matka

vvalo

Voisiko joku paremmin tunteva neuvoa jotain paikkaa josta voisi ottaa edulliset tai suht edulliset lennot tai sitten matkatoimistoa joka tekisi indonesiaan bali tai jakartaan matkoja. Itse löysin vain sellaisia esim 6 vuorokautta hintaan 1600€ matkoja

11

8303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen seuraillut Jakartan lentojen hintoja ebookersin ja KLM:n sivuilta. Esim. toukokuun alussa lento Jakartaan (noin kuukauden matka), hinta tällä hetkellä veroineen 920€/hlö. Aikataulu sikäli hyvä, että kaikki lennot (Helsinki-Amsterdam-Kuala Lumpur-Jakarta) ovat KLM:n ja odotusajat jäävät suht pieniksi. Halvemmallakin varmasti lentoja löytyy, mutta haluaisin pelata varman päälle enkä viitsisi turhaan notkua lentokentillä.

      • vvalo

        No voiko sitä sitten vielä vaikka paikanpäällä muuttaa sitä takaisinlähtöpäivää? Jos siellä kovin viihtyy ja näkemistä riittää että jäisi pitemmäksi aikaa. Onko muuten hankala homma esim sitten viisumin kannalta.

        Osaisitko reissaaja56 muuten suositella jotain kirjamateriaalia josta löytyisi hyvää tietoa? Joka kannattaisi lukea ennen lähtöä.


      • vvalo kirjoitti:

        No voiko sitä sitten vielä vaikka paikanpäällä muuttaa sitä takaisinlähtöpäivää? Jos siellä kovin viihtyy ja näkemistä riittää että jäisi pitemmäksi aikaa. Onko muuten hankala homma esim sitten viisumin kannalta.

        Osaisitko reissaaja56 muuten suositella jotain kirjamateriaalia josta löytyisi hyvää tietoa? Joka kannattaisi lukea ennen lähtöä.

        Minä en ole mikään mestari neuvomaan (varsinkaan kun en ole vielä Indonesiassa edes käynyt), mutta eiköhän 30 päivän turistiviisumi rajoita maassa olemista varsin tehokkaasti.
        Vilkaisepa www.pallontallaajat.net siellä on varsin asiantuntevia viestejä ja matkakertomuksia.

        Itse tilasin Amazonilta Lonely Planetin Indonesia-oppaan. Kattaa koko hoidon; Jaava, Bali, Sumatra, Lombok ym.


    • kesälomalle

      Olemme itse lähdössä tammikuun puolenvälin paikkeilla retkelle, jossa olemme n. 3-4 Singaporessa, 8 päivää Balilla ja lopuksi vielä kolmisen päivää Bangkogissa. "Pitkät" lennot tehdään Finnairilla ja nuo muut sitten "paikallisilla". Matkat (joidenka aikatauluja pariin kertaan vaihdettiinkin) ja kaikki majoituksen, tilasimme Kaleva Travelsista (kuitenkin ns. omatoimimatka),ja koko lystin hinnaksi tuli n. 1600 €. Tietysti vaivaa näkemällä homman olisi saanut hoidettua halvemmallakin, mutta jos ei ole aikaa eikä viitseliäisyyttä bongailla netissä eri vaihtoehtoja tutkimassa, niin mielestäni matkatoimisto -vaihtoehto on kuitenkin hyvä ratkaisu. Kun heille antaa edes summittaisen matka-aikataulun ja suurinpiirtein tietää mihin suuntaan haluaa lähteä, niin heiltä ainakin me saimme varsin nopeasti matkaehdotuksen. Mielestäni palvelu oli tosi hyvää ja vaihtoehtoja riitti monellakin eri tapaa. Katsotaan sitten, miten kaikki varaukset toimivat kohdemaissa.

    • Tna

      Air asia lentää ympäri indonesiaa. Itse otin lennot Kuala Lumpurista balille ja meno-paluu maksoi n. 60 e?? Eli nythän saa suhteelllisen halpoja lentoja Helsingistä suoraan Kuala Lumpuriin tai singaporeen. Ja luulen, että se halpa lento vaihtoehto. Air Asia:n lennot tilataan netistä ja omalla kohdalla ei ainakaan ollut minkäänlaista probleemaa. Lento aikatauluja pystyy muistaakseni muuttamaan, niin kuten itse haluaa

      • I love Bali

        Sama juttu, Air Asialta välilennot Balille hoitunut AINA netin kautta, eikä mitään valittamista. Jo bookattuja maksettuja lentoja voi maksusta siirtää eteenpäin, kunhan tekee sen ajoissa.


    • kaisa

      Itse olen ottanut lentoliput aina statravelin kautta hel-denpasar(bali) Lentojen hinnaksi on tullut n.750e. Vaihdot Arlandassa sekä Kualassa. Ja Indonesiaan on mahdollista saada kahden kk. viisumi jos otat sen Suomesta Indonesian suurlähetystön kautta.Toiv. oli jotain hyötyä.

      • Tuula

        Lähdemme 23.3.2006 2 viikoksi ( 17 pv ) Balille, ja matkamme maksoi tasan 2600 Euroa.Lennämme Singapore Airlinesillä ja koneen vaihto Singaporessa.Balilla olemme Sanurissa, jossa meillä on "tyypillinen"Indonesialainen "mökki" ja tämä 2 viikoa on vain aamiaisella.Mutta asumme Kesi-Euroopassa,( Hollannissa) ja minusta tuntuu, että meiltä matkat ovat hieman halvempia kuin "pohjoisesta euroopasta".Eli matkamme on : Amsterdam - Singapore - Denpasar, ja samaa reittiä myös takaisin.


    • wisser

      moi, kilpaiilukykysiiä hintoja noilla yhtiöillä. Malaysia lentää muistaakseni joko lontoon tai Frankfurtin kautta, Ehkä nykyään myös TUkholmasta jos oikein muistan. Vaihto ja stop over halutessa sitten Kuala Lumpurissa. Hinta Hki-Denpasar, noin 800 e eestaas. Suomessa myy Matkantekijät ja esim. Matkapassi. Malaysialla on hyvät hinnat ja plussana loistava palvelu.

      • MH16

        Malaysia lentää myös Damin kautta. Hinnat tosiaan stopparin kanssa KL:ssä noin 850 eurosta ylöspäin. Suosittelen Kalevatravelsia.


    • riksa85

      me olaa ite menos balille ens maraskuus.matkan järjestäjä oli mustaakseni suomiseura tai intian keskus. hinta olisi kahden viikon seisusta 1300-1500.jos on jotakin kysytävään niin lähte maili niin puhutaan lissän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe