Tuli tollanen ekomaksulappu 20erkkii.
Onks tää joku huijaus-näähän pitäis hoitaa verovaroin.Onko muille tullut?
Ekomaksu
9
1099
Vastaukset
- On tullu
Otan yhteyden viranomaisiin, tuo on mielivaltainen maksu.
- kiistanalainen.
Jos tarpeeksi moni jättää sen maksamatta, tulee ryöstövoudintoimistolle entisestäänkin ruuhkaa! Menee varmaan kauan kun, ja jos maksukehoitus tulee. Ehkäpä en maksa minäkään.
- kysymysmerkkinä
mikä ihme toi on? kuka perii???
- Faxe
Ekomaksulla katetaan hyöty- ja ongelmajätehuollon sekä jätehuoltoon liittyvän hallinnon, valvonnan ja toimistopalvelujen kustannukset
Maksu peritään jätelain edellyttämän täyskatteisuuden periaatteella. Tällä tarkoitetaan sitä, ettei jätehuollon kustannuksia kateta verovaroin.- Niiiin
Siis jos saastuttaja maksaa ,niin miksi sen maksun olisi oltava joka taloudessa samansuuruinen-meitä on moneen lähtöön.
Ei tällaista maksua ennen ole tullut.Kukakohan tällaisen on määrännyt? Niiiin kirjoitti:
Siis jos saastuttaja maksaa ,niin miksi sen maksun olisi oltava joka taloudessa samansuuruinen-meitä on moneen lähtöön.
Ei tällaista maksua ennen ole tullut.Kukakohan tällaisen on määrännyt?Tämän päivän lehdessä on factat ekomaksusta...
- Tilannut
enoc kirjoitti:
Tämän päivän lehdessä on factat ekomaksusta...
Kyseistä läpyskää !!!
- laitakaupunkilainen
Niin taas tuli omakotiasukeille lisää maksuja
kaiken muun lisäksi. Roskis auto käy och mummo betala - onneksi nyt saa viedä vanhan polkupyörän
pikkupalasina niihin hienoihin "ilmaisiin" molokkeihin...Ihan käteviä ovat, mutta luulin että
verorahoilla ne olisi kustannettu?! Rahaa kyllä on enemmän kuin ennen.. käyttökohteet on vaan nykyään aika erikoiset..mutta me vaan jupistaan nurkissa tai mielellään ollaan ihan hissunkissun,
hyvää pyhäinpäivää nyt kuitenkin porvoolaiset !
Ai niin -
Kuulin että kerrostalossa asuvat lähettivät laskunsa pumerangina takaisin...? Kuinkahan käy? - new porvoo
kiittäkää vihreitä eduskunnassa........
he ovat saaneet tämän keräilykulttuurin aikaan.
muualla Euroopassa poltetaan kaikki. Tehokkaalla tavalla ja vielä hukkalämpö otetaan talteen ja lämmitetään taloja. Että näin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693