Tuli tollanen ekomaksulappu 20erkkii.
Onks tää joku huijaus-näähän pitäis hoitaa verovaroin.Onko muille tullut?
Ekomaksu
9
1062
Vastaukset
- On tullu
Otan yhteyden viranomaisiin, tuo on mielivaltainen maksu.
- kiistanalainen.
Jos tarpeeksi moni jättää sen maksamatta, tulee ryöstövoudintoimistolle entisestäänkin ruuhkaa! Menee varmaan kauan kun, ja jos maksukehoitus tulee. Ehkäpä en maksa minäkään.
- kysymysmerkkinä
mikä ihme toi on? kuka perii???
- Faxe
Ekomaksulla katetaan hyöty- ja ongelmajätehuollon sekä jätehuoltoon liittyvän hallinnon, valvonnan ja toimistopalvelujen kustannukset
Maksu peritään jätelain edellyttämän täyskatteisuuden periaatteella. Tällä tarkoitetaan sitä, ettei jätehuollon kustannuksia kateta verovaroin.- Niiiin
Siis jos saastuttaja maksaa ,niin miksi sen maksun olisi oltava joka taloudessa samansuuruinen-meitä on moneen lähtöön.
Ei tällaista maksua ennen ole tullut.Kukakohan tällaisen on määrännyt? Niiiin kirjoitti:
Siis jos saastuttaja maksaa ,niin miksi sen maksun olisi oltava joka taloudessa samansuuruinen-meitä on moneen lähtöön.
Ei tällaista maksua ennen ole tullut.Kukakohan tällaisen on määrännyt?Tämän päivän lehdessä on factat ekomaksusta...
- Tilannut
enoc kirjoitti:
Tämän päivän lehdessä on factat ekomaksusta...
Kyseistä läpyskää !!!
- laitakaupunkilainen
Niin taas tuli omakotiasukeille lisää maksuja
kaiken muun lisäksi. Roskis auto käy och mummo betala - onneksi nyt saa viedä vanhan polkupyörän
pikkupalasina niihin hienoihin "ilmaisiin" molokkeihin...Ihan käteviä ovat, mutta luulin että
verorahoilla ne olisi kustannettu?! Rahaa kyllä on enemmän kuin ennen.. käyttökohteet on vaan nykyään aika erikoiset..mutta me vaan jupistaan nurkissa tai mielellään ollaan ihan hissunkissun,
hyvää pyhäinpäivää nyt kuitenkin porvoolaiset !
Ai niin -
Kuulin että kerrostalossa asuvat lähettivät laskunsa pumerangina takaisin...? Kuinkahan käy? - new porvoo
kiittäkää vihreitä eduskunnassa........
he ovat saaneet tämän keräilykulttuurin aikaan.
muualla Euroopassa poltetaan kaikki. Tehokkaalla tavalla ja vielä hukkalämpö otetaan talteen ja lämmitetään taloja. Että näin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680