Ensimmäisessä kirjassahan Harry saa syntymäpäivälahjaksi näkymättömyysviitan. Viitan mukana tulee kirje, jossa lukee vain, jotain että "Isäsi jätti tämän minulle ennen kuolemaansa ja sinun on aika saada se. Käytä sitä hyvin". Ja kun en millään muista, että ilmenikö se sitten myöhemmin kirjassa, että keneltä se oli, vai jäikö se vain arvoitukseksi? Itse en ainakaan muista...
Näkymättömyysviitta
6
3286
Vastaukset
- Megara
Dumbledorehan se sen viitan lähetti..En muista, että missä kirjassa se selvisi, mutta hän se oli;)
- Abo
Ai...;)Niinhän sen täytyi ollakkin. Kiitos, että vastaus tuli näin nopeasti :)
- <mie>
Abo kirjoitti:
Ai...;)Niinhän sen täytyi ollakkin. Kiitos, että vastaus tuli näin nopeasti :)
Taispa ilmetä vielä samaisessa kirjassa, missä Harry viitan sai?
- luomla
se olmeni ihan kirjassa 1. muttase minua ihmetyttää että näkeekö dd sen läpi?
- mie vaan
juu.. kannattaa varmaan lukee kirja uudestaan jos on noin pahasti missannu juttuja.. ensinnäkin harry sai viitan joululahjaksi ja toiseksi viitan lähettäjä "paljastui" samaisen kirjan luvussa, jossa harry löysi Iseeviot-peilin, vaikka se varsinaisesti kerrotaan vasta kirjan lopussa luvussa "kaksikasvoinen mies"..
- Abo
Muistin kyllä, että Harry sai sen joululahjaksi, mutta jotenkin oli jäänyt unohtumaan se, että Dumbledore sen antoi. Onhan siitä aikaa, kun kirjan luin, mutta nyt olen taas lukemassa sitä. Pitää ruveta kohta lukemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264