kuukautisten alkaminen...

olen lopettanut imetyksen jo yli kk sitten,sitä ennen imetin osittain.menkat eivät ole alkaneet vieläkään.testin mukaan en ole raskaana ja syönkin cerazette pillereitä.niistäkö johtuu??
onko syytä huolestua...
5398
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

mennä useita kuukausia ennekuin menkat alkaa ilman, että olisi raskaana. Ja päinvastoin, joillain voi alkaa kuukautiset, vaikka vielä imettäisikin.

Itsellä alkoi heti seuraavassa kuussa, kun imetys loppui.

Äänestä

Mulla edelleen täysimetys ja tyttö kohta 5kk. Yhdet menkat oli ja nyt odotellu toisia kohta kuukauden ja pakko oli tehdä raskaustestikin ku painokin meinaa nousta. Mutta en ole raskaana. Menkat vaan tod. epäsäännölliset????

Äänestä

Imetys on ihmejuttu, mulla kesti nyt tällä kertaa yli vuoden että menkat tuli. Yleensä menny n 9kk. Jotenkin se vaan pitää hormonit semmosessa mallissa, ettei kuukautiset pääse käynnistymään. Mutta nuo pillerit, itselläni on samat ja niitähän syödään koko ajan eli ei taukoa, voiko tästä johtua se ettei menkat oikein tuu tai tulee koska sattuu? Mulla tuli ekat ihan koska sattuu, pillereiden aikana siis.

Äänestä
  • on siis jo 6kk ikäinen.ihan sen takia vaan kyselen tästä kun kuuluisin ikäni puolesta joukko papa testaukseen ja siinä pitäisi raskauden jälkeen kuukautiskierto alkaa....näillä näkymin tämä seulonta menee ohitse....

    Äänestä

Syön itsekin noita pillereitä ja kuukautiset on ollut todella epäsäännölliset. Imetys loppui 3 kk:n iässä, neiti nyt puoli vuotta. Kuukautiset tuli jo muutamaa viikkoa ennen maidon loppumista. Vuoto on ollut sitä että muutama päivä tulee, voi olla viikonkin tauko ja taas pari päivää vuotoa. Jossain välissä oli 6 vk:n tauko. Eli todella epäsäännöllistä. Nythän voisi jo vaihtaakin tavallisiin pillereihin, jospa saisi hiukan tasaantumaan välit.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


............................ kirjoitti:

olen lopettanut imetyksen jo yli kk sitten,sitä ennen imetin osittain.menkat eivät ole alkaneet vieläkään.testin mukaan en ole raskaana ja syönkin cerazette pillereitä.niistäkö johtuu??
onko syytä huolestua...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu