Super mario 64 DS APUA!

Maario

Siis kuinka pääsee laittaa ne ?-laatikot kiinteiks?
Valoon kattomalla ja sit...?

7

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maario

Ois vähä kiirus! :)

• Itseasiassa en omista SM64DS:ää vaan Super Mario 64:n 64:lla. Mutta voin auttaa. Pelissä on kolme eri ?-laatikkoa.

Punaiset laatikot saat kiinteiksi kun linnan aulassa kiiltää katto.

Vihreät saa sieltä kaivos-maasta. Kun menet Dorrien kanssa yhteen oveen siellä järvessä, niin siellä on pikkuinen allas. Hyppää altaaseen, niin pääset pieneen minipeliin, minkä lopussa on nappi.

Siniset laatikot saat näkyviin linnan ulkopuolella olevasta kolosta. Se kolo on vesiputouksen vieressä. Joudut pieneen maailmaan, minkä lopussa on nappi.

PS: Ne "Napit" ovat esineitä, millä saat laatikkoja näkyviin.

• Maario

On valo aulassa, mutta punaset ?-laatikot on edelleen läpinäkyviä joka kentässä.... Help!

• Maario

mistä ne napit??

• Djado
        Maario kirjoitti:

mistä ne napit??

Mene Mariolla valoon paina x- näppäintä ja katso valoon, sitten teleporttaudut maahan josta alas torniin lentämällä saat laatikot koviksi

• Masterzelda

SM64 DS:ässä on vain yhden varisiä laatikoita eli punaisia. Kaikki laatikot saa näkyviksi sieltä valoon katsomisen takaa avautuvasta maasta. Eriväristen laatikoiden tilalla ovat eri pelihahmot esim. Yoshi sylkee tulta, Wario muuttuu metalliseksi, Luigi läpinäkyväksi ja Mario saa joko lentohatun eli sulan tai muuttuu ilmapalloksi.

• helpme2014

auttakaaaa, oon "tasolla" 96 ja mulla on se valo siin aulas ja pystyn kattoo sinne mut sielt vaa tulee joku teksti eikä muuta :( miten pääsen sinne toisee maailmaa :-( yhy aika myöhäs vissiin mut toivottavast joku vois auttaa XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe