BePop

oviherra?!?!

Taas on Bepoppi onnistunut järkkärin rekrytoinnissa. "Isäntä" -pipo kertoo kaiken asenteesta, joka ei ainakaan ole asiakaslähtöinen.

41

9085

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Sehän on just paras äijä. Asiakaspalvelu paranee kun et turhaa rupee aukoo sille. Itelle tuli jopa heittää läppää sisällä. Tosi hauska sälli. Oikeesti!

      • eri mieltä

        mun mielestä aikuisten ihmisten (ja häiriötä aiheuttamattomien) komentelu/määräily tyyliin "vetäkää se saatanan jono suoraksi nytten tai kukaan ei pääse sisälle", ei kuulu asialliseen käyttäytymiseen. Kyseessä on kuitenkin maksavat asiakkaat, jotka haluavat myös rahoilleen vastinetta asiakaspalvelun muodossa. Onneksi Gigglini on ymmärtänyt ja sisäistänyt tämän asian asiakaspalvelussaan.

        Portsarin sanoihin: Minä määrään ketkä pääsevät sisälle" vastaan vain, että "asiakkaat valitsevat mihin haluavat tulla ja siihen vaikuttaa koettu palvelu".


      • customer69
        eri mieltä kirjoitti:

        mun mielestä aikuisten ihmisten (ja häiriötä aiheuttamattomien) komentelu/määräily tyyliin "vetäkää se saatanan jono suoraksi nytten tai kukaan ei pääse sisälle", ei kuulu asialliseen käyttäytymiseen. Kyseessä on kuitenkin maksavat asiakkaat, jotka haluavat myös rahoilleen vastinetta asiakaspalvelun muodossa. Onneksi Gigglini on ymmärtänyt ja sisäistänyt tämän asian asiakaspalvelussaan.

        Portsarin sanoihin: Minä määrään ketkä pääsevät sisälle" vastaan vain, että "asiakkaat valitsevat mihin haluavat tulla ja siihen vaikuttaa koettu palvelu".

        Gigglinin poket ovat todella rentoja ja hyväntuulisia. Voisinpa melkein väittää, että heidän kanssaan tuskin kenelläkään tulee suukopua. Eri asia on sitten nämä aivottomat bodarihirmut, jotka nauttivat siitä että saavat kerrankin käyttää valtaa.

        Samanlaisia ihmisryhmiä löytyy melkein kaikista "miehisistä" duuneista kuten esim. armeija, poliisi, vartijat jne. Osa näistä aivottomista hakeutuu alalle juuri sen takia, että pääsee pätemään tai hakemaan jännitystä konflikteista. He tuntuvat nauttivan siitä, että saavat tappelun pystyyn ja pääsevät mätkimään avutonta uhria. Tunnen mm. vartijoita jotka tahallaan provosoivat mitättömiä myymälävarkaita, jotta nämä tekisivät jotain sellaista joka antaisi heille oikeuden mätkiä tätä turpaan. Ja löytyyhän näitä "sotahulluja" myös armeijasta, jotka haluavat tappaa kaiken liikkuvan.

        Mutta pointti on se, että ravintolan ovimiesten pitäisi olla asiallisia. Monen ihmisen ravintolailta voi mennä pilalle jo siinä vaiheessa, jos ovella sattuu olemaan vastassa ylimielinen natsiportsari joka vittuilee kaikille asiakkaille. Ei provosoimalla pitkälle pötkitä vaan ystävällisellä käytöksellä se kunnioitus saadaan. Sitä saa mitä tilaa pätee varmaan tässäkin asiassa melko pitkälle - molemminpuolin. Tai kultainen sääntö, että käyttäydy itse niin, kuin myös sinua halutaisiin kohdeltavan.


      • ollenkaan
        customer69 kirjoitti:

        Gigglinin poket ovat todella rentoja ja hyväntuulisia. Voisinpa melkein väittää, että heidän kanssaan tuskin kenelläkään tulee suukopua. Eri asia on sitten nämä aivottomat bodarihirmut, jotka nauttivat siitä että saavat kerrankin käyttää valtaa.

        Samanlaisia ihmisryhmiä löytyy melkein kaikista "miehisistä" duuneista kuten esim. armeija, poliisi, vartijat jne. Osa näistä aivottomista hakeutuu alalle juuri sen takia, että pääsee pätemään tai hakemaan jännitystä konflikteista. He tuntuvat nauttivan siitä, että saavat tappelun pystyyn ja pääsevät mätkimään avutonta uhria. Tunnen mm. vartijoita jotka tahallaan provosoivat mitättömiä myymälävarkaita, jotta nämä tekisivät jotain sellaista joka antaisi heille oikeuden mätkiä tätä turpaan. Ja löytyyhän näitä "sotahulluja" myös armeijasta, jotka haluavat tappaa kaiken liikkuvan.

        Mutta pointti on se, että ravintolan ovimiesten pitäisi olla asiallisia. Monen ihmisen ravintolailta voi mennä pilalle jo siinä vaiheessa, jos ovella sattuu olemaan vastassa ylimielinen natsiportsari joka vittuilee kaikille asiakkaille. Ei provosoimalla pitkälle pötkitä vaan ystävällisellä käytöksellä se kunnioitus saadaan. Sitä saa mitä tilaa pätee varmaan tässäkin asiassa melko pitkälle - molemminpuolin. Tai kultainen sääntö, että käyttäydy itse niin, kuin myös sinua halutaisiin kohdeltavan.

        Enpä kyllä kehuisi giglinin portsareita ollenkaan. Välillä sielläkin kyllä ollaan asiattomia ja vittuillaan esim väitetään että on kännissä vaikka ilmestyy autolla heidän puljunsa eteen ja sitten kun muuta eivät keksi niin tarkastetaan sitten paperit. Siinä kun olisivat alkaneet väittämään enemmän että olen kännissä vaikka olin selvinpäin autolla liikkeellä. Niin olisin kyllä vittuillessani soittanut kytät baarin eteen itseäni puhalluttamaan ja sen jälkeen olisin portsarilta kysynyt että olenko kännissä ihan poliisien paikalla ollessa ja näin osoittanut portsarin epäpäteväksi hommaansa.


      • mikä juntti!
        ollenkaan kirjoitti:

        Enpä kyllä kehuisi giglinin portsareita ollenkaan. Välillä sielläkin kyllä ollaan asiattomia ja vittuillaan esim väitetään että on kännissä vaikka ilmestyy autolla heidän puljunsa eteen ja sitten kun muuta eivät keksi niin tarkastetaan sitten paperit. Siinä kun olisivat alkaneet väittämään enemmän että olen kännissä vaikka olin selvinpäin autolla liikkeellä. Niin olisin kyllä vittuillessani soittanut kytät baarin eteen itseäni puhalluttamaan ja sen jälkeen olisin portsarilta kysynyt että olenko kännissä ihan poliisien paikalla ollessa ja näin osoittanut portsarin epäpäteväksi hommaansa.

        Taidat nyttenkin olla kännissä tai huumeissa, ku ei kirjoituksestas ota mitään tolkkua.


      • portsareissa
        mikä juntti! kirjoitti:

        Taidat nyttenkin olla kännissä tai huumeissa, ku ei kirjoituksestas ota mitään tolkkua.

        Kerran kun olin menossa gigliniin niin ensimmäisenä portsari väittää että olen kännissä. Sanoin portsarille että ihan autolla olen liikkeellä että en ole kännissä ja kun mutta syytä ei keksinyt niin pitihän sitä hänen vielä paperit tarkastaa minulta


      • vain.
        portsareissa kirjoitti:

        Kerran kun olin menossa gigliniin niin ensimmäisenä portsari väittää että olen kännissä. Sanoin portsarille että ihan autolla olen liikkeellä että en ole kännissä ja kun mutta syytä ei keksinyt niin pitihän sitä hänen vielä paperit tarkastaa minulta

        Niin taas ja ukkikin uskoo näitä juttuja... "En ollut kännissä", no, missäs aineissa sitten. Itse olen ollut vaikka kuinka kännissä ja yhtään kertaa ei ole sisäänpääsyä evätty eikä edes papereita kysytty. Kun näyttää kunnolliselta ja osaa käyttäytyä, ei tule ongelmia kenenkään kanssa.


    • xxx

      Kuka fiksu nyt yleensä käy Bepopissa, EI KUKAAN!!Hah haa!!

      • ---

        ... kyllä se tempo on teille karvaa kasvamattomille teineille oikea paikka ;)


      • Hanneri

        Niin Tempoon ja Giggliniin tuommoiset pennut kuuluvatkin.

        Eipä ole 10 vuoden aikana ollut pienintäkään pahaa sanottavaa YHDENKÄÄN ravintolan YHDESTÄKÄÄN ovimiehestä... Ne ovat vaan nämä tietyt raukat jotka valittavat ja käyttäytyvät niin että ongelmia tulee. Samat ihmiset ne putkaankin päätyvät.


      • ja huonoja
        Hanneri kirjoitti:

        Niin Tempoon ja Giggliniin tuommoiset pennut kuuluvatkin.

        Eipä ole 10 vuoden aikana ollut pienintäkään pahaa sanottavaa YHDENKÄÄN ravintolan YHDESTÄKÄÄN ovimiehestä... Ne ovat vaan nämä tietyt raukat jotka valittavat ja käyttäytyvät niin että ongelmia tulee. Samat ihmiset ne putkaankin päätyvät.

        Niin pokeista kuin asiakkaistakin löytyy huonokäytöksistä väkeä. Jotkut poket ajattelevat olevansa kuninkaita ja tuntuu, että tahallaan ärsyttävät asiakkaita...haluavat näyttää kaapin paikan eli päteä. Osa asiakkaista ei taas siedä tälläistä kohtelua, vaan änkyttävät vastaan. Kumpi sitten on oikeassa...en tiedä, mutta ASIAKKAAN pitäisi olla.


    • ihan sama

      huumoria kehiin vähä...Ne on ne keskenkasvuiset hintelät ipanat jotka vinkuu aina portsareista, kun ottaa omalle egolle se, että poket tosiaan pitävät järjestyksestä huolto, ja siihen nähden heillä on valtaa.

      En ole ihme kyllä tavannut yhtäkään vittumaista pokea koko elämäni aikana,. sitä saa mitä tilaa, näissäkin asioissa

      • Felix Leiter

        En minäkään, vaikka Joensuunkin baareja on tullut koluttua n. kymmenen vuotta. Tuttuja ovat niin Kellari/BePop, EastWest, Kimmelin ravintolat kuin Goldfingerkin, kaikki Joensuun ravintolat itse asiassa viimeisen kymmenen vuoden ajalta - eikä yhtään negatiivistä kokemusta kenestäkään.


      • mies auswichistä
        Felix Leiter kirjoitti:

        En minäkään, vaikka Joensuunkin baareja on tullut koluttua n. kymmenen vuotta. Tuttuja ovat niin Kellari/BePop, EastWest, Kimmelin ravintolat kuin Goldfingerkin, kaikki Joensuun ravintolat itse asiassa viimeisen kymmenen vuoden ajalta - eikä yhtään negatiivistä kokemusta kenestäkään.

        Sä lukeudutkin niihin kuolleisiin kaloihin jotka menevät virran mukana. On myös ihmisiä jotka kapinoivat eivätkä alistu aivan kenen tahansa "hirmuvaltaan".


      • pokemon
        mies auswichistä kirjoitti:

        Sä lukeudutkin niihin kuolleisiin kaloihin jotka menevät virran mukana. On myös ihmisiä jotka kapinoivat eivätkä alistu aivan kenen tahansa "hirmuvaltaan".

        Nyt tuli porttikielto prkl:n juippi!


      • Ape
        pokemon kirjoitti:

        Nyt tuli porttikielto prkl:n juippi!

        Juokaa kotonanne niin ei poket valita vaikka kusipaskat housussa istutte ja riehutte kuin heikkopäiset apinat.


      • älä viitsi lapsokainen
        mies auswichistä kirjoitti:

        Sä lukeudutkin niihin kuolleisiin kaloihin jotka menevät virran mukana. On myös ihmisiä jotka kapinoivat eivätkä alistu aivan kenen tahansa "hirmuvaltaan".

        Helvetin anarkisti... Ei ole mitään syytä kapinoida olematonta vastaan.


      • jos aihetta
        älä viitsi lapsokainen kirjoitti:

        Helvetin anarkisti... Ei ole mitään syytä kapinoida olematonta vastaan.

        Tulen kapinoimaan niin kauan kuin aihetta on. Mä en asiakkaana rupea kuuntelemaan ylimielisten portsareiden vittuilua ja komentelua - jos tämä tapahtuu syyttä. Joku roti se pitää olla, vaikka kuinka on "valta" päättää kuinka jonossa käyttäydytään. Eihän ravintolajono mikään armeijan alokaslauma sentään ole.


      • alokas
        jos aihetta kirjoitti:

        Tulen kapinoimaan niin kauan kuin aihetta on. Mä en asiakkaana rupea kuuntelemaan ylimielisten portsareiden vittuilua ja komentelua - jos tämä tapahtuu syyttä. Joku roti se pitää olla, vaikka kuinka on "valta" päättää kuinka jonossa käyttäydytään. Eihän ravintolajono mikään armeijan alokaslauma sentään ole.

        Niin, eihän se ravintolajono tosiaan mikään alokasjono ole, mutta mitä tekisit, jos sulla on ovella seisomassa / tönimässä lauma ihmisiä, joita et saa asettumaan muuten, kuin huutamalla? Ei se poke voi laskea kaikkia sisään samaan aikaan, siksi on ihan perusteltua että mennään siististi jonoon ja tullaan omalla vuorollaan sisälle ravintolaan. Eikö tää ole niitä elämän perusasioita, jotka jokaisen tulis ymmärtää? Helpoiten pääsee, kun on vaan iisisti, eikä turhaan vittuile kenellekään.


      • tarkemmin
        alokas kirjoitti:

        Niin, eihän se ravintolajono tosiaan mikään alokasjono ole, mutta mitä tekisit, jos sulla on ovella seisomassa / tönimässä lauma ihmisiä, joita et saa asettumaan muuten, kuin huutamalla? Ei se poke voi laskea kaikkia sisään samaan aikaan, siksi on ihan perusteltua että mennään siististi jonoon ja tullaan omalla vuorollaan sisälle ravintolaan. Eikö tää ole niitä elämän perusasioita, jotka jokaisen tulis ymmärtää? Helpoiten pääsee, kun on vaan iisisti, eikä turhaan vittuile kenellekään.

        Edellinen kirjoittaja kirjoittikin, että "jos ei ole syytä". Onhan se ihan ymmärrettävää että komennetaan silloin kun on syytä, eihän järjestys muuten pysy yllä.

        Mutta minäkin olen saanut karmeeta komentelua osakseni tuolla baarissa, vaikka olen kiltisti jäpittänyt jonossa. Ja jono on ollut esim. suora ja kaikki ovat jonottaneen aivan kiltisti ja rauhallisesti. silti tulee karmeeta huutoa ja komentelua. Outoa mun mielestä. Mutta ei pidä valittaa ku olen kuitenkin sisälle päässyt aina...vaikkakin hampaita kiristellen.


      • I. Puhakka
        Felix Leiter kirjoitti:

        En minäkään, vaikka Joensuunkin baareja on tullut koluttua n. kymmenen vuotta. Tuttuja ovat niin Kellari/BePop, EastWest, Kimmelin ravintolat kuin Goldfingerkin, kaikki Joensuun ravintolat itse asiassa viimeisen kymmenen vuoden ajalta - eikä yhtään negatiivistä kokemusta kenestäkään.

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi, poket tekevä duuniansa ja hyvin ovat hommansa hoitaneet. Itse olen Joensuun kuppiloita kierrellyt 14 vuotta ja aina erinlaisella menestyksellä. Joskus käy niin etten ole päässyt sisälle, kun olen oikeesti ollut jurrissa tai aikasemmilla kerroilla "höyrynyt" jurrissa jonniin joutavaa paskaa.. Tunnen näitä "pokeja" melkein joka baarista ja kevereitakin ovilla on ja ollu.. ei se takaa sisään pääsyä millään lailla.. antaa äijien hoitaa duuninsa ja jos jollain takee mieli narista ja provosoida niin siitä vaan, tuskin portsarit tai minä vedetään hernettä nenään.


      • 2.näkökulma
        I. Puhakka kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi, poket tekevä duuniansa ja hyvin ovat hommansa hoitaneet. Itse olen Joensuun kuppiloita kierrellyt 14 vuotta ja aina erinlaisella menestyksellä. Joskus käy niin etten ole päässyt sisälle, kun olen oikeesti ollut jurrissa tai aikasemmilla kerroilla "höyrynyt" jurrissa jonniin joutavaa paskaa.. Tunnen näitä "pokeja" melkein joka baarista ja kevereitakin ovilla on ja ollu.. ei se takaa sisään pääsyä millään lailla.. antaa äijien hoitaa duuninsa ja jos jollain takee mieli narista ja provosoida niin siitä vaan, tuskin portsarit tai minä vedetään hernettä nenään.

        "Joskus käy niin etten ole päässyt sisälle, kun olen oikeesti ollut jurrissa tai aikasemmilla kerroilla "höyrynyt" jurrissa jonniin joutavaa paskaa"

        Aivan ymmärrettävä syy onkin, jos on liian kännissä. Mutta tuo jälkimmäinen onkin jo hieman kyseenalaisempi juttu. Jos aikaisemmilla kerroilla on "höyrynnyt", eikä pääse sisään, niin sittenhän tällä pokella on jotain hampaankolossa ja evää sisäänpääsyn. Siis juuri sillä perusteella, että "minäpä näytän kuka täällä määrää ja mulle ei vittuilla".


      • I. Puhakka
        2.näkökulma kirjoitti:

        "Joskus käy niin etten ole päässyt sisälle, kun olen oikeesti ollut jurrissa tai aikasemmilla kerroilla "höyrynyt" jurrissa jonniin joutavaa paskaa"

        Aivan ymmärrettävä syy onkin, jos on liian kännissä. Mutta tuo jälkimmäinen onkin jo hieman kyseenalaisempi juttu. Jos aikaisemmilla kerroilla on "höyrynnyt", eikä pääse sisään, niin sittenhän tällä pokella on jotain hampaankolossa ja evää sisäänpääsyn. Siis juuri sillä perusteella, että "minäpä näytän kuka täällä määrää ja mulle ei vittuilla".

        .. mutta eikös se mene jotenkin et: "Sitä saa mitä tilaa".. ja ei se ole minua häirinny vaikka ei aina sisälle ole päässyt...


      • Sut talteen viedään
        jos aihetta kirjoitti:

        Tulen kapinoimaan niin kauan kuin aihetta on. Mä en asiakkaana rupea kuuntelemaan ylimielisten portsareiden vittuilua ja komentelua - jos tämä tapahtuu syyttä. Joku roti se pitää olla, vaikka kuinka on "valta" päättää kuinka jonossa käyttäydytään. Eihän ravintolajono mikään armeijan alokaslauma sentään ole.

        Mitäpäs jos menisit ensi kerralla suoraan kotoasi sinne putkaan, minne tuollaiset rähinöitsijät joka tapauksessa kuuluvat / joutuvat. Voit soittaa vaikka itse poliisin hakemaan tai ehkä naapurisi tekee sen puolestasi.


      • Nimetön
        2.näkökulma kirjoitti:

        "Joskus käy niin etten ole päässyt sisälle, kun olen oikeesti ollut jurrissa tai aikasemmilla kerroilla "höyrynyt" jurrissa jonniin joutavaa paskaa"

        Aivan ymmärrettävä syy onkin, jos on liian kännissä. Mutta tuo jälkimmäinen onkin jo hieman kyseenalaisempi juttu. Jos aikaisemmilla kerroilla on "höyrynnyt", eikä pääse sisään, niin sittenhän tällä pokella on jotain hampaankolossa ja evää sisäänpääsyn. Siis juuri sillä perusteella, että "minäpä näytän kuka täällä määrää ja mulle ei vittuilla".

        Tällä "höyryämisellä" puhakka varmaan tarkoittaa asiaankuulumatonta käyttäytymistä. Ja jos et edellisella kerralla käyttäydy, niin useimmiten poke muistaa sen ja evää sulta sisäänpääsyn, eikö se ole ihan järkevää? Jos ite ovella olisin ja muistaisin sun naaman.. "ainiin tää on se kaveri, joka viime lauantaina oksens penkille, hajotti laseja hoippuessaan ja haistatti mulle vitut lähtiessään.." -en mä ainakaan sua sisälle laskis.


    • parti

      Se pienen pieni pipako sinua jurppii?:D Itselläni ei ole pahaa sanaa Popin pokeista sanoa. Sisälle on aina päässyt, ilman jonottamisia. Nimet jo tunnetaan ja kadulla moikataan jos sattuu muutenkin vastaan tulemaan. Päinvastoin.. Muutama poke ansaitsee sieltä kyllä papukaijamerkin ja pusun poskelle. Pelastanut monesta tilanteesta. Sitä paitsi miksi poket ýlipäänsä ketään ärsyttävät? Oisiko vikaa vastaanottajassa myös. Ja varmasti pokeilla, myös Bepopin, välillä menee hermot. Mutta kelläpä ei siinä työssä välillä menisi. Onhan Valtsun kassatädeilläkin varmasti joskus huonoja päiviä:) Koita sitä duunia joskus itse, ei tasan ole helpoimmasta päästä.

    • leijonakuningas1

      oot oikeassa. Mä ooon myös kokenut tylyä kohtelua siellä. Mut on siellä tosi reilujakin portsareja joten ei pidä yleistää kaikkiin. Kumma homma vaan ett muualla ei oo ikinä ollut ongelmia. Aina vaan tässä yhdessä paikassa.

      • kiipo

        PAREMPI ONNI ENSI KERRALLA


    • Kaljaveikkonen

      Hmm..muistelen että näistä asioista on keskusteltu aiemminkin tällä palstalla? Muistaako kukaan? Itse en ainakaan löytänyt vanhoja keskusteluja tai sitten en osannut etsiä. Pistäkää linkkiä jos löydätte.

    • Keijo

      Monetkin aikuiset ihmiset käyttäytyvät kännissä kuin mitkäkin kurittomat teinit. Jos poket sitten pitää siinä järjestystä yllä ja tekevät työtä sen eteen, että asiakkaat viihtyisivät. Niin johan alkaa helvetinmoinen tirinä kun ei kestetä yhtään kritiikkiä. Eikun vain tirisijät peilin eteen katsomaan niin näätte syyllisen kuka se todellinen syyllinen on siihen jos ilta on menny vähä pilalle.

      • kuules

        Homma menee usein niin, että ne poket on niitä tirisijöitä, jotka eivät kestä kritiikkiä. Pokejen KUULUUKIN pitää järjestystä yllä, mutta se miten sitä pidetään yllä on aivan eri asia. Mielestäni portsarin ei kuulu huutaa/möykätä asiakkaille, jotka eivät aiheuta minkäänlaista häiriötä (jonossa). Huutakoot niille jotka aiheuttavat häiriötä jonossa (esim. etuilemalla yms.) mutta asiallisesti sisäänpääsyä odottavien ihmisten kuuluisi saada olla rauhassa näiltä käskyttämisiltä.


      • vain.
        kuules kirjoitti:

        Homma menee usein niin, että ne poket on niitä tirisijöitä, jotka eivät kestä kritiikkiä. Pokejen KUULUUKIN pitää järjestystä yllä, mutta se miten sitä pidetään yllä on aivan eri asia. Mielestäni portsarin ei kuulu huutaa/möykätä asiakkaille, jotka eivät aiheuta minkäänlaista häiriötä (jonossa). Huutakoot niille jotka aiheuttavat häiriötä jonossa (esim. etuilemalla yms.) mutta asiallisesti sisäänpääsyä odottavien ihmisten kuuluisi saada olla rauhassa näiltä käskyttämisiltä.

        Ei. Kun kerran on hinku sinne sisään päästä, niin aivan tasan tarkkaan kaikki komentelu on parasta ottaa vastaan. Talossa talon tavoilla, jos ei sitä kestä niin on parasta pysytellä omassa talossaan.


      • Ravintolapäällikkö Uudeltam...
        vain. kirjoitti:

        Ei. Kun kerran on hinku sinne sisään päästä, niin aivan tasan tarkkaan kaikki komentelu on parasta ottaa vastaan. Talossa talon tavoilla, jos ei sitä kestä niin on parasta pysytellä omassa talossaan.

        Jaa-a. Ei ainakaan meidän ravintolassa moinen periaate saa toimia missään muodossa! En tiedä sitten ko.ravintolan strategiasta.

        Ihmiset tulevat ravintolaan viihtymään ja ensikontakti ravintolaan saadaan ovella. Siitä syystä ainakin meidän ravintola panostaa erittäin paljon asiakaspalvelun laatuun, aina järjestysmiehistä lähtien. Eihän asiakkaita saa suututtaa missään nimessä! Perussääntöhän on, että asiakas on aina oikeassa. Vaikka tätä on joskus kyllä vaikea niellä, tiedän.

        Itsellänikin on paljon kokemuksia ns. huonoista portsareista ja tiedän, että moni asiakas jää tulematta ravintolaan juuri sen seikan takia. Jos ajatellaan esim., että 10 asiakasta illassa ajattelee näin, jokainen heistä käyttää n.50 euroa rahaa ravintolassa, niin tämäkin menetetty rahamäärä on jo 500 euroa! Eli ei puhuta mistään pikkusummista. Ja lisäksi kun yleisesti tiedetään, niin epätyytyväinen asiakas purnaa asiasta monelle tuttavalleen joka myös vaikuttaa heidän mielipiteeseensä. Joten yhdenkin epätyytyväisen asiakkaan vaikutus rahatuloihin on erittäin suuri loppupeleissä. Siksipä asiakaspalveluun kannattaa panostaa, jotta asiakkaat pysyvät tyytyväisenä ja palaavat asiakkaiksi uudestaankin.

        Lisäksi tiedän, että ystävällinen portsareiden käytös toimii paremmin, kuin epäystävällinen "pomoilu", sillä kukapas sitä jaksaa rähinöidä ystävällisille portsareille? Kun on ystävällinen asiakkaille, niin tuskinpa hekään ovat epäystävällisiä portsareille.

        Joten en ymmärrä tuota edellistä kommenttia, jotta kaikki paska tulee ottaa vastaan ja talossa talon tavoilla. Asiakashan sen valinnan tekee mihin hän menee ja sijoittaa rahansa. Ja tottakai asiakas menee sinne missä saa parasta mahdollista palvelua ja vastinetta rahoilleen. Eikös tämä ole päivän selvä fakta?


      • kommentti!
        Ravintolapäällikkö Uudeltam... kirjoitti:

        Jaa-a. Ei ainakaan meidän ravintolassa moinen periaate saa toimia missään muodossa! En tiedä sitten ko.ravintolan strategiasta.

        Ihmiset tulevat ravintolaan viihtymään ja ensikontakti ravintolaan saadaan ovella. Siitä syystä ainakin meidän ravintola panostaa erittäin paljon asiakaspalvelun laatuun, aina järjestysmiehistä lähtien. Eihän asiakkaita saa suututtaa missään nimessä! Perussääntöhän on, että asiakas on aina oikeassa. Vaikka tätä on joskus kyllä vaikea niellä, tiedän.

        Itsellänikin on paljon kokemuksia ns. huonoista portsareista ja tiedän, että moni asiakas jää tulematta ravintolaan juuri sen seikan takia. Jos ajatellaan esim., että 10 asiakasta illassa ajattelee näin, jokainen heistä käyttää n.50 euroa rahaa ravintolassa, niin tämäkin menetetty rahamäärä on jo 500 euroa! Eli ei puhuta mistään pikkusummista. Ja lisäksi kun yleisesti tiedetään, niin epätyytyväinen asiakas purnaa asiasta monelle tuttavalleen joka myös vaikuttaa heidän mielipiteeseensä. Joten yhdenkin epätyytyväisen asiakkaan vaikutus rahatuloihin on erittäin suuri loppupeleissä. Siksipä asiakaspalveluun kannattaa panostaa, jotta asiakkaat pysyvät tyytyväisenä ja palaavat asiakkaiksi uudestaankin.

        Lisäksi tiedän, että ystävällinen portsareiden käytös toimii paremmin, kuin epäystävällinen "pomoilu", sillä kukapas sitä jaksaa rähinöidä ystävällisille portsareille? Kun on ystävällinen asiakkaille, niin tuskinpa hekään ovat epäystävällisiä portsareille.

        Joten en ymmärrä tuota edellistä kommenttia, jotta kaikki paska tulee ottaa vastaan ja talossa talon tavoilla. Asiakashan sen valinnan tekee mihin hän menee ja sijoittaa rahansa. Ja tottakai asiakas menee sinne missä saa parasta mahdollista palvelua ja vastinetta rahoilleen. Eikös tämä ole päivän selvä fakta?

        Olisipa samanlainen näkemys näillä PKO:n ravintoloilla. Toivottavasti se Koskisen Sedu tulee tänne ja kiristää kilpailua entisestään. Sehän olisi tae myös asiakaspalvelun parantumiselle kaikissa ravintoloissa. Ja tietty hinnat laskee :)!!


      • tietämystä
        Ravintolapäällikkö Uudeltam... kirjoitti:

        Jaa-a. Ei ainakaan meidän ravintolassa moinen periaate saa toimia missään muodossa! En tiedä sitten ko.ravintolan strategiasta.

        Ihmiset tulevat ravintolaan viihtymään ja ensikontakti ravintolaan saadaan ovella. Siitä syystä ainakin meidän ravintola panostaa erittäin paljon asiakaspalvelun laatuun, aina järjestysmiehistä lähtien. Eihän asiakkaita saa suututtaa missään nimessä! Perussääntöhän on, että asiakas on aina oikeassa. Vaikka tätä on joskus kyllä vaikea niellä, tiedän.

        Itsellänikin on paljon kokemuksia ns. huonoista portsareista ja tiedän, että moni asiakas jää tulematta ravintolaan juuri sen seikan takia. Jos ajatellaan esim., että 10 asiakasta illassa ajattelee näin, jokainen heistä käyttää n.50 euroa rahaa ravintolassa, niin tämäkin menetetty rahamäärä on jo 500 euroa! Eli ei puhuta mistään pikkusummista. Ja lisäksi kun yleisesti tiedetään, niin epätyytyväinen asiakas purnaa asiasta monelle tuttavalleen joka myös vaikuttaa heidän mielipiteeseensä. Joten yhdenkin epätyytyväisen asiakkaan vaikutus rahatuloihin on erittäin suuri loppupeleissä. Siksipä asiakaspalveluun kannattaa panostaa, jotta asiakkaat pysyvät tyytyväisenä ja palaavat asiakkaiksi uudestaankin.

        Lisäksi tiedän, että ystävällinen portsareiden käytös toimii paremmin, kuin epäystävällinen "pomoilu", sillä kukapas sitä jaksaa rähinöidä ystävällisille portsareille? Kun on ystävällinen asiakkaille, niin tuskinpa hekään ovat epäystävällisiä portsareille.

        Joten en ymmärrä tuota edellistä kommenttia, jotta kaikki paska tulee ottaa vastaan ja talossa talon tavoilla. Asiakashan sen valinnan tekee mihin hän menee ja sijoittaa rahansa. Ja tottakai asiakas menee sinne missä saa parasta mahdollista palvelua ja vastinetta rahoilleen. Eikös tämä ole päivän selvä fakta?

        Niinhän sen pitäisi mennä, että "asiakas on aina oikeassa", vaikka tuo ei päde tänä päivänä enää kaikkiin aloihin. Markkinoinnissa on tuolle ihan oma terminsa, että yksikin pettynyt asiakas on firmalle iso juttu, eikä tätä asiaa saisi YHTÄÄN aliarvioida.

        Hassua vaan, että jos ihmisillä on tällaisia kokemuksia popin pokeista, niin miksei asialle tehdä mitään? Voisin kuvitella, että yksi tärkeimmistä syistä on PKO:n valta JNS:ssa. Eli asiakkailla ei ole paljon mahdollisuuksia mennä muualle, joten kyllähän nämä poketkin sen tajuaa ja tietää, joten käyttäytyvät sen mukaan. Varsinkin viikonloppuna alle 22 ja 20 vuotiaille ei täältä todellakaan löydy paikkoja minne mennä (itseäni ei haittaa yhtään, koska olen vanhempi ;))

        Toinen syy on tietenkin asiakaspalaute. Kuinka moni niistä, jotka on saanut ko. pokeilta huono palvelua, on todellakin antanut asiasta palautetta? Se, että huutaa pokelle tuhannen päreissä (tai sitten vaikka selvinpäin), että "haista sinä vittu, senkin natsi" ei edistä asioita tippaakaan.

        Sitten vielä tuo, että jos asiakas on joskus säädelly ravintolassa jotain, eikä poke päästä tätä edellisten juttujen takia sisälle, ei todellakaan saa olla niin! Jos asia on näin, tällöin asiakkaalle annetaan porttikielto määrätyksi ajaksi, ja se myös kerrotaan asiakkaalle. Kyllä mua ainakin jurppisi melkoisesti jos odottaisin puoli tuntia jonossa vain saadakseni tietää, etten pääse sisään koska VIIME kerralla kaadoin laseja ja oksensin pöytään. Jos tällä kertaa olisin vaikkapa suht selvinpäin, soittaisin varmaan poliisille ja tekisin ilmoituksen syrjinnästä.

        Omat kokemukset popin pokista on ehkäpä negatiivisesti varautuneen neutraaleja. Ei ne ole mulle koskaan ärissyt (en kyllä käy siellä kovin usein), mutta varsinkin nämä nuoremmat bodarijuipit on todella tylynnäköisiä. Vierestä olen kyllä seurannut niiden riehumista muille (syystä tai syyttä, en muista). Ja ne ovat juurikin sen oloisia, että jos sattuisi menemään kysymään vaikkapa kelloa ihan vilpittömästi, niin voisi tulla suunnilleen porttikielto. Vähän kärjistetty tilanne, mutta tällaisia mielikuvia ne mussa herättää.

        Tiedän baarin, missä känniääliöt ja rähisijät sun muut heitetään pihalle hymyssä suin, ja se toimii. Siinä ei todellakaan kauaa jaksa kukaan rähistä, kun toinen kuitenkin ihan hyvässä hengessä kehottaa toista poistumaan.

        Tulipas paljon pohdiskeltua. Innolla odotan Sedun ravintolaa, ehkäpä tosiaankin se toisi tänne kunnon hintakilpailun ja asiakaspalvelulähtöisyyden toiminnassa. Ai niin joo, Gigglingin pokejen kanssa heitän oikeastaan aina läppää kun siellä käyn. Ja ne vastaa jo ihan ei-läpällä heitettyyn kysymykseen huumorilla. Ja se on mukavaa :)


      • kommentti!!!!!!1
        tietämystä kirjoitti:

        Niinhän sen pitäisi mennä, että "asiakas on aina oikeassa", vaikka tuo ei päde tänä päivänä enää kaikkiin aloihin. Markkinoinnissa on tuolle ihan oma terminsa, että yksikin pettynyt asiakas on firmalle iso juttu, eikä tätä asiaa saisi YHTÄÄN aliarvioida.

        Hassua vaan, että jos ihmisillä on tällaisia kokemuksia popin pokeista, niin miksei asialle tehdä mitään? Voisin kuvitella, että yksi tärkeimmistä syistä on PKO:n valta JNS:ssa. Eli asiakkailla ei ole paljon mahdollisuuksia mennä muualle, joten kyllähän nämä poketkin sen tajuaa ja tietää, joten käyttäytyvät sen mukaan. Varsinkin viikonloppuna alle 22 ja 20 vuotiaille ei täältä todellakaan löydy paikkoja minne mennä (itseäni ei haittaa yhtään, koska olen vanhempi ;))

        Toinen syy on tietenkin asiakaspalaute. Kuinka moni niistä, jotka on saanut ko. pokeilta huono palvelua, on todellakin antanut asiasta palautetta? Se, että huutaa pokelle tuhannen päreissä (tai sitten vaikka selvinpäin), että "haista sinä vittu, senkin natsi" ei edistä asioita tippaakaan.

        Sitten vielä tuo, että jos asiakas on joskus säädelly ravintolassa jotain, eikä poke päästä tätä edellisten juttujen takia sisälle, ei todellakaan saa olla niin! Jos asia on näin, tällöin asiakkaalle annetaan porttikielto määrätyksi ajaksi, ja se myös kerrotaan asiakkaalle. Kyllä mua ainakin jurppisi melkoisesti jos odottaisin puoli tuntia jonossa vain saadakseni tietää, etten pääse sisään koska VIIME kerralla kaadoin laseja ja oksensin pöytään. Jos tällä kertaa olisin vaikkapa suht selvinpäin, soittaisin varmaan poliisille ja tekisin ilmoituksen syrjinnästä.

