Ankroniikan TV-theme lauluteksti haketaan

Andreas_83

Hei!

Tietääkö kukaan täällä mistä voin löyttää lauluteksti Ankroniikalle TV-themelle vai voiko joku kiltt ihminen kirjoita sen minulle? Olen yrittänyt etsi sitä Internetin ympäri mutta en ole löyttänyt mitään.

Andreas

12

3590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icy trix

kirjota googleen ankronikka. kokeilin ja kyl sielt jotain löyty mut en ihan muista mitä.

• Andreas_83

En löyttänyt mitään. Kirjoitin molemmat "Ankronikka" "Ankronikka theme" ja kirjoitin myöskin miten laulu alkuu, "Valti mesta hurin on Ankka linna" mutta en vielä löyttänyt mitään.

• Minä~87
        Andreas_83 kirjoitti:

En löyttänyt mitään. Kirjoitin molemmat "Ankronikka" "Ankronikka theme" ja kirjoitin myöskin miten laulu alkuu, "Valti mesta hurin on Ankka linna" mutta en vielä löyttänyt mitään.

Vauhtimesta hurjin on ankka, linna, aina täynnä säpinää on ankka, linna. Arvoitus raukee, ja ansat laukee, ankat, whoo-o! Uutta juonta aina sahaan, ankat, whoo-o! Joskus hyvää, joskus pahaa, ankat, whoo-o!

Kun vaara väijyy takanasi, muukalainen kannnoillasi, mitä teen sen kaiken kertoo ankat, whoo-o! uutta juonta aina sahaan, ankat, whoo-o! joskus hyvää, joskus pahaa, ankat, whoo-o! Ei sääsket eikä hyttyset vaan ankat, whoo-o!

http://www.avutonankka.com/lyriikkaa/ tuosta ososta voi kopsata ton biisinkin! :)

• Kannattaisiko googlettaa ihan alkuperäisellä nimellä eli Duck Tales Theme?

• Andreas_83

Mutta silloin saan sen laulun tekstin toisella kielellä kuin suomi ja sitä en halua. Haluan ainostaan sen suomeksi.

• NoJopas

Muistelen että se menee jokseenkin näin:

Vauhti mesta hurjin on Ankkalinna.
      Aina täynttä säpinää on Ankkalinna.
      Arvoitus raukee [?]
      ja ansat laukee
      Ankat woo-o
      ...... [en muista]

Kuka väijyy takanasi, Muukalainen kannoillasi,
      mitä teet sen kaiken kertoo Ankat, woo-o
      Joskun hyvää, joskus pahaa, Ankat, woo-o
      Ei sääsket eikä hyttyset vaan Ankat, woo-o.

No en nyt tiiä oliko tästä mitään apua...

• se mitä muistan

Life is like a hurricane
      Here in Duckburg
      Racers, lasers, aeroplanes
      It’s a duck-blur
      Might solve a mystery
      Or rewrite history

Duck Tales (oooh oohh)

Every day they're out there making

Duck Tales

...
      D-D-D-Danger lurks behind you
      There's a stranger out to find you...

Duck Tales ..jne

• Andreas_83

Mutta miksi ihmeessä kirjoitat sen englanniksi? Olenko kirjoitannut että haluan sen englanniksi, anteeksi siinä tapauksessa mutta kirjoitin silloin väärin...

• Ankronikkafani

Vauhtimesta hurjin on ankkalinna aina täynä säpinää on ankkalinna arvoitus raukee ja ansat laukee ankat oo uutta juonta aina sahaa ankat oo joskus hyvää joskus pahaa ankat oo kumpa vaara väijjyy takanasi muukalainen kannoillasi mitä teet sen kaiken kertoo ankat oo uutta juonta aina saahaa ankat oo joskus hyvää joskus pahaa ankat oo ei sääsket eikä hyttyset vaan ankat oo.

• Toinen ankronikka fa

Vauhtimesta hurjin on, Ankkalinna Aina täynnä säpinää on, Ankkalinna Arvoitus raukee, Ja ansat laukee, Ankat! Ooh-oh! Uutta juonta aina sahaa, Ankat! Ooh-oh! Joskus hyvää, Joskus pahaa, Ankat! Ooh-oh! Kun vaara väijyy takanasi, Muukalainen kannoillasi, Mitä teen sen kaiken kertoo Ankat! Ooh-oh! Uutta juonta aina sahaa, Ankat! Ooh-oh! Joskus hyvää, Joskus pahaa, Ankat! Ooh-oh! Ei sääsket eikä hyttyset vaan ankat! Ooh-oh!

• ankronikkafani

toinen ankronikka fa on mun kaveri ja se matki mua eli laittakaa sille miinusta!!!

• ankronikkafani

ja mun vanhalle kirjoittamalleni peukkuja! jos tykkäätte ankronikasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe