Romanien keskustelupalsta. Tämä palsta on tarkoitettu vain romanien käyttöön.
Romanien keskustelupalsta.
7
1624
Vastaukset
- Kiitos palautteesta
jne jne. Eivät ne välitä tästä foorumista mitään, rasistit saavat tehdä mitä haluavat. Taitavat joukolla päivystää voidakseen sekottaa minkä pystyvät, ja pelkillä typeryyksillä.
- Anonyymi
Taas käytiin katsomassa ulkona olevia tavaroita ja katsomassa paikkoja. Kolmas kerta. Kohta muuten vastaan tuohon huutoon. En ole itse tehnyt mitään väärää. Vaikkakin lasteni Äidille huudetaan Askiston K-Marketin kassalla, että jos sinä puutut tuohon varastelemiseen, "niin potkin sinun vitun halki". Miten meni? Itse vanhalla puu-Malmilla syntynyt. Hankijan puutaloissa.
- Anonyymi
Palo "pinna". Tein virallisen rikosilmoituksen poliisille.
- Anonyymi
Tämä on rasistista, että vain te saatte tähän avaukseen kirjoitella!
Miksi olette noin rasistisia, meitä muita kohtaan?
- Anonyymi
Syrjintää, romanit! teillä ei ole mitään erivapauksia! enemmänkin pakotuksia sais tulla!
- Anonyymi
Kenen sakkeja oli Turussa riehunu mainemies?
- Anonyymi
Ja nyt Malminkartanossa taas tanssittu kansallistanssia moratangoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477056Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3252648Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271236
- 311183
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 87998
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel101975Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h62944- 41820