[Hki] +30 miitti Hohtokeilaus 3.12

TheCupido

Tere Tere tulemast!

Nyt on tilaisuus päästä viettämään erilainen miitti.
Päivä määrä on sama kuin Tampereen pikkujoulumiitti, mutta emme anna tämän häiritä tilannetta.

Siis Ruusulankadun Keilahalliin on varattu muutamia ratoja 1½ tunniksi.

12 hulvattoman hauskaa ihmistä pääsee ensimmäisenä mukaan keilamaan.

KEILAUS ON MAKSULLISTA, joten ilmoittautunut joutuu kustantamaan osan tulevista kuluista.... ILMOTTTAUTUMISMAKSU keilauksen osalta on 13.50 €, joka sisältää ratavuokrauksen sekä kengät.
Keilahallissa on narikka, joka ottaa kaikilta omansa eli 1½ €!!

Tämän jälkeen ohjelmassa on siirtymätaipale Sport Academian yläkertaan, jossa käydään mitä kuumemmat keskustelut peli-illan tapahtumista.

ELI....lyhyesti!!

3.12.2005 kello 17.30 alkaen ->
Ruusulankadun keilahallissa hohtokeilaus.
12 ensimmäistä ilmottautunutta pääsee mukaan pelamaan.
"CHEERLEEDrit" ovat tervetulleita kannustamaan pelaamista.

Jatkot kello 20.00-> alkean Sport Academiessa
jonne KAIKKI ON TERVETULEITA!


ILMOTTAUTUMISET sekä tiedustelut keilauksen osalta osoitteeseen.

kolkyt.plus [@] kolumbus.fi


Linkit:
Sport Academy
http://www.hok-elannonravintolat.fi/ravintolat/menopaikat/sportsacademy/helsinki.html

Ruusulan keilahalli
http://www.bowling.fi/ruusula/

Joten tervetuloa pitämään hauskaa ja antoisaa iltaa!!!

T: TheCupido

12

2423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *tiko69*

      Ilmottaudun ainakin "jatkoille" :)

    • Keittiövirtuoosi

      Joopa joo kyllä kiinnostaa jos ei ole sitten duunis niin silloin ei kiinnosta T:Kokkeli

    • Edelleen Tampereelle :))))...

      No johas pomppas.. ei tuu mukaan..
      Tampereelle tulee kaikki vanhat sätistä pois jääneet vakkarit..joten sinne..;))
      Kiinostaa paljon enenpi kuin keilaaminen ja mä sentään harrastan keilaamista..Ja toi aika paksua jopa sulta kun sä tiedät että Tampereen miitti on perinteinen...

      • hiekkalaatikon kunkku

        En kyllä ymmärrä miksi pitää järjestää "Mä oon suositumpi" - leikki. Tampere on perinteinen pikkujoulu miitti, vaikka viikon myöhässä, ja se on rauhoitettu.

        nim merk mulla on isompi hiekkakakku ;)


      • tsadi
        hiekkalaatikon kunkku kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miksi pitää järjestää "Mä oon suositumpi" - leikki. Tampere on perinteinen pikkujoulu miitti, vaikka viikon myöhässä, ja se on rauhoitettu.

        nim merk mulla on isompi hiekkakakku ;)

        mutta kyllä meillä täällä Helsingissä on kaikkein maukkaimmat hiekkakakut :p


      • *tik...*
        tsadi kirjoitti:

        mutta kyllä meillä täällä Helsingissä on kaikkein maukkaimmat hiekkakakut :p

        seuraa m.kiinnolla taistelua..


      • Hiekkalaatikon kaunein kakku
        hiekkalaatikon kunkku kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miksi pitää järjestää "Mä oon suositumpi" - leikki. Tampere on perinteinen pikkujoulu miitti, vaikka viikon myöhässä, ja se on rauhoitettu.

        nim merk mulla on isompi hiekkakakku ;)

        Jos oikein lähdetään tiedoilla leikkimään, niin ihan ensimmäinen Tampereen pikkujoulumiitti oli JOULUKUUN puolella

        NIMIM perinteet kunniaan!


      • Mr Big
        hiekkalaatikon kunkku kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miksi pitää järjestää "Mä oon suositumpi" - leikki. Tampere on perinteinen pikkujoulu miitti, vaikka viikon myöhässä, ja se on rauhoitettu.

        nim merk mulla on isompi hiekkakakku ;)

        Sitähän se kaikki on, hiekkakakun leipomista vatkaamista vaivaamista. Kuka on suosituin? Sitten ruudulla saamma lukea piilopiruilua ja perinteistä -skaa.
        Mutta kivoja pikkujouluja kaikillen.


    • On Väärä

      Ei Tampereella 3.12 mitään pikkujouluja oo...........

    • tyttö

      Ei kai tässä kyse mistään helkatin kilpailusta. Kaikki ei oo menossa Tampereelle erilaisista syistä ja Helsingin seudulta löytyy sättäilijöitä jopa keilamiittiin. Miksi aina täytyy kilpailla.
      Väsynyt.

      • ulkopiiriläinen

        Että kumpaan miittiin mun pitäisi mennä, että mä pääsisin siihen Sisäpiiriin? ;)


      • he hee
        ulkopiiriläinen kirjoitti:

        Että kumpaan miittiin mun pitäisi mennä, että mä pääsisin siihen Sisäpiiriin? ;)

        NO Tampereelle ku tuut niin oot varmasti sisäpiiriläinen,mä sen tiedän jos kuka..
        Eli perinteinen pikkujoulumiitii on Tampereella 3.12 Amarillossa klo 18 alkaen :))Mukaan vain.. joko sinne tai tonne.. :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe