13-15 tuntia

apollo

Onko muilla vastaavia, mulla alkaa 13 tuntia viimeisestä oluesta/ paukusta, kauhea levoton olo syke kiihtyy välillä ja luulee että kuolema tulee ja pitää kävellä ympäri kämppää, kuin ei voi olla paikallaan ja loppuu 15 tuntia viimeisestä alkoholi annoksesta. Täytyy olla tietysti juonut rankasti edellisenä päivänä

7

2592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asterix

      Siinä tilanteessa hyörin ja pyörin asunnossa edestakaisin, valtavan kireä olo sekä fyysisesti, että psyykkisesti, olo on kuin villieläimellä häkissä, ja luulee että taivas tippuu niskaan, tai vähintään talo romahtaa. Täysin itse hankittu vaiva.

      • Rapula-Reiska

        Tuttu tunne tuo levoton olo. Paikallaan ei voi pysyä missään, vaan on pakko olla koko aika liikkeessä... Tilanteen voi hyödyntää tekemällä jotain esim. nikkaroimalla linnulle pöntön


    • Kankkus-Kalle.

      Kun se ravaaminen on aluillaan, ja promillet nollissa, haen muutaman kilsan päästä maatilalta tissinlämpöistä maitoa viisi litraa. Kotona otan sen pänikän näppeihin, niin ravistus ja vatkaaminen hoituu automaattisesti. Parin tunnin käsittelyn jälkeen olo on jo rauhoittumassa, ja saan riivatun hyvää luomuvoita.

    • tolle

      Kunnon putken jälkeen oireet kestää pari kolme viikkoa. Unet saattaa mennä viikoksi.

    • piikkiq

      voisi olla alhainen verensokeri.

      Kun maksa on pottanut alkoholin niin elimistöön iskee energia kriisi. Alkoholissa on liki yhtä paljon energiaa kuin rasvassa eli 7 kaloria rgammassa. (hiilihydraatit 1 k ja valkuainen 1 k ja rasva 9 k/ gramma)

      Oire kuulostaa samalta kuin esim diabeetikoilla kun ollaan lähellä insuliinishokkia. Lihakset uhkaavat mennä kramppiin ja päätä huimaa ja olo on levoton. Ja iholle voi tulla kylmä hiki.

      Sokerivajetta voi lievittää syömällä jotain hitaasti liukenevaa ruokaa ennen nukkumaan menoa esim pari kunnon ruisleipää ja pala juustoa.

      Ja kun sitten herää niin lasillinen tuoremehua voisi myös sopia. Hedelmäsokeria käytettä diabeetikkojen hoitoon alhaisen verensokerin kohottamiseksi.

      Ja tietystä voi käyttää sitä hyvääkonstia että jättää viimeisen juoman tilaamatta tai lopettaa illan alkoholittomalla juomalla.

      piikkiq

      ps. sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan

      • Eenokki.

        Tervetuloa jääräpää.
        "..ennen nukkumaan menoa esim pari kunnon ruisleipää ja pala juustoa."
        Olen kokenut sellaiset kankkuset, että henki on meinannut paeta. Eihän siinä tilassa jaksa syödä millään kahta limppua ja juustokönttiä, kuten kehoitat. Mikä neuvo se tuo oli?
        Fossiloitumisesi näemmä edelleen jatkuu, kun näet vainoharhaisesti sosialismia joka puolella.
        Sinun Politiikka-osastolla mellakoimisesi ansiosta en ole käynyt siellä ainakaan neljään kuukauteen. Jos joskus lukaisi vaahtoamistasi, alkoi niin vituttamaan, että piti palsta jättää.
        Nyt jätän tämänkin palstan ennen kuin alotat sen loputtoman sosialismi-jankuttamisen. Heippa.


      • piikkiq
        Eenokki. kirjoitti:

        Tervetuloa jääräpää.
        "..ennen nukkumaan menoa esim pari kunnon ruisleipää ja pala juustoa."
        Olen kokenut sellaiset kankkuset, että henki on meinannut paeta. Eihän siinä tilassa jaksa syödä millään kahta limppua ja juustokönttiä, kuten kehoitat. Mikä neuvo se tuo oli?
        Fossiloitumisesi näemmä edelleen jatkuu, kun näet vainoharhaisesti sosialismia joka puolella.
        Sinun Politiikka-osastolla mellakoimisesi ansiosta en ole käynyt siellä ainakaan neljään kuukauteen. Jos joskus lukaisi vaahtoamistasi, alkoi niin vituttamaan, että piti palsta jättää.
        Nyt jätän tämänkin palstan ennen kuin alotat sen loputtoman sosialismi-jankuttamisen. Heippa.

        Niin en kylläkään kehoittanut odottamaan sitä kovinta kankkusta ja sitten syömään, vaan syömään ne voileivät ennen sitä aamutärinää.

        Ja kehoitin myös jättämään sen viimeisen ryypyn ottamatta, jotta se aamutärinä ei ole niin kova.

        Sillä se kova äämutärinä on myös merkki siitä että osa aivoistasi on juuri tuhoutunut ja seuraavalla kusemiskerralla elimistösi poistaa pari miljoonaa käytöstä poistettua aivosolua.

        Jotenkin tuntuu siltä, että tämä vahinko on toistunut osaltasi liianmonta kertaa...

        Mutta jos ei kaipaa niitä aamutärinöitä niin ei kannata antaa verensokerin pudota liian alas... se lisää aivosolujen vahingoittumista...

        Piikkiq

        ps. sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe