Kun sitä toista rakastaa ja antaa kaiken mitä pystyy. Polvistuu jopa ruusu suussa ja sanoo toista elämänsä naiseksi. Tekee kaikkensa sen eteen, että toisella olisi hyvä olla koska välittää niin valtavasti. Sitten ku se ei kuitenkaan riitä, ei riitä ne sanat jotka tulevat sydämestä ja kietoo pieneen punaiseen rusettiin.
Toinen löytääkin sen paremman miehen. Sillon sitä tajuaa, että jää ikuiseksi kakkoseksi ja joku muu vie sen paikan. Sitä tuntee itsensä niin tyhjäksi, niin turhaksi. Joskus olisi mukava olla niinkuin ne muut jotka menevät baariin ja iskevät yhden illan hoidon. Mutta kun on pitänyt syntyä romantikoksi. Mieheksi joka haluaa rakastaa ennen kuin haluaa mennä sänkyyn. Sen takia koska tiedän, ettei että yksikään kerta vain sen takia, että tyydyttäisi tarpeensa. Se ei koskaan korvaa sitä tunnetta kun voi rakastella ihmisen kanssa jota rakastaa. Sillä mikään "hoito" tai pano ei koskaan täytä sydämestäni sitä tyhjyyttä jota tunnen...
Tiedättekö kuinka kurjaa on olla romantikko ja miespuolinen sellainen. Koskaan ei voi kertoa tunteistaan ja ajatuksissaan kenellekkään miespuoliselle, koska kaikki kuitenkin katsovat ihmeissään, kun se pillu ei olekkaan se kaikken tärkein vaan rakkaus (on kokemusta asiasta).
Tiedän ettei tekstini ole mitään kieliopillisesti oikein kirjoitettua. Kirjoitan vain tänne sen takia koska ei ole oikein ketään kelle itkeä pahaa oloa. Niin ja olen oikeasti olemassa jos joku sitä epäilee. Kumpa vain joskus tietäisin minkä takia minustakin on pitänyt tulla tälläinen...
toivoton romantikko
9
2436
Vastaukset
- ...
Ei sinussa näytä muuten olevan mitään vikaa, mutta itse ainakin pelästyisin, jos olisin vasta 19-vuotias, ja jo silloin joku alkaisi pitämään elämänsä naisena.
- ~tyttö~
Voi ku tuollasen ihmisen sais itselleen, olis tämmönen romantikkotyttö onnesta sekaisin...:')
- jonna
~tyttö~ kirjoitti:
Voi ku tuollasen ihmisen sais itselleen, olis tämmönen romantikkotyttö onnesta sekaisin...:')
samaa mieltä edellisen kanssa!! :)
itselläni on yhen jätkän kans peliä ja minä niin toivoisin että sille olisi tärkeää sisäinen kauneus ja se että se arvostais mua tällasena eikä heti oo sänkyyn viemäs! - .S.
jonna kirjoitti:
samaa mieltä edellisen kanssa!! :)
itselläni on yhen jätkän kans peliä ja minä niin toivoisin että sille olisi tärkeää sisäinen kauneus ja se että se arvostais mua tällasena eikä heti oo sänkyyn viemäs!Mulla on juttua yhden ihanan pojan kanssa, ja hän ei todellakaan yritä päästä sänkyyn tai muuta. Tämä ihminen vain kertoo, miten paljon välittää, katsoo ihan liian syvälle silmiin, pitää sylissä tai silittää hiuksia... Suloista. Mutta minua se pelottaa aivan valtavasti! Osittain toivoisin, että hän yrittäisi jotain, eikä olisi niin kunnollinen, koska silloin osaisin ainakin toimia. Nyt tekisi välillä mieli vain juosta karkuun, en tiedä itsekään kunnolla miksi, koska tämä ihminen on uskomattoman upea. Kai sitä jotenkin pelkää, että satuttaa toista tai että tämä toinen on liian lähellä ja näkee liian paljon sellaista, minkä haluaisi pitää itsellään... Kun olen aina ollut läheisyyskammoinen. :( Hitot kun valitsi tällaisen tytön..!
- mie :))
.S. kirjoitti:
Mulla on juttua yhden ihanan pojan kanssa, ja hän ei todellakaan yritä päästä sänkyyn tai muuta. Tämä ihminen vain kertoo, miten paljon välittää, katsoo ihan liian syvälle silmiin, pitää sylissä tai silittää hiuksia... Suloista. Mutta minua se pelottaa aivan valtavasti! Osittain toivoisin, että hän yrittäisi jotain, eikä olisi niin kunnollinen, koska silloin osaisin ainakin toimia. Nyt tekisi välillä mieli vain juosta karkuun, en tiedä itsekään kunnolla miksi, koska tämä ihminen on uskomattoman upea. Kai sitä jotenkin pelkää, että satuttaa toista tai että tämä toinen on liian lähellä ja näkee liian paljon sellaista, minkä haluaisi pitää itsellään... Kun olen aina ollut läheisyyskammoinen. :( Hitot kun valitsi tällaisen tytön..!
Mun "poikaystävä" eli toisinsanoen ystäväpoika, jonka kanssa on vähä juttua, on melkeen pahempi romantikko ku mie mut ei sitä siitä tiiä melkeen kukaan. Ja kerran oon jo hyljänny sen samallaisen ahistuksentunteen takia mitä .S. kuvailit. Läheisyyskammoisuus on arseesta ja syvältä sieltä vieläpä :/ Mutta tsemppiä sulle.
Ja koko homman ekalle kirjottajalle eli sulle joku 19w poika. Tuommoinen on hieno asenne. Useat naiset arvostavat tuollaista. Pidät naista kukkana kämmenellä, mutta muista että kauneimmatkin kukat tarvitsevat usein raakaa hoitoa, kylmää vettä ja näin poispäin. Että kannattaa olla hiukan karukin, mutta vain ripauksen. Tsemppiä sinullekkin kovasti!
- -----
hyvä hyvä.tommosen itellekki haluaisin :).
- 16 vuotias nuorimies
Itse olen aivan samanlainen kuin sinä. Romantikko, joka haluaa rakastaa ennen sänkyä. Olen myös päättänyt jättää seksin avioliittoon kaiken lisäksi.
Olemme toivottomia romantikkoja ja luulisi, että tytöt pitävät romanttisista miehistä, mutta aina ne "panomiehet" saavat parhaat :(
huoh...- tyttönenpienoinen
Ihanaa että nykyään on vielä niitä jätkiä, jotka aikoo mennä ensin naimisiin ja sitten vasta alkaa harrastella niitä sänkypuuhia :) Minä oon tyttö ja samallailla ajattelen, avioliittoonhan ne jutut kuuluu :)
- Elenya
Älä ihmeessä häpeä romanttisuuttasi, teitä ei nimittäin ole liikaa, teitä romanttisia miehiä. Usko pois, joku tyttö tulee sekoomaan suhun ihan täysillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854