Hei.
TV ja lehdistö raportoivat.
Pariisissa häiriköintiä / mellakoita / tuhopolttoja.
Ranskan pakolaiset ovat ruvenneet mallkoimaan ja taistelemaan laillista esivaltaa vastaan. Sytyttävät autoja, särkevät omaisuutta ja mellakoivat kaduilla.
Lukekaa lisää lehdistä!
Tänään Ranskassa -huomenna Suomessa...
RANSKAN MELLAKAT
3
645
Vastaukset 3
väitä että tämä kuuluu matkailuun.
- Legion Etrangere
täällä Pariisissa kyseisiä kahakoita ei varsinaisen kaupungin alueella, eli kaupunkina kiertavän ulommaisen kehätien sisäpuolella, edes huomannut muuten kuin tv:n uutisista ja lehdistä....suomesta saamani faksit osittivat että suomessa tietyt mediat liioittelivat tilanne suuresti...esim ulkonaliikkumiskielto on voimassa 13 kaupungissa ei 30 kaupungissa...ja Pariisin alueella ei ole poltettu 10000 autoa kuten siellä on väitetty perjantaina koko Ranskan luku oli 5300 autoa....eikä varsinaisen Pariisin alueella ole mitään ulkonaliikkumiskieltoja....itse kävin jopa jalkapallo ottelussa Stade de Francella launantaina joka sijaitsee ns "kuumalla alueella" eli Saint-denisin esikaupungissa....
Suomen Ulkoministeriö ylireagoi jälleen ja kehoitti suomalaisia Pariisissa välttämään liikkumista ulkona..voi pyhä yksinkertaisuus...eikai kukaan turisti esikaupungeissa pyöri...ainakaan rehellisessä tarkoitukseesa..
Tänne voi tulla ihan rauhassa eikä tarvitse pelätä mitään kunhan käyttää maalaisjärkeä eikä toikkaroi ympärikännissa.- Kepiblanc
Täysin samaa mieltä, että uutisissa ylireagointia! Suurkaupunki on aina suurkaupunki...puhumattakaan maailman metropolista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa862006Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391293Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134984Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.210915- 78799
- 90784
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213700- 68662
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,47662On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69601
- 35591
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427