen palautusta. (Ai niin, sitä varmaan suututti, kun ei sen asemalta tankattu....) Laskutti lisälitroista, jotka kuulema puuttuivat. Kun sille yritti kauniisti sanoa asian, niin se väkytti vaan vastaan! On siinäkin asiakaspalvelija! HUI KAUHEETA!

• tähän
        ex-asiakas kirjoitti:

...on tullut kyseiseltä huoltikselta huonoja kokemuksia. Puhut asiaa. Todella törkeää asiakaspalvelua. Huh, huh! Onneksi ei ole pakko siellä enää käydä. Erehdyttiin myös kerran auto vuokraamaan. Ei muuten vuokrata toista kertaa. Äijä kukkoili ja valitti, että bensatankki muka vajaa, vaikka tankattiin täyteen pari kilometriä ennen palautusta. (Ai niin, sitä varmaan suututti, kun ei sen asemalta tankattu....) Laskutti lisälitroista, jotka kuulema puuttuivat. Kun sille yritti kauniisti sanoa asian, niin se väkytti vaan vastaan! On siinäkin asiakaspalvelija! HUI KAUHEETA!

viestiin mutta seriffi nakkaisi taas kerran viestin pihalle.taitaa kuopio palstalla olla omat säännöt.

• Yllapito
        tähän kirjoitti:

viestiin mutta seriffi nakkaisi taas kerran viestin pihalle.taitaa kuopio palstalla olla omat säännöt.

Viestisi oli liian agressiivinen ja herjaava.

• muillakin
        Yllapito kirjoitti:

Viestisi oli liian agressiivinen ja herjaava.

palstoilla on ja se on vähän miten sen jokainen ajattelee.

• Narg
        tähän kirjoitti:

Ja suosittelisin lukemaan ne ennen kuin alat kirjoittelemaan palstoille.

• kajaani palstalla
        Narg kirjoitti:

Ja suosittelisin lukemaan ne ennen kuin alat kirjoittelemaan palstoille.

on paljon vapaampi tunnelma ja huomaa myös miten paljon siellä kirjoitellaankin,vaikka kaupunkina paljon pienempi kuin kuopio.

• Narg oli parempi!
        kajaani palstalla kirjoitti:

on paljon vapaampi tunnelma ja huomaa myös miten paljon siellä kirjoitellaankin,vaikka kaupunkina paljon pienempi kuin kuopio.

Kajaani palstalla nimenomaan sallitaan tiettyjen idioottien kirjoittaa paskaa. Kajaani palstalla on todella huono sheriffi. Osaa vain nuolla oikeaa...

• Boiiiiiiiing
        ex-asiakas kirjoitti:

Yritit kusetta polttoainetankkauksessa .voi sinua valittajaa.

• Käaujgf
        ex-asiakas kirjoitti:

YKS KERTA. HUONO PALVELU.EN KÄY ENÄÄ KOSKAAN.ITE UKKO OL SILLO VIELÄ...

• palvelu ainakin

pitää paikkansa.Yritin ystäväni kanssa käydä autoa vuokraamassa,ei kuulema ollut yhtään vapaana(pihalla 2kpl).Meidän tarve olisi ollut n.1.5h mutta silti ne pihalla olevat eivä olleet vapaita?! Mahtaisiko asiaan vaikuttaa se että ystäväni ei ole suomalaista syntyperää? Rasismiakinko havaittavissa?

• lissu

Lopettakaa narina, itse olen saanut aina loistavaa palvelua Männistössä. Pienenkin vian katsovat odottaessa ja sitten myöhemmin kunnollinen aika. Yrmeää naamaa ei koskaan ole kukaan näyttänyt, huollot hyvin tehtyjä.

• ex-asiakas
        lissu kirjoitti:

Lopettakaa narina, itse olen saanut aina loistavaa palvelua Männistössä. Pienenkin vian katsovat odottaessa ja sitten myöhemmin kunnollinen aika. Yrmeää naamaa ei koskaan ole kukaan näyttänyt, huollot hyvin tehtyjä.

.... yrittää mainostaa paikkaa. Voi surkeuksien surkeus. No, toivottavasti joku sinne eksyy tietämättömyyttään ja eihän se palvelun laatu ole kaikille niin tärkeää (lue törkeää), ja pitäähän sen verran katetta saada, jotta palkat on vara maksaa, joten kanna sä lissu vaan kahveja pöytään ja pidä ihana tekohymy naamallas, kyllä se siitä!

• entinen asiakas2
        lissu kirjoitti:

älä edes viiti väittää että ei olis nyrpeitä naamoja!!!

on tullu joskus käytyä ja enää ei ole sitä pelkoa että menisin..

kuopiossa on parempiakin huoltoasemia ku männistön teboil mutta tämä kyseinen teboil on aika pohjanoteeraus huollon/vuokrauksen/palvelun osalta..

ihmiset hyvät..

älkää käykö kyseisellä huoltsikalla.. siitä koituu harmia vielä joskus.. jonka on jo moni huomannut..

• Teboil Lissu
        lissu kirjoitti:

tuossa yllä olevat viestit,kyllä se nyt ikävä kyllä on sillä tavalla että huonoa palvelua siellä on ja kassa yleensä kuin perseeseen ammuttu karhu. En kyllä itse eikä tuttavanikaan enää siellä käy,kyllä Kuopiosta löytyy viellä sellaisiakin huoltamoita joissa saa palvelun lisäksi hymyn kaupantekijäisiksi.

• myöskin ex
        Teboil Lissu kirjoitti:

tuossa yllä olevat viestit,kyllä se nyt ikävä kyllä on sillä tavalla että huonoa palvelua siellä on ja kassa yleensä kuin perseeseen ammuttu karhu. En kyllä itse eikä tuttavanikaan enää siellä käy,kyllä Kuopiosta löytyy viellä sellaisiakin huoltamoita joissa saa palvelun lisäksi hymyn kaupantekijäisiksi.

joo, en oo menossa männistön TB:lle enää ikinä. Lopetin siellä asioinnin jo aikoja sitten. Hinnat oli jo sillon varmaan kylän kalleimmat, ja asiakaspalvelusta ei ollut tietoakaan.

• kokemusta on
        myöskin ex kirjoitti:

joo, en oo menossa männistön TB:lle enää ikinä. Lopetin siellä asioinnin jo aikoja sitten. Hinnat oli jo sillon varmaan kylän kalleimmat, ja asiakaspalvelusta ei ollut tietoakaan.

Yritäppäs kysyä siltä porukalta jotain,
        koko henkilökunta on ihmeellisiä mumisioita
        joista ei ota mitään tolkkua.
        Tuntuu että ne pakoilevat asiakkaita.
        Jos pitäis äänestää kuopion huonoinmmasta palvelusta, tänne menis minun ääneni..

• pysähtymättä
        lissu kirjoitti:

Kallis bensa, renkaat vaihdatettu kerran - kylläpä oli entiset pesty todella huonosti. Ajan jatkossa ohi...

• Irsikka

Aioin huomenna kysyä sieltä vuokra-autoa, mutta kommentit kertovat omaa kieltään ja vaihdan paikkaa. Eikö Pentti Lyytinen ole enää millään tavalla mukana?

• ...

... palvelusta tai autosta ainakaan niillä kahdella kerralla, kun olen vuokrannut siltä pakettiauton.

• Entinen Ammattiautoilija

Aloin lukea kirjoituksianne männistön TB:stä.Huvittuneena valitustenne vuolaudesta voin hymyssäsuin kertoa omat kokemukseni ko huoltamolla
      asioinneistani useiden vuosikymmenten ajalta. Ensinnäkin
      Pertti Lyytinen on itse ystävällisyys,samoin kun on koko perhe.Olen tuntenut heidät vuosikymmenten ajan. Enkä voi moitteen sanaa sanoa.Tarttis ehkä valittajienki katsoa peiliin.Vanha sanonta sanoo, on vikaa sysissä jos sepissäkin.Olisin varmaan vieläkin heidän asiakas,jos en olisi muuttanut maalle kymmenien kilometrien päähän.Aina on palveltu ystävällisesti kun olen apua pyytänyt.Saattaahan asia olla palkollisten kohdalla kuten asian olette ilmaisset,mutta omistajista menen takuuseen etteivät he aliarvioi asiakasta.Hyvää jatkoa sulle Pertti,huoltamo on ollut sulle elämäntapa,ja asiakas on sulle tärkeä. Toivoo asiakas jo 1970 luvulta asti.

• hinauspalvelun jäbä

itse olen joutunut työnpuolesta olemaan heihin yhteydessä ja asenne on todella huoltamon henkilökunnalla ja työntekijöillä muuttunut parin vuoden sisällä.. ei sinne enää mielellään todellakaan mene... suosittelisin muita huoltamoita...

• Tyytyväinen asiakas.

Etsin ko. firman nettisivuja ja hintoja auton vuokrauksesta, mutta ei vissiin ole.?
      Muuten kyseinen firma on kyllä ainakin nykyisin paras Kuopiossa.
      Pesetän autoni siellä ja koskaan harjat ei ole likaiset. Pesevät ensin auton liuottimella ja käsin painepesurilla ja sitten vasta harjat pyörimään.
      Palvelu on todellakin loistavaa ollut jo vuosia.
      Muta omien nettisivujen ja hinnaston puute on miinusta.

• joku66

Olen saamaa mieltä autonpesusta näin se kuuluu tehdä. Kokemusta huoltoasemilta kuopiossa n. 20.v

• jklöggggg

ja eikun käräjille

• akka ratissa

Olen saanut Männistön Teboilista AINA hyvää palvelua...Olen vuokrannut sieltä autoja muuttoon ja huollattanut omaa autoani. Saanut apua pieniin ja isoihin auton vaivoihin. Kummaa porukkaa täällä...ei saa sanoa omaa mielipidettään eikä olla eri mieltä. Oma asenne on oikea.

• köyhä opiskelija

osaako kukaan sanoa paljonko pakettiauton vuokra siellä on? Kuulin itse taas että ennenkaikkea autovuokraus olisi kuopion halvin ja paras.

• MattiMM

Kannattaa miettiä muutaman kerran ennen kuin pesettää autonsa Männistön Teboililla. Itse tein sen virheen kerran, kun joku suositteli paikkaa. Auto on musta ja siinä oli virheetön maalipinta. Eipä ollut tuon pesun jälkeen. Jälki oli kamalaa katsottavaa. Maalipinta oli aivan täynnä pyöröjälkeä ja siihen tuli useita pahoja valkeita alusmaaliin asti meneviä naarmuja. Pokkaukset ovat pahiten hiotun näköisiä.

Pesevät auton kyllä aluksi painepesurilla, mutta harjat ovat todella kuluneet nylon-harjat, jotka tekevät pahaa jälkeä. Itse olin suorastaan järkyttynyt, mitä yksi pesu voi tehdä autolle. Kyllä nykypäivänä pitäisi pesussa olla puhtaat pehmoharjat.

• Maalipoliisi
        MattiMM kirjoitti:

Kannattaa miettiä muutaman kerran ennen kuin pesettää autonsa Männistön Teboililla. Itse tein sen virheen kerran, kun joku suositteli paikkaa. Auto on musta ja siinä oli virheetön maalipinta. Eipä ollut tuon pesun jälkeen. Jälki oli kamalaa katsottavaa. Maalipinta oli aivan täynnä pyöröjälkeä ja siihen tuli useita pahoja valkeita alusmaaliin asti meneviä naarmuja. Pokkaukset ovat pahiten hiotun näköisiä.

Pesevät auton kyllä aluksi painepesurilla, mutta harjat ovat todella kuluneet nylon-harjat, jotka tekevät pahaa jälkeä. Itse olin suorastaan järkyttynyt, mitä yksi pesu voi tehdä autolle. Kyllä nykypäivänä pitäisi pesussa olla puhtaat pehmoharjat.

Veitkö autosi pesuun oman käsinpesu naarmuttamisen jälkeen. Sait tietenkin kuitin pesusta ja aloit valittaa teboilin tehneen virheet omasta maalinvaurioittamistesasi.

