käykääs kuuntelemassa Rammsteinia Australian Rammstein-sivuilla. osoite on www.almostrammstein.com klikkaatte etusivulta "jukebox" ja seuraavalta sivulta enter ja sitten haluamanne kappaletta. lataaminen kestää hetken ja nautinto voi alkaa.
Sivuilla myös mukana kilpailuja jne jne
Jukebox
5
477
Vastaukset
- Der Meister
Joo tuo tekstitys on hyvä, mutta eihän tuo äänen laatu kovin hyvä ole...
- MeisterMetzger
...vaikka kokonaan uuden levyn.
http://www.radioblogclub.com/search/0/rammstein- Valedro
onks toi varmasti ilmanen ku en ainakaa löytäny mistää mitää hinta hommaa?
- MeisterMetzger
Valedro kirjoitti:
Ja mihinkä tuo toiminta muutenkin perustuu. Ei sillä, olen levyn kuitenkin ostanut. Noita ei kai voi kuitenkaan ladata. Ei ole oikein tuo lontoo hallussa.
- rammari
Valedro kirjoitti:
ikinä ainakaan mitään maksellut minnekään, ja usein olen kuunnellut niitä. löysin tuon muistaakseni elokuussa ja eipä ole mitään maksuja tipahdellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869