...ja poikkasi yhteyden 30 min.kunnes saan koneeni "kuntoon"
Tarkistin hela hoidon AVAST Home edition - virusohjelmalla ja se ei löytänyt mitään! Mikäli koneella on ollut virus on ohjelma sen huomannut ja ilmoittanut siitä.
Onko tämä Elisan kikka saada asiakas ostamaan virustorjunnan Elisalta????
Elisa ilmoitti : Virus koneellani....
13
3705
Vastaukset
- haittaohjelma
Todennäköisesti koneellasi on haittaohjelma ja koneesi toimii palvelimena lähetellen roskapostia tuhansiin osoitteisiin päivässä.
>Onko tämä Elisan kikka saada asiakas ostamaan virustorjunnan Elisalta???? <
-Ei takuulla ole!!!!!!!!!!!!!!!!1 - lakisääteinen
Palveluntarjoajien on lakisääteisesti suljettava sellaisten koneiden nettiyhetys jotka lähettää tuhansittain roskapostia.
- lumileopardi
Sinun koneellasi on virus! Riippuu viruksesta, että mikä ohjelma sen sitten löytää.. Esim apua aloittelijalta palstalla on useita linkkejä mistä voi käydä hakemassa koneelle ilmaisen ohjelman.. Elisan ff ei löydä välttämättä koneeltani lainkaan mitään ja kun ajan ad-awaren saattaa kuitenkin jotain löytyä! Trojalaisia sain itse omalle koneelleni ja niitä ff ei kykene poistamaan, ainoastaan nimeämään uudelleen. Jos et pääse nettiin niin hae googlesta stinger ohjelma ja polta levylle. Sillä ainakin itse pääsin alkuun ja taasen nettiin, kun poisti pahimmat pöpöt koneelta. Tosin troijalaiset jäivät, mutta nettiyhteydeni sain auki!! Nyt kone puhdas,kun ajoin monella eri ohjelmalla läpi!
Voi tätä virusten ihmeellistä maailmaa!!- et ymärrä
>Trojalaisia sain itse omalle koneelleni ja niitä ff ei kykene poistamaan, ainoastaan nimeämään uudelleen.<
-Jos F-Securen tuotteen asetuksia et itse muuta, toimii F-securesi näin:
- F-secure yrittää puhdistaa pöpön
- Jos pöpö on virus, niin se puhdistetaan
- Jos pöpö on takaovi, mato tai troijalainen, siinä ei onnistuta. Sitä ei yksinkertaisesti voida puhdistaa. Mahdotonta. Piste.
- Tällöin pöpö uudelleennimetään jotta se ei leviä
Näin yksinkertaista se on.
Ja miksiko ei voida puhdistaa sitten Matoa, Takaovea tai Troijalaista?
No siksi että ne eivät liitä koodiaan mihinkään toiseen objektiin josta ne voitaisiin puhdistaa. Näin ollen mitään puhdistettavaa ei ole vaan ne uudelleennimetään.
No miksikö uudelleennimetään?
No siksi että skannerit tekevät joskus virhearvioita eikä F-Secure ole halunnut poistaa tiedostoja koneelta automaattisesti juuri sen takia että jos skanneri tekisikin väärän hälytyksen niin ettei lähde tärkeä tiedosto taivaan tuuliin.
Kyllä tämä on tarkkaan harkittu toiminnallisuus.
Kun F-secure uudelleen nimeää eli tekee viruksen vaarattomaksi, niin se uudelleen nimetessään tekee niille useimmiten .0xe-nimisen päätteen.
Jos ne uudelleen nimetyt ja jo nyt vaarattomat virukset mielenrauhaasi häiritsee niin tokihan voit ne uudelleen nimetytkin helposti poistaa.
>Käynnistä
>Etsi
>Kaikki tiedostot ja kansioit,
kirjoita hakusanaksi: .0xe (tuo on siis .nollaxe eikä .ooxe)
>Etsi, etsinnän päätyttyä voit täysin huoletta poistaa kaikki löytyneet. - Roskat
et ymärrä kirjoitti:
>Trojalaisia sain itse omalle koneelleni ja niitä ff ei kykene poistamaan, ainoastaan nimeämään uudelleen.<
-Jos F-Securen tuotteen asetuksia et itse muuta, toimii F-securesi näin:
- F-secure yrittää puhdistaa pöpön
- Jos pöpö on virus, niin se puhdistetaan
- Jos pöpö on takaovi, mato tai troijalainen, siinä ei onnistuta. Sitä ei yksinkertaisesti voida puhdistaa. Mahdotonta. Piste.
- Tällöin pöpö uudelleennimetään jotta se ei leviä
Näin yksinkertaista se on.
Ja miksiko ei voida puhdistaa sitten Matoa, Takaovea tai Troijalaista?
No siksi että ne eivät liitä koodiaan mihinkään toiseen objektiin josta ne voitaisiin puhdistaa. Näin ollen mitään puhdistettavaa ei ole vaan ne uudelleennimetään.
No miksikö uudelleennimetään?