Tämä on muuten vanhanaikainen läpinäkyvä huijaustemppu huoltoasemilla.

• Pena6666

Pakua vuokratessa kaameat uhkailut ja manailut lommoista, ja sitten tarjotaan vakuutusta vielä lisähintaan. Lisäksi täysin kummallinen pakko tietää kilometrimäärä tulevasta ajosta etukäteen kummastuttaa. Palvelu myös kovin tylyä ja ahdistavan uhkailevaa. Suosittelen Asemagrilliä, asiallinen meno ja hyvä palvelu.

• jyssäri

Ihme urpoja ja nyssäköitä täälläkin ollu liikenteessä. Totta ketussa vuokraajaa kiinnostaa ajokilometrit ja varsinkin jos oot puoli sokee vanha alkoholisti tärärisevin käsin niin varmasti tarjotaan vakuutusta. Ehkä palvelu vastaa kysyntään, eli jos oot karhun perse nirppa nokka niin saman saat takasin. Kuopion paras palvelu. Ja tankki ei täyty täyteen jos lasket pistooli koria vasten. Nostat pistoolia niin, että putki juurikin yltää täyttöaukkoon ja lasket lisää polttoainetta. Tankin mallista riippuen vetoisuus saattaa olla pakettiautossa jopa 10 litraa lisää.

• jussari

Joo oon kymmenen vuotta myöhässä, mutta kärryn valoilla ja auton hifillä ei ole mitään yhteistä. En tiedä mitä soopaa Se sun huolto kerto, mutta kärryn pistoke on sovelias vain auton pistokkeeseen ja jos jsrrun painaminen yhtäaikaa hifin kanssa polttaa sulakkeet niin vika on autossa. Hiironen saa puhua mitä potaskaa vaan. Ei näköjään ammattitaidosta tietoakaan.

• paavali4

ite olen aivan samaa mieltä ku jussari.ei poppivehkeillä ja kärryn valoilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.jollei sitten ole tehty jotain omia amis virityksiä.

• Johtaj

En suosittele kenellekään kyseistä autovuokraamo firmaa erittäin huono palvelu ja hinta on aivan eri kuin kysyessä tulee vaikka minkälaista lisämaksua ja omavastuu osuus maksua! Itse tb huoltoaseman puoli on uuden omistajan käytössä ja siellä hyvä palvelu lukuunottamatta asennuspuolta.

• Pistäyrityspytyyn

Kuopiossa ei ole yhtään edullista autovuokraamoa.Kaikki ovat riisto hintaisia.Täällä olisi paikka autovuokraamolle jolla tunti hinnoittelu ja hinnat selkeästi esillä.Kuten isommissa kaupungeissa on.3-5 autoon niin pystyisi hyvin ottamaan alun ja sen jälkeen seuraavat 3-5 autoa.Markkinoita olisi ja tekisi varmasti hyvän kilpailu tilanteen.Jollekin yrittäjälle hyvä tilaisuus.Ei ole nykyaikaa enää että kilometrit hinnoitellaan.

• Männistössä

Vein auton valojen suuntaukseen Männistön Teboilille ennen katsastusta. Huoltomies väänteli toista lamppua pitkään ja manasi, että valo näyttää ihan metsään.
      No, vein auton katsastukseen ja katsastusmies sanoi, että lamppu on täysin väärin suunnattu. Näytti vielä sen valokuvion, kun mainitsin, että on aivan äsken suunnattu. Kuvio oli aivan väärin. Piti viedä auto valojen suuntaukseen uudelleen. No, ei tietenkään sinne Männistölle, koska asun eri paikkakunnalla.
      Eipä siellä Männistön Teboililla taideta osata alkeellisimpiakaan asioita. Valot suunnataan epätasaisella alustalla huoltamon pihalla, eikä katsota, että mittalaite ja auto olisivat vaakasuorassa.

• HapankualiAsema

Teboilit on paskoja ryssien asemia. Muualla käyn.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      96
      6366
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3180
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe