HEI!
Minulla epäiltiin migreeniä olen kokeillut varmaan kaikki mahd. pillerit estolääkkeitä, tulehduskipulääkkeitä ja itse migreeniin pillereitä..ei auttanut mikään oikein minun päänsärky tuli jopa neljä kertaa yössä kesti 15-45min ja kipu oli sietämätön. hiki lensi ja oli pakko olla polvillaan ja heilua kun hullu paikoillaan ei voinu olla. oireita: toinen pupilli menee pieneksi silmään koskee ja säteilee sieltä hampaisiin, leukaan ja kaulaan. nenä vuotaa vettä ja silmä.... sain tähän sarjottaiseen päänsärkyyn hyvän lääkekuurin ja särkyjako loppuu lyhyeen :)
horton neuralgia eli SARJOTTAINEN PÄÄNSÄRKY!
jepulis
2
1168
Vastaukset
- asdfg
Se vaan on kurjaa, kun diagnoosin teko ei aina ole helppoa. Onneksi sä sait ilmeisestikin oikean diagnoosin ja siten myös toimivan hoidon!
- aneel
Moi! Minulla päänsärkykohtauksia ollut jo kolmen viikon ajan,alkavat yleensä aamuyöstä.Kokeilin särkylääkkeen ottoa ennen nukkumaan menoa,mutta ei sekään auttanut,todella kiusallista ja tuskaisaa.Ois kiva jakaa toisten kanssa kokemuksia tästä sairaudesta kellä se on.Minulla tämä päänsärky ollut seuranani lapsuudesta lähtien,vuosia välillä oireeton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745