Hei!
Tietääkö kukaan täällä mistä voin löyttää lauluteksti Ankroniikalle TV-themelle vai voiko joku kiltt ihminen kirjoita sen minulle? Olen yrittänyt etsi sitä Internetin ympäri mutta en ole löyttänyt mitään.
Andreas
Ankroniikan TV-theme lauluteksti haketaan
12
3590
Vastaukset
- icy trix
kirjota googleen ankronikka. kokeilin ja kyl sielt jotain löyty mut en ihan muista mitä.
- Andreas_83
En löyttänyt mitään. Kirjoitin molemmat "Ankronikka" "Ankronikka theme" ja kirjoitin myöskin miten laulu alkuu, "Valti mesta hurin on Ankka linna" mutta en vielä löyttänyt mitään.
- Minä~87
Andreas_83 kirjoitti:
En löyttänyt mitään. Kirjoitin molemmat "Ankronikka" "Ankronikka theme" ja kirjoitin myöskin miten laulu alkuu, "Valti mesta hurin on Ankka linna" mutta en vielä löyttänyt mitään.
Vauhtimesta hurjin on ankka, linna, aina täynnä säpinää on ankka, linna. Arvoitus raukee, ja ansat laukee, ankat, whoo-o! Uutta juonta aina sahaan, ankat, whoo-o! Joskus hyvää, joskus pahaa, ankat, whoo-o!
Kun vaara väijyy takanasi, muukalainen kannnoillasi, mitä teen sen kaiken kertoo ankat, whoo-o! uutta juonta aina sahaan, ankat, whoo-o! joskus hyvää, joskus pahaa, ankat, whoo-o! Ei sääsket eikä hyttyset vaan ankat, whoo-o!
http://www.avutonankka.com/lyriikkaa/ tuosta ososta voi kopsata ton biisinkin! :)
Kannattaisiko googlettaa ihan alkuperäisellä nimellä eli Duck Tales Theme?
- Andreas_83
Mutta silloin saan sen laulun tekstin toisella kielellä kuin suomi ja sitä en halua. Haluan ainostaan sen suomeksi.
- NoJopas
Muistelen että se menee jokseenkin näin:
Vauhti mesta hurjin on Ankkalinna.
Aina täynttä säpinää on Ankkalinna.
Arvoitus raukee [?]
ja ansat laukee
Ankat woo-o
...... [en muista]
Kuka väijyy takanasi, Muukalainen kannoillasi,
mitä teet sen kaiken kertoo Ankat, woo-o
Joskun hyvää, joskus pahaa, Ankat, woo-o
Ei sääsket eikä hyttyset vaan Ankat, woo-o.
No en nyt tiiä oliko tästä mitään apua... - se mitä muistan
Life is like a hurricane
Here in Duckburg
Racers, lasers, aeroplanes
It’s a duck-blur
Might solve a mystery
Or rewrite history
Duck Tales (oooh oohh)
Every day they're out there making
Duck Tales
...
D-D-D-Danger lurks behind you
There's a stranger out to find you...
Duck Tales ..jne- Andreas_83
Mutta miksi ihmeessä kirjoitat sen englanniksi? Olenko kirjoitannut että haluan sen englanniksi, anteeksi siinä tapauksessa mutta kirjoitin silloin väärin...
- Ankronikkafani
Vauhtimesta hurjin on ankkalinna aina täynä säpinää on ankkalinna arvoitus raukee ja ansat laukee ankat oo uutta juonta aina sahaa ankat oo joskus hyvää joskus pahaa ankat oo kumpa vaara väijjyy takanasi muukalainen kannoillasi mitä teet sen kaiken kertoo ankat oo uutta juonta aina saahaa ankat oo joskus hyvää joskus pahaa ankat oo ei sääsket eikä hyttyset vaan ankat oo.
- Toinen ankronikka fa
Vauhtimesta hurjin on, Ankkalinna Aina täynnä säpinää on, Ankkalinna Arvoitus raukee, Ja ansat laukee, Ankat! Ooh-oh! Uutta juonta aina sahaa, Ankat! Ooh-oh! Joskus hyvää, Joskus pahaa, Ankat! Ooh-oh! Kun vaara väijyy takanasi, Muukalainen kannoillasi, Mitä teen sen kaiken kertoo Ankat! Ooh-oh! Uutta juonta aina sahaa, Ankat! Ooh-oh! Joskus hyvää, Joskus pahaa, Ankat! Ooh-oh! Ei sääsket eikä hyttyset vaan ankat! Ooh-oh!
- ankronikkafani
toinen ankronikka fa on mun kaveri ja se matki mua eli laittakaa sille miinusta!!!
- ankronikkafani
ja mun vanhalle kirjoittamalleni peukkuja! jos tykkäätte ankronikasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802