Naiset, älkääs nyt suuttuko

toteaja

Huomasin tuossa erään pikkuseikan kun pitkästä aikaa baarissa kävin. siis todella pitkästä aikaa, ja katselin/seurailin siinä naispuoleisia.. Tämä kaupunki ja tämä sukupuolijakauma (3 miestä yhtä naista kohti) noin, on tainnut ajaa tähän tilanteeseen.
suuri osa naisista ei selvästikkään "pidä huolta"
itsestään eikä niin välitä miltä näyttää kun aina saanti on varmaa, ottajia on jonoksi asti.

On erittäin paljon suorastaan rumia/muuten vaan ihan järrkyttävän näköisiä naisia liikenteessä.
Järestään melkein kaikilla on iso pömppömaha ja sitten tiukka toppi/paita/yms. tms. juttu päällä, näyttää muuten todella...hirveälle.

se ei haittaa jos sitä nyt "pikkusen painoa" onkin, ei yhtään, vaan se että ne survotaan tiukkoihin vaatteisiin ja luullaan että "onpas nyt siistii" ja et muut tykkää, haittaa.

Ja siiten tuo pömppö... miten hemmetissä se on niiiin helvetin monella, sellaisillakin jotka muuten ovat ihan sopuisia/normi/jopa hoikkia?
Onko se ohrasoppa alkanut maistua niin reilusti jo naisillekkin? Tietty, samalla mitallahan se on miehile, se kun tuo kessi on kuulunut melkein jokaisen suomalaisen uroon perusvarusteluun.. vaan kun... se vaan ei naisille "niin hyvin sovi". En tiiä.. ei hyvältä näytä minun silmiini, Kunhan nyt ees jäis pois tuo muoti että survotaan läskit yms. tiukkoihin makkarankuoriin..

Minua ei haittaa pyöreys tms. kunhan vaan on oikeen kokoiset vaatteet.. se olisi paaaljon
mukavampaa katsottavaa. :>

60

12605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäs

      Pien pömppö topissa on ERITTÄIN SEKSIKÄS...vau. Varsinkin jos topin ja kireitten varkkujen väliin jää sellaset pienet jenkkakahvat...aahh...

    • ei voi

      Omaksi onnekseni voin sanoa, että vaikka näytänkin ehkä melko hirvitykseltä, ainakaan en ole survonut itseäni liian piukkaan kuoreen.
      Päinvastoin, nyt kun on ilmat viilenneet, olen kaivanut ah niin ihanan talvitakin, toppahousut päälleni.
      Miettinyt että jospa joku mies hoksaisi, ettei rätit ole päälleni niitattu, vaan ne saa pois, ja että niitten alta paljastuu ikäisekseen ihan kelpo nainen.
      Edelleenkin jaksan uskoa, että joku mies hoksaa senkin, ettei ihminen, edes nainen ole pelkästeen sitä mitä näkyy päälle päin.
      Minussakin on paljon sellaista mitä ei hoksaa kertasilmäyksellä.
      Ja jos pömppömahaa on, niin vielä suurempi kiitos itselleni, ainakaan oluen juonnista se ei ole tullut.

    • ?!?!

      Minun mielestäni tuo asia on aivan toisippäin. Niin paljon on rumia, finninaamaisia ja haisevia ukkoja liikenteessä, että huhhuh.. Ja kaikkein kuvottavimpaa on, kun kehtaavat tulla juttelemaan näteille tai edes tavallisen näköisille tytöille.Mitä ne oikeen itestään kuvittelee..??
      Mun mielestä useimmat tytöt ovat niin hoikkia nykyään, ettei mistään pömppövatsasta voi puhua..
      Miehillä se tosin on liiankin usein, mutta saahan se ollakin..
      Okei, mua häiritsee ihan v***sti se, kun hieman ylipainoiset ja isopersiiset äijät laittaa nii pienet housut jalkaan, et persvako näkyy, kun istuu..yöks!!

      • Kake

        Naisesta paistaa seksikkyys läpi, vaikka tuulipuvussa.Minä katselen naista itseään, en välitä mitä hänellä on päällään. Kukaan ei pysty sanomaan, mikä sopii kenellekin, pääasia on että on vaatteet päällä.