No siksi että skannerit tekevät joskus virhearvioita eikä F-Secure ole halunnut poistaa tiedostoja koneelta automaattisesti juuri sen takia että jos skanneri tekisikin väärän hälytyksen niin ettei lähde tärkeä tiedosto taivaan tuuliin.
Kyllä tämä on tarkkaan harkittu toiminnallisuus.
Kun F-secure uudelleen nimeää eli tekee viruksen vaarattomaksi, niin se uudelleen nimetessään tekee niille useimmiten .0xe-nimisen päätteen.
Jos ne uudelleen nimetyt ja jo nyt vaarattomat virukset mielenrauhaasi häiritsee niin tokihan voit ne uudelleen nimetytkin helposti poistaa.
>Käynnistä
>Etsi
>Kaikki tiedostot ja kansioit,
kirjoita hakusanaksi: .0xe (tuo on siis .nollaxe eikä .ooxe)
>Etsi, etsinnän päätyttyä voit täysin huoletta poistaa kaikki löytyneet.poistettu viimeksi eilen AD-awarella ja rubbish Killerillä. SpyBot kaataa koneen joten olisiko muita roskapostin tuhoajia kevyemmällä versiolla? Lisäksi käyttelen välillä a-squared nimistä ohjelmaa samaan asiaa.
todella onkin.
Kappas vain, Winukan tilalle Linux tai Mac, ja huomaat että se maailma on yhtäkkiä hävinnyt jonnekin koneeltasi. Kohta ihmettelet, kuinka joku vielä viitsii elää siinä maailmassa vapaaehtoisesti.
Viesteistäsi päätellen sinulla on ilmeisesti hurahtanut elämästä eräskin tunti täysin hukkaan noissa leikeissä. Ei se mitään, niin on miljoonilla muillakin. Aikoinaan jopa minulla... vaan eipähän hurahtele enää.- AlPeKi
RepeRuutikallo kirjoitti:
todella onkin.
Kappas vain, Winukan tilalle Linux tai Mac, ja huomaat että se maailma on yhtäkkiä hävinnyt jonnekin koneeltasi. Kohta ihmettelet, kuinka joku vielä viitsii elää siinä maailmassa vapaaehtoisesti.
Viesteistäsi päätellen sinulla on ilmeisesti hurahtanut elämästä eräskin tunti täysin hukkaan noissa leikeissä. Ei se mitään, niin on miljoonilla muillakin. Aikoinaan jopa minulla... vaan eipähän hurahtele enää.;-D
- jjlehto
Roskat kirjoitti:
poistettu viimeksi eilen AD-awarella ja rubbish Killerillä. SpyBot kaataa koneen joten olisiko muita roskapostin tuhoajia kevyemmällä versiolla? Lisäksi käyttelen välillä a-squared nimistä ohjelmaa samaan asiaa.
AntiVir
Ilmainen kotikäytössä!
Poistaa virukset, troijalaiset, dialerit, jne.
Kotisivu:
http://www.free-av.com
Lataa ohjelma:
http://www.avup.de/personal/en/avwinsfx.exe
Olen vuosien varrella testannut jos jotakin ohjelmaa. Yhtenä päivänä vaihdoin juuri siitä syystä pois kalliista F-Securesta, että sen ohjelmiston uusin versio ei osannut poistaa löydettyä virusta! AntiVir sen sijaan poisti viruksen käden käänteessä. Eli pisteet menevät Saksaan ja AntiVir tiimin ammattitaidolle! - Alkuper.kirj
AlPeKi kirjoitti:
;-D
Koneesta löytyi sittenkin paholainen:
Trojan-spy.win32.agent.hd ja/tai fr jota kumminkaan ei myöhemmin löytynyt.
F-secure ei saanut poistettua Trojania mutta nimesi sen uudelleen.
Nyt yhteydet pelaa taas.
Ps. miten tuo trojan vaikuttaa koneessa??? - ikävältä
Alkuper.kirj kirjoitti:
Koneesta löytyi sittenkin paholainen:
Trojan-spy.win32.agent.hd ja/tai fr jota kumminkaan ei myöhemmin löytynyt.
F-secure ei saanut poistettua Trojania mutta nimesi sen uudelleen.
Nyt yhteydet pelaa taas.
Ps. miten tuo trojan vaikuttaa koneessa???veijarilta vaikuttaa
http://www.viruslist.com/en/viruses/encyclopedia?virusid=87903 - kiinnostunutta
ikävältä kirjoitti:
veijarilta vaikuttaa
http://www.viruslist.com/en/viruses/encyclopedia?virusid=87903vai onko hyvä että ei aukee :)
- vanha tyhmä
Lumileopardilta fiksu toteamus, jos et pääse nettiin niin hae ggoglelta ...jne. Lähetätkö kirjekyyhkyn? Tämä näppäimistöjuttu ei ole mikään huuli, vaan ohjekirjasta.
- ja ILMAINEN
AntiVir
www.free-av.com
Poistaa virukset, troijalaiset, dialerit, jne.
Lataa:
http://www.free-av.com/personal/en/avwinsfx.exe
Vakoiluohjelmat taasen lähtee SpyBotilla & Ad-awarella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632