Haluisin kuulla muidenkin mielipiteitä vihko ja virtuaalitalleista. Minulla on ollut oma vihkotalli jo puolivuotta sen nimi on Kantovaaran ratsastuskoulu. Tallini toimii turkissa ja siellä on 12 hevosta. Minusta on ainakin hauskaa kuvitella omistavansa oman tallin. Se on vain harmi että nykyään suurin osa haluaa ruveta mieluiten hoitamaan virtuaalitallilla koska se on netissä. Tällä hetkellä tallillani hoitelee vain yksi tyttö joten kaipaisin lisää hoitajia. Jos näet tämän ilmoituksen ja olet kiinnostunut niin voit kysyä lisätietoja sähköpostitse. [email protected]. Minulla on myös kuvat kaikista hevosista ja tallistani. Hoidot suoritettaisiin sähköpostitse tai kirjeitse.
vihkotalli vai virtuaalitalli
8
1298
Vastaukset
- ---nimimerkitön----
Kuulen nyt sinä "ei jumala"-tyyppi, et taida edes pitää hevosista -.- No, omapa on asiasi.
Vähän väärässä paikassa olet muuten Jen kirjottamassa, täältä löytyy vai tosikoita (kuten huomasitkin...)
Että näin.- jen
Se on ihan sama minne kirjoittaa, aina löytyy tosikoita ja muiden ilon pilaajoita. Jokainen päättää mistä pitää, siihen ei kukaan voi sanoa mitään. Tietenkin jokaisella on oma mielipide asioista, kuten tuolla äskeisellä pöllöllä. Minusta vihkotallia on hauskaa pitää joistakin ei. Ei siitä tarvitse ketään moittia.
jen kirjoitti:
Se on ihan sama minne kirjoittaa, aina löytyy tosikoita ja muiden ilon pilaajoita. Jokainen päättää mistä pitää, siihen ei kukaan voi sanoa mitään. Tietenkin jokaisella on oma mielipide asioista, kuten tuolla äskeisellä pöllöllä. Minusta vihkotallia on hauskaa pitää joistakin ei. Ei siitä tarvitse ketään moittia.
Minusta se on ihan oikein että osaa haaveilla ja on mielikuvitusta. Minullakin oli joskus muinoin koulukavereiden kanssa vihkotalli ja se oivaa korviketta siitä että ei voinut hoitaa/omistaa omaa hevosta. On minusta ihan tyhmää tulla haukkumaan toisia tuolla tavalla! Mutta sekin puolestaan on mielipidekysymys.
- jen
snowhorse kirjoitti:
Minusta se on ihan oikein että osaa haaveilla ja on mielikuvitusta. Minullakin oli joskus muinoin koulukavereiden kanssa vihkotalli ja se oivaa korviketta siitä että ei voinut hoitaa/omistaa omaa hevosta. On minusta ihan tyhmää tulla haukkumaan toisia tuolla tavalla! Mutta sekin puolestaan on mielipidekysymys.
Hyvä kun jotkut osaavat ajatella tuollalailla. Minusta on nimittäin todella kiva keksiä tuollaisia mielikuvitus talleja. Käyn kumminkin ihan oikeallakin tallilla ja minulla on myös hoitohevonen.
- minttu11
moi mul on vihkotalli jA se on iha sike mahtava
- jenifer
kiva, varmasti todella hieno:) mullakin oli vihkotalli 3 vuotta mutta nyt tein vuosi sitten viertuaalitallin tallini.fi sivustolle:)
- Haffy
jenifer kirjoitti:
kiva, varmasti todella hieno:) mullakin oli vihkotalli 3 vuotta mutta nyt tein vuosi sitten viertuaalitallin tallini.fi sivustolle:)
Mullakin on monta tallia tallini.fi:ssä mutta olen taas aloittamassa uutta vihkotallia kun vanhat ovat hukassa :D:D kivaa puuhaa
- hepohullu<333
nii mut vihkotalli o mun mielest huonompi ku niitä hevosii ei ees oikeesti nää :(((
mut virtuaali tallit on just siistei!!!!
tää on paras talli http://www.geetalli.urli.net
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498