      • Timppa1977
        Kake kirjoitti:

        Naisesta paistaa seksikkyys läpi, vaikka tuulipuvussa.Minä katselen naista itseään, en välitä mitä hänellä on päällään. Kukaan ei pysty sanomaan, mikä sopii kenellekin, pääasia on että on vaatteet päällä.

        ihan hyvä vaan jos on lihaa luitten ympärillä.nykyään etenkin nuoret naiset tahtoo olla niin hoikkia että suihkussa saa käydä kaksi kertaa ennen kuin kastuu.tikkuja eikä mitään muotoja.ehä sellanen oo mistään kotosin.


      • neito
        Timppa1977 kirjoitti:

        ihan hyvä vaan jos on lihaa luitten ympärillä.nykyään etenkin nuoret naiset tahtoo olla niin hoikkia että suihkussa saa käydä kaksi kertaa ennen kuin kastuu.tikkuja eikä mitään muotoja.ehä sellanen oo mistään kotosin.

        "nykyään etenkin nuoret naiset tahtoo olla niin hoikkia että suihkussa saa käydä kaksi kertaa ennen kuin kastuu"

        Tämä täytyy laittaa mieleen :)


      • !!!!!!!
        Timppa1977 kirjoitti:

        ihan hyvä vaan jos on lihaa luitten ympärillä.nykyään etenkin nuoret naiset tahtoo olla niin hoikkia että suihkussa saa käydä kaksi kertaa ennen kuin kastuu.tikkuja eikä mitään muotoja.ehä sellanen oo mistään kotosin.

        Putosin ja pahasti! Toi oli hyvä!

        Tosiaan, nykyäänhän hirveen useat ihannoi joitain erittäin hoikkia naisia jne, ja minun mielestäni taas tuolla vissiin muita näykkään kuin semmosia aliravittuja tapauksia.

        Pienipömppö on aina ihan söpö.


    • JayEiffel

      Ei miun mielestä Lappeenrannan naiset ole sen pahemman näköisiä tai huonommin huollettuja kuin muuallakaan Suomessa. Sitä paitsi naiset on aina silti aika ihania vaikka niillä olisikin vähän makkaroita tai kahvoja ja vaikka jokaiselle ei olisikaan suotu tyylitajua.

      Yöelämäkäyttäytymisessä tuo vinoutunut sukupuolijakauma paremminkin näkyy. Miehen itsetunnolle tekee hyvää käydä tarkistamassa arvonsa välillä jossain muussa kaupungissa.

      Tota ihmettelen, että jos ne pömppövatsat on peräisin kaljan juonnista, niin tuleeko siiderista ja punkusta sitten ne läskit reisiin ja takapuoleen, kun niissä tuntuu naisilla enemmän sitä ylimääräistä hyllyvän. Että miten se läski voi tietää mistä se on peräisin, että osaa asettua oikeaan paikkaan?

    • N43

      .......itse katsonut peiliin jotta olet varma että kaikki on kunnossa?????

    • Sad boy

      Lappeenrannan vilkkaimmassa yökerhossa on keskiverto viikonloppuiltana ehkä noin kymmenkunta pantavannäköistä naista. Ja ottajia tietysti hirveä lauma miehiä, tosin useimmilla naisilla toki mies on jo omasta takaa. Loput naiset sitten enemmän tai vähemmän levinneitä tapauksia, jotka eivät oikein jaksa sytyttää.

      Mun mielestäni ylenmääräinen rasva ei vaan yksinkertaisesti sovi naiselle. Ei se sovi kovin hyvin miehellekään, mutta erityisesti se ei sovi naiselle. Jotkut tuntuu ihannoivan jotain "pömppömahaa", minä en. Tietenkään ei tarvitse olla viimeisen päälle treenattu pyykkilautavatsa, kunhan on vaan luonnollisen hoikka. "Pömppömaha- ja läskireisityttöjä" on pilvin pimein, hoikkia ja kiinteitä pakkauksia ei ole kuin kourallinen. Kysyntä on kovaa ja tarjonta vähäistä, joten eipä ole elämä helppoa tässä kaupungissa. Mutta asian kanssa oppii elämään kun sen vaan hyväksyy, eikä edes elättele mitään toiveita siitä, että tästä kaupungista voisi kivannäköisen ja vieläpä luonteeltaan epäkusipäisen naisen löytää.

      Markkinatilanne on pilannut paitsi naisten ulkonäön, myös luonteen. Mutta koitetaan kestää. Ei asuminen Lappeenrannassa ole mikään kuolemantuomio, kyllä täältä varmaan joskus pois pääsee...

      • Sad boy

        Lisäksi toi huono sukupuolijakauma vaikuttaa siihen, että "spontaani pariutuminen/rakastuminen satunnaiseen vastaantulijaan" on kovin epätodennäköistä. Kivannäköisiä naisia ei liikaa kaupungilla liiku, ja jos joku liikkuukin, niin varattuhan se kumminkin on.


      • sulla

        on ongelmat... taitaa olla ajatusmaailmasi aika suppea jos et muuhun pysty!


      • liikunnan harrastaja

        mitä sie sieltä baarista niitä hoikkia tyttöjä etsit?? Mene kuntosalille tai bodypumptunneille. Sieltä ne treenatut tytöt löytää eikä mistään siiderilasin luota... vai oletkos itse niin huonossa kunnossa ettet kehtaa mennä salille rautaa nostamaan??


      • Sad boy
        liikunnan harrastaja kirjoitti:

        mitä sie sieltä baarista niitä hoikkia tyttöjä etsit?? Mene kuntosalille tai bodypumptunneille. Sieltä ne treenatut tytöt löytää eikä mistään siiderilasin luota... vai oletkos itse niin huonossa kunnossa ettet kehtaa mennä salille rautaa nostamaan??

        Kuten sanoin, ei naisen tarvitse olla välttämättä "treenattu". Kunhan on luonnollisen hoikka niin se riittää mulle.

        Kuntosali voisi kyllä olla ihan OK pariutumispaikka jossain muussa kaupungissa..


      • Ruoska
        liikunnan harrastaja kirjoitti:

        mitä sie sieltä baarista niitä hoikkia tyttöjä etsit?? Mene kuntosalille tai bodypumptunneille. Sieltä ne treenatut tytöt löytää eikä mistään siiderilasin luota... vai oletkos itse niin huonossa kunnossa ettet kehtaa mennä salille rautaa nostamaan??

        Sulta karkas vähän homma käsistä...


      • liikunnan harrastaja
        Sad boy kirjoitti:

        Kuten sanoin, ei naisen tarvitse olla välttämättä "treenattu". Kunhan on luonnollisen hoikka niin se riittää mulle.

        Kuntosali voisi kyllä olla ihan OK pariutumispaikka jossain muussa kaupungissa..

        kuntosalilla kaikki todellakaan ole "yli treenattuja" vaan ihan tavallisia kunnostaan huoltapitäviä ihmisiä, voisko heitä sitten kutsua "luonnollisen hoikiksi" kun eivät päästä itseään lihomaan... ei muuta kun kipin kapin salille : )


    • ongelmata

      miehelle kerrakseen.
      Eläkeä hättääntykö minä tulla pörräytän sinne
      suunnalle loppukuusta. Katotaan sitte jos voisin hiukkasen helpottaa tuota teidän naisen puutetta.

      • onks_

        keskuuteemme laskeutumassa joku pelastava enkeli katsomaan voisiko tilannetta mitenkään helpottaa.
        Laittanet sitten ilmoitusta vaikka tänne palstalle ajasta ja paikasta, niin osaa tulla jonoon.
        Mitenkä ajattelit vuorot jakaa, onko lihatiskin vuorolaput vai arvallako meinasit valita ?


    • VierasJoulukuu

      Tämä ei nyt tähän varsinaisesti liity, mutta minua ihmetyttää suuresti se nykyinen valkoinen vyö muoti. Se ei kyllä kiihota pätkääkään mistä lie alkunsa saanut. Toinen kasti on nänä "äijät" joilla on kanssa valkoinen vyö, paita laitettu edestä housujen sisään että vyö oikeen näkyy. Oksettavaa, mitä lie hinttabuleja?

    • en tajua minäkään

      Sitä minäkin usein ihmettelen, että jos on selvästi ylipainoa, niin miksi survoa läskit 2 kokoa liian pieneen toppiin?? Näyttää todella pahalle kun tursuaa topista ulos!! Ja toinen on liian pienet farkut..

      Tai ei tarvitse olla läskikään, mutta miksi pitää ostaa liian pieniä vaatteita joihin ei kunnolla mahdu?

      Tulee mieleen BigBrotherin Terhi liian tiukoissa vaatteissaan. Miksi korostaa pelastusrengasta vyötäröllä..??

      No, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Itse en! Onneksi minulla onkin treenattu kroppa=)

      • ei voi

        "No, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Itse en!"

        jaa-a.. Onneksi jokainen voi tehdä niinkuin parhaaksi näkee.
        Onneksi olen selvillä siitä, minkä kokoisiin vaatteisiin sovin.


    • Suomalainen mies

      ...että Suomalainen nainen on lyhyt, lihava ja pitkäselkäinen. Suomalainen mies on lyhyt, isomahainen, likainen ja omistaa pitkän persvaon jota ei saa piiloon nykyisillä housumalleilla. Ehkä juuri näiden seikkojen takia sovimme niin hyvin yhteen....

      • Sad boy

        Entäs, jos sattuu itse olemaan suhteellisen hyväkroppainen mies, ja kaupungissa on jokaista kaltaistasi kohti 0,3 persjalkaista pömppömahanaista, joilla on vielä lisäksi huono asenne?

        Lappeenranta ei tosiaankaan ole mikään poikamiehen paratiisi... Ironista on se, että Lappeenranta on rajakaupunkina periaatteessa hyvin lähellä Venäjää ja sen "mahdollisuuksia", mutta kuitenkin niin kaukana. Mutta entäpä, jos viisumivapaus joskus toteutuu? Eihän se olisi temppu eikä mikään järjestää vaikka monikansallisia opiskelijabileitä vuoroin täällä ja vuoroin vaikka Viipurissa... Muutenkin väkeä virtaisi rajan yli molempiin suuntiin ihan toisella tavalla.


      • olen mie
        Sad boy kirjoitti:

        Entäs, jos sattuu itse olemaan suhteellisen hyväkroppainen mies, ja kaupungissa on jokaista kaltaistasi kohti 0,3 persjalkaista pömppömahanaista, joilla on vielä lisäksi huono asenne?

        Lappeenranta ei tosiaankaan ole mikään poikamiehen paratiisi... Ironista on se, että Lappeenranta on rajakaupunkina periaatteessa hyvin lähellä Venäjää ja sen "mahdollisuuksia", mutta kuitenkin niin kaukana. Mutta entäpä, jos viisumivapaus joskus toteutuu? Eihän se olisi temppu eikä mikään järjestää vaikka monikansallisia opiskelijabileitä vuoroin täällä ja vuoroin vaikka Viipurissa... Muutenkin väkeä virtaisi rajan yli molempiin suuntiin ihan toisella tavalla.

        Mikä siinä onkin, että ne kaikki kertyy just vatsalle, eikä pikkuisen ylöspäin... Ku miulla on semmonen ongelma, että joko paita on hyvä ylhäältä, mutta alhaalta tiukka tai sitten ylhäältä sopiva, mutta ylhäältä löysä...

        Pittääpi vissiin mennä tonne punttikselle, tai hankkia abtronic tai mikä lie tuolta ostoskanavalta...

        Ps. keskilihavuuteni ei johdu juomisesta.


      • jäljessä
        Sad boy kirjoitti:

        Entäs, jos sattuu itse olemaan suhteellisen hyväkroppainen mies, ja kaupungissa on jokaista kaltaistasi kohti 0,3 persjalkaista pömppömahanaista, joilla on vielä lisäksi huono asenne?

        Lappeenranta ei tosiaankaan ole mikään poikamiehen paratiisi... Ironista on se, että Lappeenranta on rajakaupunkina periaatteessa hyvin lähellä Venäjää ja sen "mahdollisuuksia", mutta kuitenkin niin kaukana. Mutta entäpä, jos viisumivapaus joskus toteutuu? Eihän se olisi temppu eikä mikään järjestää vaikka monikansallisia opiskelijabileitä vuoroin täällä ja vuoroin vaikka Viipurissa... Muutenkin väkeä virtaisi rajan yli molempiin suuntiin ihan toisella tavalla.

        Toivottavasti toivomasi viisumivapaus ei koskaan toteudu, mutta tiedoksi sinulle boy, jo nykyäänkin kulkeminen esimerkiksi ´Viipuriin on melko mutkatonta.
        Jos et usko etkä uskalla, niin ajele joskus Nuijamaan raja-aseman tuntumaan ihmettelemään liikennettä. Sitten joskus isona hommaa viisumi vaikka kertakäyntiä varten, mene rajan yli ja ihmettele miten suuri voi olla maailma. Viipurissa näet siitä vain murto-osan, mutta monelle sekin on ihan riittävästi.


      • Sad boy
        jäljessä kirjoitti:

        Toivottavasti toivomasi viisumivapaus ei koskaan toteudu, mutta tiedoksi sinulle boy, jo nykyäänkin kulkeminen esimerkiksi ´Viipuriin on melko mutkatonta.
        Jos et usko etkä uskalla, niin ajele joskus Nuijamaan raja-aseman tuntumaan ihmettelemään liikennettä. Sitten joskus isona hommaa viisumi vaikka kertakäyntiä varten, mene rajan yli ja ihmettele miten suuri voi olla maailma. Viipurissa näet siitä vain murto-osan, mutta monelle sekin on ihan riittävästi.

        Kyllä se viisumivapaus joskus tulee. Ei välttämättä ihan kohta kuitenkaan. Todennäköisesti ollaan kaikki silloin jo siinä iässä, ettei paljon opiskelijatyttöjä tarvitse katsella..

        Kyllähän Viipuriin pääsee, mutta liikkumisen mutkattomuus ja kulttuurien vuorovaikutus on ihan toista luokkaa, jos rajan yli pääsee ilman ihmeempää byrokratiaa vain passia vilauttamalla. Sen jälkeen on melko yksinkertaista lähteä vaikka hetken mielijohteesta Viipuriin bilettämään. Myös naisten roudaaminen rajan tälle puolelle olisi huomattavasti yksinkertaisempaa kuin nyt.


      • aamuisin
        Sad boy kirjoitti:

        Kyllä se viisumivapaus joskus tulee. Ei välttämättä ihan kohta kuitenkaan. Todennäköisesti ollaan kaikki silloin jo siinä iässä, ettei paljon opiskelijatyttöjä tarvitse katsella..

        Kyllähän Viipuriin pääsee, mutta liikkumisen mutkattomuus ja kulttuurien vuorovaikutus on ihan toista luokkaa, jos rajan yli pääsee ilman ihmeempää byrokratiaa vain passia vilauttamalla. Sen jälkeen on melko yksinkertaista lähteä vaikka hetken mielijohteesta Viipuriin bilettämään. Myös naisten roudaaminen rajan tälle puolelle olisi huomattavasti yksinkertaisempaa kuin nyt.

        näkee sen kulttuurien vuorovaikutuksen,
        terveyskeskuksen laboratorio jonossa kun
        ihanat miehemme on etsineet naisia joilla on sopivat vaatteet. Viisumi pakko pois. Rajat auki
        saa vähä aremmatkin miehet nähdä kunnon pukeutumista.


      • nauraa
        Sad boy kirjoitti:

        Kyllä se viisumivapaus joskus tulee. Ei välttämättä ihan kohta kuitenkaan. Todennäköisesti ollaan kaikki silloin jo siinä iässä, ettei paljon opiskelijatyttöjä tarvitse katsella..

        Kyllähän Viipuriin pääsee, mutta liikkumisen mutkattomuus ja kulttuurien vuorovaikutus on ihan toista luokkaa, jos rajan yli pääsee ilman ihmeempää byrokratiaa vain passia vilauttamalla. Sen jälkeen on melko yksinkertaista lähteä vaikka hetken mielijohteesta Viipuriin bilettämään. Myös naisten roudaaminen rajan tälle puolelle olisi huomattavasti yksinkertaisempaa kuin nyt.

        tuota sun masentunutta purkaustasi.
        Jos sä yhtään näkisit ympärillesi sieltä surun ja murheen laaksosta, niin olisit jo hoksannut, ettei venäläisiä naisia tarvitse lähteä rajantakaa viisumin kanssa hakemaan.
        Niitä on jo paikkakunnalla valmiiksi. Jos sua ei lappeenrantalaiset punttisalitkaan jaksa innostaa, niin ala opiskelemaan venättä, ja onnen kultaportit avautuu ennen kuin huomaatkaan.
        Monet miehet pärjäävät tosin pelkällä bodylanguagella, mutta ruikutuksestasi päätellen sinä et ole yksi heistä.


      • Sad boy
        nauraa kirjoitti:

        tuota sun masentunutta purkaustasi.
        Jos sä yhtään näkisit ympärillesi sieltä surun ja murheen laaksosta, niin olisit jo hoksannut, ettei venäläisiä naisia tarvitse lähteä rajantakaa viisumin kanssa hakemaan.
        Niitä on jo paikkakunnalla valmiiksi. Jos sua ei lappeenrantalaiset punttisalitkaan jaksa innostaa, niin ala opiskelemaan venättä, ja onnen kultaportit avautuu ennen kuin huomaatkaan.
        Monet miehet pärjäävät tosin pelkällä bodylanguagella, mutta ruikutuksestasi päätellen sinä et ole yksi heistä.

        Kyllä ne "Lappeenrannan venäläiset naiset" on ihan lappeenrantalaisia. Olen muutenkin huomannut, että jos toiselta paikkakunnalta muuttaa nuori nainen Lappeenrantaan, niin hyvin nopeasti kyllä hänestä tulee ylimielinen horo. Lappeenrannan ilmapiiri ikäänkuin pilaa naiset.

        Mutta täytyy tunnustaa, että aika "pilalle" menisin varmaan itsekin naisena tässä kaupungissa. Baarissa saisi hätistellä vonkaajia jaloista koko ajan ja ilmaisia drinkkejäkin tarjoillaan enemmän kuin jaksaa juoda. Kyllähän pienen ihmisen pää vinksahtaa vähemmästäkin.

        Venäjällä sentään naiset ovat vielä naisia, ja kunnioittavat miestä.


    • en ymmärrä

      tätä aihetta. Eikös myö jokainen olla sellaisia kun itse halutaan ja ihan vaan miellyttääkseen ennenkaikkea itseämme, emme "suht hyvin treenattua" vastakkaista sukupuolta. Miusta tässä logiikassa on enemmän järkeä, kuin siinä että treenataan hikihatussa vain siksi että saataisiin toimiva, täydellinen parisuhde josta on aina haaveiltu ja ollaan tyytymättömiä elämään muuten kun ei ole aikaa tai ei voi tehdä niitä asioita joista juuri itse nauttii. Toki myönnän että huoliteltu ulkonäkö miellyttää silmää, mutta onko pakko katsoa jos ei miellytä. Kukaan ei ole varmaan sanonut, että Lpr on ainut kaupunki Suomessa, pääsee täältä poiskin.

      Itsekkään en ole tikkumallia, vaan hieman pyöreämpi urheilumalli, jos nyt näin voi sanoa, niin että joku edes ymmärtää mitä tarkoitan.:) Sitä tosin olen itsekkin ihmetellyt mistä johtuu liian pienet vaatteet muoti. Eivätkö tytöt todellakaan tunne itseään niin hyvin, että osaisivat ostaa itselleen sopivia vaatteita ja näyttää oikeasti hyvältä? Ja toinen mistä olen samaa mieltä on ne muutamat oikeasti kauniit naiset (samoin kyllä hyvännäköiset miehetkin), jotka luulevat voivansa kohdella muita miten hyvänsä ja katsovat oikeudekseen arvostella toisia joskus todellakin rumasti. En ymmärrä miten aikuiset ihmiset voivat käyttäytyä kuin yläasteella...

      Ja muistakaahan, että kauneus on katsojan silmissä, kaikilla on oma makunsa ja kaikkia ei voi aina miellyttää. Siispä oikein rattoisaa syksyn jatkoa ja toivottavasti kaikki löytää etsimänsä. Mie onneks olen löytäny, vieläpä kaikkia miellyttämättä, itsestään huolehtivan ja hyvännäköisen miehen.

      • Voi helevetti

        HUhhuh, siinä olis makkaratiskin unelma. Ne on vaan nämä lpr:n "kaunokaiset" mitkä tursuaa pahemmin kuin HK kuorestaan, ollaan olevinaan niin prinsessaa vaikka just ja just saadaan keijulla työnnettyä makkarat housuihin ja sitten olteriin siiderille. Läskimpiä nämä nykynaiset ovat kuin miehet, se vaan ei näytä hyvältä kun ängetään liian tiukkoihin vaatteisiin. Perse kuin perse saadaan näyttämään kireeltä kun tarpeeksi puserretaan mutta auta armias kun housut otetaan pois jalasta.

