Siis kuinka pääsee laittaa ne ?-laatikot kiinteiks?
Valoon kattomalla ja sit...?
Super mario 64 DS APUA!
7
509
Vastaukset
- Maario
Ois vähä kiirus! :)
Itseasiassa en omista SM64DS:ää vaan Super Mario 64:n 64:lla. Mutta voin auttaa. Pelissä on kolme eri ?-laatikkoa.
Punaiset laatikot saat kiinteiksi kun linnan aulassa kiiltää katto.
Vihreät saa sieltä kaivos-maasta. Kun menet Dorrien kanssa yhteen oveen siellä järvessä, niin siellä on pikkuinen allas. Hyppää altaaseen, niin pääset pieneen minipeliin, minkä lopussa on nappi.
Siniset laatikot saat näkyviin linnan ulkopuolella olevasta kolosta. Se kolo on vesiputouksen vieressä. Joudut pieneen maailmaan, minkä lopussa on nappi.
PS: Ne "Napit" ovat esineitä, millä saat laatikkoja näkyviin.- Maario
On valo aulassa, mutta punaset ?-laatikot on edelleen läpinäkyviä joka kentässä.... Help!
- Maario
mistä ne napit??
- Djado
Maario kirjoitti:
mistä ne napit??
Mene Mariolla valoon paina x- näppäintä ja katso valoon, sitten teleporttaudut maahan josta alas torniin lentämällä saat laatikot koviksi
- Masterzelda
SM64 DS:ässä on vain yhden varisiä laatikoita eli punaisia. Kaikki laatikot saa näkyviksi sieltä valoon katsomisen takaa avautuvasta maasta. Eriväristen laatikoiden tilalla ovat eri pelihahmot esim. Yoshi sylkee tulta, Wario muuttuu metalliseksi, Luigi läpinäkyväksi ja Mario saa joko lentohatun eli sulan tai muuttuu ilmapalloksi.
- helpme2014
auttakaaaa, oon "tasolla" 96 ja mulla on se valo siin aulas ja pystyn kattoo sinne mut sielt vaa tulee joku teksti eikä muuta :( miten pääsen sinne toisee maailmaa :-( yhy aika myöhäs vissiin mut toivottavast joku vois auttaa XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456