Elikkäs, noin vuosi sitten aloitin e-pillerit tauon jälkeen. Ennen taukoa kaikki meni pillereiden kanssa hyvin, ei sivuvaikutuksia.
Mutta aloitettuani ne uudelleen tuli välivuotoa (niukkaa kylläkin) kesken kiekon. Ajattelin, että ne olis vaan sivuvaikutuksia, mutta kun pillerimerkin vaihtokaan ei poistanut välivuotoja, alkoi tämä rasittava "kierre".
Eli tähän päivään mennessä saattaa tulla välivuotoja vaikka kiekko on vielä kesken!!!
Onko kenelläkään käynyt samoin, että vuotoja on jatkunut todella pitkään? Mitä olette asialle tehneet?
Itse en aijo suuhuni laittaa enää yhtään pilleriä. Toivottavasti nuo vuodot loppuu, sillä hermot menee...
Mutta aloitettuani ne uudelleen tuli välivuotoa (niukkaa kylläkin) kesken kiekon. Ajattelin, että ne olis vaan sivuvaikutuksia, mutta kun pillerimerkin vaihtokaan ei poistanut välivuotoja, alkoi tämä rasittava "kierre".
Eli tähän päivään mennessä saattaa tulla välivuotoja vaikka kiekko on vielä kesken!!!
Onko kenelläkään käynyt samoin, että vuotoja on jatkunut todella pitkään? Mitä olette asialle tehneet?
Itse en aijo suuhuni laittaa enää yhtään pilleriä. Toivottavasti nuo vuodot loppuu, sillä hermot menee...
Vastaukset 1
Vanhimmat
En muista merkkiä, mutta kokeilin kumminkin -95 e-pillereitä. Vuosin mustaa verta keskellä kiertoa, rinnat olivat kipeät, mutta korvien välistä olin vielä kipeämpi. Itkin silmät päästäni joka ikinen ilta yhden typerän asian takia, mitä normaalisti en välttämättä tekisi.
Onneksi nykyinen mies on steriloitu.