        Omat kokemukset popin pokista on ehkäpä negatiivisesti varautuneen neutraaleja. Ei ne ole mulle koskaan ärissyt (en kyllä käy siellä kovin usein), mutta varsinkin nämä nuoremmat bodarijuipit on todella tylynnäköisiä. Vierestä olen kyllä seurannut niiden riehumista muille (syystä tai syyttä, en muista). Ja ne ovat juurikin sen oloisia, että jos sattuisi menemään kysymään vaikkapa kelloa ihan vilpittömästi, niin voisi tulla suunnilleen porttikielto. Vähän kärjistetty tilanne, mutta tällaisia mielikuvia ne mussa herättää.

        Tiedän baarin, missä känniääliöt ja rähisijät sun muut heitetään pihalle hymyssä suin, ja se toimii. Siinä ei todellakaan kauaa jaksa kukaan rähistä, kun toinen kuitenkin ihan hyvässä hengessä kehottaa toista poistumaan.

        Tulipas paljon pohdiskeltua. Innolla odotan Sedun ravintolaa, ehkäpä tosiaankin se toisi tänne kunnon hintakilpailun ja asiakaspalvelulähtöisyyden toiminnassa. Ai niin joo, Gigglingin pokejen kanssa heitän oikeastaan aina läppää kun siellä käyn. Ja ne vastaa jo ihan ei-läpällä heitettyyn kysymykseen huumorilla. Ja se on mukavaa :)

        Olen aivan samaa mieltä! Huumorilla ja hyväntahtoisuudella ne rähisijät saadaan kuriin, eikä millään natsimeiningillä! Ei kukaan rähise takaisin, jos poke on ystävällinen.


    • Spede nro. 1

      jaa, melkeinpä pakko lähtee tänään poppiin ja tarkastella kuinka homma toimii :). Mielenkiintoista!! saapas nähä kuinka käy

      • xxx

        mitä mieltä popin muista työntekijöistä?


      • Nimetön
        xxx kirjoitti:

        mitä mieltä popin muista työntekijöistä?

        Käyn usein popissa ja oon ainakin ite saanu aina hyvää ja ystävällistä palvelua (myös ovella). Lauantain pahimpana ruuhka-aikana tarjoilijat on joskus vähän hermo kireellä, mutta ymmärtäähän sen kun ympärillä huutaa lauma humalaisin, jotka kaikki haluais mahdollisimman nopeesti sen oman juomansa. Dj:t on tosi kivoja popissa, ainakin olleet mua kohtaan. Nähnyt oon pari kertaa vierestä kun dj:llä menee hermo jonkun asiakkaan kanssa ja on joutunu käyttämään vähän voimakkaampaa kieltä, mutta niissä tilanteissa ollut kyllä aiheellista. Se ainoo tyttö dj popin rokkibaarissa on aivan huippu!!


      • ciccic
        Nimetön kirjoitti:

        Käyn usein popissa ja oon ainakin ite saanu aina hyvää ja ystävällistä palvelua (myös ovella). Lauantain pahimpana ruuhka-aikana tarjoilijat on joskus vähän hermo kireellä, mutta ymmärtäähän sen kun ympärillä huutaa lauma humalaisin, jotka kaikki haluais mahdollisimman nopeesti sen oman juomansa. Dj:t on tosi kivoja popissa, ainakin olleet mua kohtaan. Nähnyt oon pari kertaa vierestä kun dj:llä menee hermo jonkun asiakkaan kanssa ja on joutunu käyttämään vähän voimakkaampaa kieltä, mutta niissä tilanteissa ollut kyllä aiheellista. Se ainoo tyttö dj popin rokkibaarissa on aivan huippu!!

        Olin viime lauantaina popissa ja meno oli todella hurjaa. Mukavaa kun kerrankin koko henkilökunta (tarjoilijat,dj...) oli mukana halloween tapahtumassa. Oli kerrankin silmäniloa jokaiselle ihmiselle :) pakko sanoa että itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa baarin työntekijöistä. Onhan
        siellä jonkun pidettävä kuria yllä!!!!! vaikka pokella olisikin "isäntä" pipo päässä.


      • Maijonsson
        ciccic kirjoitti:

        Olin viime lauantaina popissa ja meno oli todella hurjaa. Mukavaa kun kerrankin koko henkilökunta (tarjoilijat,dj...) oli mukana halloween tapahtumassa. Oli kerrankin silmäniloa jokaiselle ihmiselle :) pakko sanoa että itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa baarin työntekijöistä. Onhan
        siellä jonkun pidettävä kuria yllä!!!!! vaikka pokella olisikin "isäntä" pipo päässä.

        Samoin, pelkkää positiivista sanottavana! Niin Popin kuin kaikkien muidenkin Jns ravintoloiden pokeista parinkymmenen vuoden ajalta, ei yhtä ainutta negatiivista tapausta tule mieleen!! Se on jo aika hyvin!

        Samat naamat ne valittavat pokeista joilla on myös ongelmia poliisin ym. asiallisten tahojen kanssa. Rehellisellä ja fiksusti käyttäytyvällä ei ole mitään valittamista.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

      Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

      Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

      Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

      Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

      Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

      Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

      Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

      Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

      Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

      olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe