kihlautuminen

pingu6

hei!

mielipidettä kysyn tähän: onko oikein että nainen ostaa ja maksaa sormukset sekä kihlajaiset? ei ole minun mielestä oikein ja aika loukkaavaa kun mies ei pane euron euroa kihlajaisiin tahi sormuksiin. ehkä olen vanhanaikainen mutta kaikella on rajansa

4

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häneltä

Kysyitkö mieheltä haluaisiko hän ottaa osaa kuluhin?

Miehellä on sellainen putkiaivo että hän ei näe mitään epäkohtaa olevan, jos sitä ei hänelle erikseen kerrota. Miehen kanssa elämisessä oleellista on, että ei saa olettaa mitään, kaikki on väännettävä rautalangasta.

Sinuna minä en olisi suostunut maksamaan kaikkea.

Ainakin sinulle tulevan sormuksen ja puolet juhlakuluista olisi mielestäni miehesi kuulunut maksaa. Mutta jos et saanut aikaiseksi kysyä häntä maksamaan, niin oma on mokasi.

• Nimetön

Meillä tehdään niin, että ostamme molemmat toisillemme sormukset. Kihlajaiskulut muutenkin laitetaan puoliksi.

• kuitenkin

että mies ylipäänsä haluaa kanssasi kihloihin -> avioon, sillä kihlaushan on lupaus avioliitosta. kuulostaa nimittäin nyt vakavasti siltä, että miestäsi ei voisi vähmpää kiinnostaa.

• Matilda

Osallistui. Ja mies maksaa vihkisormuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      180
      2705
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2304
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1085
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      154
      1012
    5. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      392
      901
    6. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      64
      900
    7. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      898
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      102
      777
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      734
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      35
      694
    Aihe