kuka tai mikä videolla???

VIDEO!!!

13

3775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suur-Suomi

      Niin

    • edes päässy..

      ..tuosta videon ideasta "kärryille" ,niin sekin ois ollut varmaan jo ns. puolivoitto.Samanlaisia pimeessä kuvattuja,hirveä huuto ja mekastus ja yleensä kuvanlaatu aivan perseestä-tyylisiä sekoilujahan nuo taitavat kaikki yleensä olla, ja just sen takia niistä on hiton vaikee edes tajuta mistä koko videossa on yleensä kyse.Sekö noissa sitten on joittenkin mielestä sitä pelottavaa,sitä en sitten tiedä.

      • marianneo

        Siis silt pelaajalt lennähti maila ja siinä se..


    • Tv ylirasittunut

      Ei tossa ollut mitään muuta pelottavaa kuin sen kundin käytös. Siit kyllä sai kylmiä väreitä. Olis nuorisopsykkan paikka.

      Ja ihmekös kun TV- ruutu hajoaa yhdessä kundin pään kanssa, jos tuota menoa tarpeeksi kauan jatkuu... Mitä ihmeellistä siinä on jos ruutu menee pimeäksi tai muuttuu vihreäks? Ooks kuullut sellaisesta kuin tekninen vika?

    • Böö

      Joo, toi Videon eilinen linkki ei näköjään enää toimi, mutta tässä se uusiksi:

      http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-6285

      Nii, videon loppupuolellahan joku kääntyy katsomaan kuvaajaa päin, valoa heijastuu silmistä. Selvä feikki, koska videolle lisätty äänitehosteita esim. juuri tuossa pään kääntymisessä.

      • Höh!

        Oon katsonut kaikki linkit ja joka kerta niissä pyörii ERI video!

        Joten mitäköhän videoo tarkoitat?

        Ensin pyöri videopeliä pelaava hullu pojutsu, sit oli joku haiutausmaavideo, ja nyt siel pyöri joku pingispallo- ottelu!


      • Böö
        Höh! kirjoitti:

        Oon katsonut kaikki linkit ja joka kerta niissä pyörii ERI video!

        Joten mitäköhän videoo tarkoitat?

        Ensin pyöri videopeliä pelaava hullu pojutsu, sit oli joku haiutausmaavideo, ja nyt siel pyöri joku pingispallo- ottelu!

        Mitä helvettiä, kyllähän toi mun linkki on just tohon hautausmaavideoon. En ole tuon alkuperäisen linkin lähettäjä. Siinä näköjään video vaihtuu koko ajan.


      • Böö kirjoitti:

        Mitä helvettiä, kyllähän toi mun linkki on just tohon hautausmaavideoon. En ole tuon alkuperäisen linkin lähettäjä. Siinä näköjään video vaihtuu koko ajan.

        Ne vaihtuu sitä mukaan kun tulee uusia videoita. Omalla tapahtuma tilillä on pari noloa juttua tuon vaihtumisen takia :>


      • Tällä hetkellä
        Höh! kirjoitti:

        Oon katsonut kaikki linkit ja joka kerta niissä pyörii ERI video!

        Joten mitäköhän videoo tarkoitat?

        Ensin pyöri videopeliä pelaava hullu pojutsu, sit oli joku haiutausmaavideo, ja nyt siel pyöri joku pingispallo- ottelu!

        siellä pyörii jonkun amerikkalainen talk-show:n pätkä, jossa esiintyy puhuva koira!


      • Kayako

        Hyvä feikki. Ja Hauska. Söpö oli se mörkö.. :D


    • jeps
      • ***

        Voi sattana. Tää oikea linkki tuohon videoon oli jo aikaisemmassa viestissä, jos et huomannut. Ekassa mailissa se on päin helvettiä.


      • Tatzu

        Ei ees kauhee!!! ehkä jos sen kattos illalla yksin pimeessä, vois vähä pelottaa mut mut ihan tavallinen seko video!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe