Voisiko joku antaa vinkkejä keneltä muilta ku kannustalo löytyy moderneja talopohjia?
kiitos jo etukäteen... (:
moderni talo
23
3472
Vastaukset
- etsivä löytää
www.safa.fi
- Jorppe
Ylihintaista turhaa palvelua. Kannattaa kiertää kaukaa. Talopaketit on myös arkkitehtien suunnittelemia ja aivan yhtähyviä. Se hiertää näitä SAFA intoilijoita.
- oikea....
Jorppe kirjoitti:
Ylihintaista turhaa palvelua. Kannattaa kiertää kaukaa. Talopaketit on myös arkkitehtien suunnittelemia ja aivan yhtähyviä. Se hiertää näitä SAFA intoilijoita.
Arkkitehti suunnittele pakettitaloja. Heräähän jo...Pakettitalotehtailla pitää olla arkkitehti jonka nimissä muut toimii, muuten ei tipu rakennuslupaa...
- Kyllä niitä löytyy myös
oikea.... kirjoitti:
Arkkitehti suunnittele pakettitaloja. Heräähän jo...Pakettitalotehtailla pitää olla arkkitehti jonka nimissä muut toimii, muuten ei tipu rakennuslupaa...
arkkitehtien suunnittelemia, yksilöllisiä jne. Riippunee firmasta ja sen toimintatavasta. Kirjoituksestasi päätellen sinulle "pakettitalo" on sama kuin tilaelementti-tyyppi-valmistalo.
- Palveluista
Jorppe kirjoitti:
Joo ihan turhia noi kaikki akateemisen koulutuksen hankkineet tärkeilijät. Velottaa kaikesta ihan liikaa. Mäkin leikkasin luomen poskestani veks itse, kun lääkäri olisi ollut niin saatanan kallis!
Ja arkkitehdit on vielä lääkäreitäkin turhempia, kun jokainenhan nyt osaa talon piirtää! - myönnetään
Kyllä niitä löytyy myös kirjoitti:
arkkitehtien suunnittelemia, yksilöllisiä jne. Riippunee firmasta ja sen toimintatavasta. Kirjoituksestasi päätellen sinulle "pakettitalo" on sama kuin tilaelementti-tyyppi-valmistalo.
että myös paketeista löytyy ns arkkitehtitaloja. Useimmiten ovat jostakin kivimateriaalista tehtyjä joidenka ei ole tarkoituskaan olla halvimpia mahdollisia.
Kuitenkin vain muutama prosentti pientaloista on arkkitehtien suunnittelemia.
Vaan nimeäppäs itse jokin pakettitalotoimittaja, joka tulee OIKEASTI ensiksi katsomaan tyhjää tonttia ja lähtee sitten tyhjältä pöydältä luonnostelemaan taloa siihen tontille asikkaan ajatuksia kuunnellen? Kovin vähän niitä taitaa löytyä...
- Presto
http://www.savsjo.fi/
Saunojen tms. puutteesta ei pidä välittää, suunnittelevat kuulemma kaikki talot asiakkaiden toiveiden mukaan. - Rakennusmies
Kokeilepa www.puutalokymppi.com ja sieltä valokuvasatoa 2005. Tekevät paljon taloja omien piirrustusten pohjalta. Räätälifirma.
- xstu
Eikai räätäliltä taloja saa? Eikö paremminkin vaatteita?
- Mikä seuraava nikki ?
Lopeta jo, paistaa läpi tuo myyjän hätä. Meneekö huonosti ?
- hohohoooo
Mikä seuraava nikki ? kirjoitti:
Lopeta jo, paistaa läpi tuo myyjän hätä. Meneekö huonosti ?
Älvärimyyjä alkoi morkkaamaan puutalomyjää, kaikkea sitä näkee
- olla tyypillä joka
hohohoooo kirjoitti:
Älvärimyyjä alkoi morkkaamaan puutalomyjää, kaikkea sitä näkee
näkee kaikessa Älvärin, tai niihin liitoksissa olevia ihmisiä. Mutta rauhoittaakseni mielenrauhaasi, en ole missään tekemisissä Älvärin kanssa. En ole kuin kerran elämässäni käynyt kyseisessä talossa. Enkä usko tuon käynnin altistaneen minua minua mitenkään. Varsinkaan kun Älväri ei kai ollut edes aikaisemmin tässä keskustelun aiheena. Vai oliko ? Mutta liian läpinäkyvää on tuo kauppaaminen, jotta se olisi uskottavaa.
- käsitteelle Moderni
Kaksi kuvaa näkyi olevan vähän Modernimmasta, 1-kerros ratkaisusta ulkonäöllisesti, mutta pohja taitaa löytyä ihan siitä niilokaisamaija-sarjasta. Mutta hyvä heitto, ja saahan sillä muutaman kävijän sivuille.
- naapuri
ainakin on joku moderni malli ja sellainen on meidän naapureilla valmistumassa.
Eikös tosiaan ole muita kui:safa,kannustalo,kastelli,savsjo ja puutalokymppi????Onkos kukaan kuullut mitään kun vaajatalolle ois tulossa 2006 Ratian suunittelemia pohjia?
- juba
Eikös se olekaan Oiva Toikka, joka suunnittelee pyöreät huoneet ja linnunkuvia seinille?
- hallitsee talon suunnittelun
paremmin kuin muut aikaisemmat puuhansa, eipä ole oikein tuolla osaamisellaan päässyt loistaamaan missään lajissa.
- arkkitehti
hallitsee talon suunnittelun kirjoitti:
paremmin kuin muut aikaisemmat puuhansa, eipä ole oikein tuolla osaamisellaan päässyt loistaamaan missään lajissa.
Eli ei tiedä itse asuntojen suunnittelusta tuon taivaallista. Taitaa tulla samanlainen succeed kuin Lindforsin kuutiosta (Lappeenrannan asuntomessut)
- gleko
Ota arkkitehti suunnittelemaan talo ja sitten pyydät tarjoukset talotehtailta. Meille Kodikas-talo toimitti suurelementtipaketin näin, mitään ark-suunnitelmissa ei tarvinnut muuttaa heidän tuotantoaan varten.
Mutta siten ettei näytä elementtitalolta ulospäin. :-) - etsiä ?
Mahtaa olla varsinainen myyntivaltti, Ratian suunnittelema pientalo.
- Jormataloa
Jormatalo on kaikkien talojen äiti! Sitäkun turaat töitten jälkeen niin on varmasti jorma otassa. Onhan se hienoa pystyttää omaa jormataloa. Muija käy lasten kanssa siivoileen ja tuomassa kahvia iltasella. Sillonki menee aika kattoa ettei lapset telo ittiään.Muuten sillä omalla jormalla ei ole käyttöä kun olet niin väsynyt ja ressaantunut, ettei jorma tule töihin vaikka maksettaisiin.
Sitten sovit sen muurarijorman kanssa pimeesti, että olis pieni homma ja kuikas kävikään ei jormaa näy, löysi paremman työmaan kuin minun oman jormataloni.
En minä mitään rakentaa osaa, mutta olen päättänyt rakentaa oman jormatalon. Voin ainakin sanoa, että olen elämässäni jotain tehnyt.
TV: Merkonomi (AMK) kynäniska- jaajaa
Vai että merkonoomi ja aaämkoosta. onko jo noin alas vajottu aaämloossakin. Ennen merkonoomit olivat samalla tasolla kuin ammattikoulun käyneet.
Jos olet nainen niin jätä kuule talojutut miehille ja niille jotka jotain tietävät ja mene vaikka lakkaamaan kynsiäsi. Jos olet mies ja merkonoomi niin mene vaikka lakkaamaan kysnisäsi.
ins(amk)
- vie omat piirrokset
Eikös Jetta- talolta saa modernejakin taloja?
Kun meidänkin talo on siellä "teetetty" ihan oma malli, modernin ja perinteisen välimuoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839