???
Nasta pimu ,kenen kappale?
7
1167
Vastaukset
- oliskohan
Markku Aro?? Jotenkin sellanen ajatus on, että hän ainaki olis levyttänyt sen.
- kala10
Eikös se ole Kake Randelinin
- Matti.
Joo... Kaken vanha hitti!
- Kaken fanittaja
"Nasta pimu,
olet sinä!
Minä eka eikö niin?
Jos meet naimisiin, eiks niin?
Nasta pimu,
silmänilo!
kilo säkää tarvitaan,
sun mä että saan, eiks niin?"
lauloi todellakin Kake Randelin vuonna 1983. Oi niitä aikoja!- arska
lauloi vuonn 84 nasta pimu
- Daniel
arska kirjoitti:
lauloi vuonn 84 nasta pimu
1983, koska tuon vuoden Finnhits-kokoelma soi meillä taukoamatta. Siitä löytyi mm. tämä Kaken biisi, Reetun "Milla", Eki Liikasen "Réikani reikani" sekä Paula Koivuniemen "Kanssain jos tahdot vähän matkaa".
Tällä asiallahan onkin niin suuri merkitys ;)
- Anonyymi
Kake Randelinin Kappale
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605780Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064737En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164212Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k663714- 513671
- 113401
- 873382
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693233- 332921
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342591