Mistä voisi johtua pistävä tajuton alavatsakipu, joka tuntuu enemmän oikealla puolella? Viime kuukautisten aikana ja nyt kierron puolessa välissä. Ei koskaan aikaisemmin ole ollut..Alkoi pikkuhiljaa sattua vatsaan ihan hirveästi ja kipu muuttui tosi kovaksi, kylmä hiki, välillä oksetti. Kipu kesti n. puoli tuntia ja meni ohi. Nyt toisella kertaa vatsa jäi araksi ja oli vielä seuraava päivänä ihan kova ja arka.
Onko kellään kokemusta tai tietoa?
Pistävä Alavatsakipu
5
10794
Vastaukset
- ...muttei välttämättä
Hei! Kuvailusi sopisi samaan mikä minuakin vaivasi, vaikkakin minulla kipujaksot olivat pisempiä kuin puoli tuntia. Kävin sen takia lääkärissä, ultrassa, kokeissa... Mitään erikoista ei selvinnyt. Buranaa kiellettiin vain ottamasta, ja muutaman kuukauden kuluttua kivut loppuivat. Tsemiä!
- Milla
kans just tuollaista. Heräsin yks yö siihen et alas navasta viistosti oikealle. vähän lantion luun yläpuolella pisti ihan perkeleesti. ei henki tahtonut kulkea. tuota kesti tovin. vieläkin kolme viikkoa tuosta on vatsa hiukan arka. lääkäriin pitäis mennä mut ei uskalla.
- mieti tätä vaihtoehtoa
Joillain naisilla on kuukautisten aikaan pirullista ummetusta. Suoli niin täynnä, että kivut ovat valtavat. Itse olen kerran joutunut päivystyksessä suolihuuhteluun kyseisestä syystä, jee jee. Ja oireet täsmäävät aika hyvin kuvaamiisi.
Mietinhän vessakäyntejäsi ja jos käyntejä on liian harvoin etkä lääkäriin halua, kokeile aluksi esim. Liinus-valmistetta, apteekista ilman reseptiä.- ummetus
vessassa on kyllä käyty.
- calmato
Minulla oli nuorempana aina toisinaan ns. ovulaatiokysta. Oireet täsmäävät ihan presiis. Ovulaatiokysta on jotain sellaista, että munasolu on liian hyvin kiinnittynyt munasarjaan ja joutuu 'riuhtaisemaan' itsensä irti. Tästä kipu ja arkuus pitkäksi aikaa.
Voi tietysti olla myös muita vatsavaivoja, joten on hyvä käydä lääkärissä varmuuden vuoksi, jos uusii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978