tietäisittekö te viisaammat, että mikä minua vaivaa kun treenien jälkeisenä päivänä koskee aamusta lähtien päähän?
nestetankkauksen ja venyttelyn pitäs olla kunnossa.. ja tätä siis tapahtuu, vaikka en ois ottanukaan osumia päähän harjotuksissa :D
päänsärky+kickboxing
11
1717
Vastaukset
- lääkäriä
ota selvää tapahtuuko näin minkä tahansa urheilemisen yhteydessä jossa mennään suunnilleen samoilla sykealueilla jne. jos näin on siitä huolimatta että treenaamaan mennessäsi verensokerisi ovat kohdillaan ja treenien jälkeen tankkaat energiavajeen takaisin, on varmaan syytä olla todella huolissaan(valtimonpullistuma tai ahtauma aivoissa, mahd pientä verenvuotoa aivoihin ym.) koska olet potkunyrkkeilijä ja melkein kaikki seurat suomessa kuuluvat suomen potkunyrkkeilyliittoon, on sinulla varmaankin voimassa oleva lisenssivakuutus. käytä siis vakuutustasi ja mene esim. urheilulääkäriasemalle/ johonki sellaiselle yksityiselle lääkärille jossa saat kunnon tutkimukset.
- diudiu
selvä homma. kiitoksia vaan :)
lääkärille siis --->
- flamm'ee
Mulla oli sama ongelma tkd:n matsitreenien jälkeen. Johtu verensokerista, powerade juomana matsitreeneissä auttoi. Parempia ja halvempiakin vaihtoehtoja on varmasti olemassa mutta en ole viitsinyt ottaa selvää.
- tankkaus
Ennen treeniä kunnon tankkaus ja jälkeen kunnon nestetasapainoa lisäävä palautusjuoma. Kovan treenin aikana neste ei imeydy kehoon, vaikka litkisi vatsalaukkuun kuinka.Päänsärky aiheutuu usein nestevajauksesta. Mikä on riittävä tankkaus,riippuu harjoituksesta ja henkilöstä,keskiarvo jopa pari litraa tankkausjuomaa ennen ja saman verran jälkeen treeniä.Mikäli siis kunnon treenit.
- KickelisKockeliss
tankkaus kirjoitti:
Ennen treeniä kunnon tankkaus ja jälkeen kunnon nestetasapainoa lisäävä palautusjuoma. Kovan treenin aikana neste ei imeydy kehoon, vaikka litkisi vatsalaukkuun kuinka.Päänsärky aiheutuu usein nestevajauksesta. Mikä on riittävä tankkaus,riippuu harjoituksesta ja henkilöstä,keskiarvo jopa pari litraa tankkausjuomaa ennen ja saman verran jälkeen treeniä.Mikäli siis kunnon treenit.
Minä se vaan ennen treenejä tankkaan ihan hana vettä ja samoin treenien jälkeen ja ikinä ei ole pää ollut kipeä, lukuun ottamatta kertoja jolloin on tullut kunnolla iskua päähän.
- kmg
KickelisKockeliss kirjoitti:
Minä se vaan ennen treenejä tankkaan ihan hana vettä ja samoin treenien jälkeen ja ikinä ei ole pää ollut kipeä, lukuun ottamatta kertoja jolloin on tullut kunnolla iskua päähän.
Itselläni ei ikinä aiemmin ole ollut niin kipeä pää kuin vähän aika sitten 3-tuntisen seminaarin ja sen jälkeisen tasokokeen jälkeen..
Join vähän väliä vettä, mutta onneksi särky alkoi vasta kokeen loppupuolella. Litra ei tainnut olla tarpeeksi - en kyllä tuntenut janoa, joten luulin juoneeni tarpeeksi.
Helpotti syömisen ja juomisen jälkeen. - Boxi
kmg kirjoitti:
Itselläni ei ikinä aiemmin ole ollut niin kipeä pää kuin vähän aika sitten 3-tuntisen seminaarin ja sen jälkeisen tasokokeen jälkeen..
Join vähän väliä vettä, mutta onneksi särky alkoi vasta kokeen loppupuolella. Litra ei tainnut olla tarpeeksi - en kyllä tuntenut janoa, joten luulin juoneeni tarpeeksi.
Helpotti syömisen ja juomisen jälkeen.Tais päästä sulla verensokerit liika matalalle jos 3tuntisen seminaari tasokoe setin vedit.Vesi ei niitä suoloja/sokereja nosta saattanu siitä johtua pääkipu.Normaalin 1-1,5tuntia kestävän kamppailu reenin aikana pitäs veden riittää,mut tollaset usean tunnin setit vaatii jo jämäkämpää juomaa.
- Jortsu
Siis suojaushan on oleellinen osa taistelutekniikkaa. Suosittelen että opettelet puolustuksen kunnolla jottei lapanen hiero liikaa ohimoitasi. Puolustuksen kautta kontraamaan ja siitä aloite omiin käsiin niin kyllä se sujuu.
- diudiu
suojauksen pitäisi olla kunnossa. ja usein olenkin semmoisten pikkutyttöjen parina ettei ne niin kovaa potki/lyö :D
- mimmi
oma valmentaja ainakin suositteli tuossa tapauksessa treenaamaan niskalihaksia. Tämän pitäisi vähentää/poistaa niskasärky..
- diudiu
kiitos paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984