Onko kokemuksii Jäsenkorjauksesta Raumalla, yks ihminen oli ainakin ihan myyty.
Ainakin yks Jäsenkorjaaja/hieroja ilmoittelee Raumalla ja mietin onkohan pätevää hoitoa?
Mulla on selkä ja niska jäykkiä, ei mitään kliinistä vikaa, pelkkä hieronta on auttanut hetkeksi vähän, joskun oon käynyt Osteopaatilla, sain vähän apua.
Jäsenkorjaus Raumalla
3
4161
Vastaukset
- Kävinhan minä
Kävin aikoinaan siinä Laiholla, mutta minun tilaani hän ei saanut mitään positiivista aikaan. Toiset kehuu kovasti Laihoa.
Hannu Timonen, en tiedä, ottaako Raumalla enää vastaan, silloin otti, kun kävin, se sai minun rangan kuntoon. Ainakin Mynämäellä ottaa vastaan, asuu siellä. - vastaan
Laitilassa Härmä niminen. Hänellä on koulutus ja olen kuullut monelta positiivista palautetta ja itsekin olen käynyt.
- tyhjällä
Selkä vaivoissa voi auttaa kun kolmenvartin pullon ympärille käärii pyyheliinan ja sängyssä maaten rullaa selkää ristiselältä alkaen kaularankaan asti. Siinä saattaa tuntua "niksahdus" kuten niksauttajan tekemänäkin. Nikama on saattanut olla jumiutunut. Olen tällä saanut usein helpotuksen selkä vaivoihin.
Ainakin minulle on lääkärikin tämän hyväksynyt, sanoi, että pullo on niin leveästi selän alla, että selkärangalle ei siinä ole vaaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475875
- 495361
- 513746
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003441- 313146
- 592894
- 592766
- 552413
- 381864