        Terveisin. platinum 1kk/kortti


      • HK:n nakki
        Voi helevetti kirjoitti:

        HUhhuh, siinä olis makkaratiskin unelma. Ne on vaan nämä lpr:n "kaunokaiset" mitkä tursuaa pahemmin kuin HK kuorestaan, ollaan olevinaan niin prinsessaa vaikka just ja just saadaan keijulla työnnettyä makkarat housuihin ja sitten olteriin siiderille. Läskimpiä nämä nykynaiset ovat kuin miehet, se vaan ei näytä hyvältä kun ängetään liian tiukkoihin vaatteisiin. Perse kuin perse saadaan näyttämään kireeltä kun tarpeeksi puserretaan mutta auta armias kun housut otetaan pois jalasta.

        Terveisin. platinum 1kk/kortti

        Vaikka läskit saa survottua farkkuihin, niin jää siitä silti pahan näköiset kahvat vyötärölle!

        Kaitpa ihmiset huijaavat itseään sillä kun ostavat yli pieniä vaatteita luullessaan olevansa kokoa 36 vaikka todellisuudessa koko on 40..


      • thelovegirl

        Ei ihmistä voi katsoa ulkoapäin.. Ihmisen todellisuus on sisällä :) miusta ulkonäkö ei ole se syy miksi toisesta välittää vaan se mitä tuntee :) Mie oon ainakin joskus todennu et ei se ulkonäkö tee miehistäkää mitään pyhimyksiä. Ulkonäkö ehkä hyvä mutta tuo luonne puoli jne. aika huonolla tasolla


    • Oikea mies

      Sulla on varmaankin aika pieni otanta, josta tämän empiirisen tulosen tutkimukseesi saat. Tietenkin jos niissä pahimmissa juottoloissa istut kaiken iltaa räkä poskella niin varmaankaan et kauniita naisia näe.

      Lappeenrantalaiset naiset on nättejä ja mukavia. Seuraa on ollut ihan sopivasti. Itsestään on muuten aika paljon kiinni, ei pelkästään ulkonäöstä. Toisaalta asenteesi on sellainen, ettet kyllä ketään muaasi saakaan, paitsi niitä, joilla on jo matkamittari pahasti mennyt ympäri.

      Mutta onnea valitsemallasi uralla. Mieleen tulee yksi mersun omistaja raharötkö, mikä ei naista saa, ainakaan pysymään... No kokonaan toinen juttu se.

    • Home alone

      No onpa ihmeellinen viesti. Menen harvoin mutta kuitenkin tiukan vatsalihassettini kanssa Lappeenrannan yöhön. Ei löydy miesseuraa.. ei älyllistä eikä siistiä. Ja muka miehiä on 3 x enemmän kuin naisia?! Missä hitossa?

    • Tapolan savubraatvurstia

      Ei myö haluta tuommosia aikuista leikkiviä pikku trendipoikia, jotka tuijottelee vain ulkonäköön. Mihin semmoinen luonnekin pitemmän päälle elämässä ja suhteissa johtaa... ai ai :(

    • toteaja

      Näinhän se menee :) Ei osaa naiset ottaa kritiikkiä.. aika monella näyttää herneet menevän nekkuun. noh, ei se mitn.. saa tehdä juuri niinkuin haluaa.

      Pari vastausta.

      Olen joo katsonut peiliin, vaan siitähän nyt ei ollut kyse..? En ole väittänyt olevani mikään komistus/paras itse, ihan normaali olen. pitkä ja hoikka.

      En notku aina/joka räkälässä, niinkuin varmaan huomasit luki avauksessa että PITKÄSTÄ AIKAA, TODELLA PITKÄATÄ AIKAA baarissa...

      Myöskin siellä luki ettei paino/pyöreys/yms. miten kukakin sitä haluaa kutsuam, sinänsä haittaa, ei ollenkaan. vaan se että survotaan
      liian pieniin vaatteisiin.

      Ja niinkuin otsikko sen kertoi, ÄLKÄÄS nyt suuttuko, kunhan totesin.. :)

    • toteaja

      Se vielä että, en tosiaan ole/ollut mitään/ketään etsimässä enkä hakemassa, kunhan nyt vaan kattelin siinä, joku sanoi että ei pidä katsoa jos ei miellytä..... ? No, ei siellä viitsisi silmät kiinnikkään olla.

      Ja oikeesti, joku sanoi että ei sitä muita varten pukeuduta.. HAH. älkää puhuko paskaa, se on sadasta naisesta jos yksi ei niin loput 99 aivan satavarmasti. tämänhän tietää kaikki että se on hirvee sähläys/peilailu ennen lähtöä.. että se siitä. Ja vielä, kuka muka muuten muulla ajalla pukeutuu 4 kokoa liian pieneen ja helvetin kiristävään toppiin/paitaan/yms. ... ei varmaan moni, luulenma.. mut mistäs sitäkään tietää :)

      • PCB

        Pömppisvatsasilla naisilla on ainakin yksi tärkeä etu verrattuna missimittaisiin: he saavat ne kunnolliset ja luotettavat, älykkäät miehet. Ko. miehet ovat nimittäin niitä, jotka eivät arvosta naisia pelkästään ulkokuoren tai painoindeksin perusteella.


      • lilja

        Ja jos satut olemaan se yksi sadasta,et vietä paria tuntia peilinedessä, et meikkaa ja väännä lettiä jollekin luonnottomalle asetelmalle, vaan katsot että on puhtaat ja sopivat vaatteet, letti puhdas ja harjattu, hampaat ja silmälasit pesty, vähän rahaa(jäävesi ei hirveesti maksa), kännykkä ja avaimet mukana, niin kohta täältä saa lukea että älkää nyt vetäkö herneitä, mutta pitäis vähän panostaa ulkonäköönsä.

        Mielestäni tämän vähempää ei voi panostaa, mutta silti olen pidän itseäni puhtaana ja raikkaana, luonnollisena, jonka voisi viedä suihkuun ja sänkyyn ilman isompia muutoksia ulkonäössä.

        Osaisin minäkin blondata tumman tukkani, vääntää niihin harjakihartimella jotain käkkyrää, meikata silmät isommaksi ja kutsuvammiksi, häivyttää poskia. Kenties irtoripsien laittaminenkin onnistuisi, jos vain kokisin ne tarpeelliseksi.
        Ymmärrän että rintani näyttäisivät houkuttelevimmilta, jos sulloisin ne push-uppeihin,pienentäviin en suostu kyllä, vartaloni saisin tiukemmaksi bodyllä.
        Push-upeilla saisin pakarani nousemaan kiinnostavaksi hyllyksi. Säärien olemattomaan pituuteen saisin näennäistä säihkettä korkokengillä.
        Mutta kun ei.

        Jos ei satu olemaan yhtään viinanjuonnin jättänyttä, jo aikuiseksi -todella !! -- kasvanutta miestä, joka tietää, ettei nainen ole yhtäkuin ulkokuori, niin ei voi mitään.
        Kapakassa käyn todella harvoin,mutta joskus tekee mieli lähteä. Melkein yhtä usein on tullut palattua ajatellen, ettei meno mihinkään ole muuttunut.
        Jos näin upea nainen jää ilman miestä, on pakko ajatella, ettei todellakaan ole ketään minulle kelvollista, joka ymmärtäisi arvoni.

        Nyt nousee äläkkä, että pitäisi itseäni jotenkin parempana kuin muut, tai että olen yliylpeä nirppanokka. Ei pidä paikkaansa tuokaan.
        Aika vähään olisin tyytyväinen, mutta kun sitäkään vähää ei ole tarjolla.


      • Sad boy
        lilja kirjoitti:

        Ja jos satut olemaan se yksi sadasta,et vietä paria tuntia peilinedessä, et meikkaa ja väännä lettiä jollekin luonnottomalle asetelmalle, vaan katsot että on puhtaat ja sopivat vaatteet, letti puhdas ja harjattu, hampaat ja silmälasit pesty, vähän rahaa(jäävesi ei hirveesti maksa), kännykkä ja avaimet mukana, niin kohta täältä saa lukea että älkää nyt vetäkö herneitä, mutta pitäis vähän panostaa ulkonäköönsä.

        Mielestäni tämän vähempää ei voi panostaa, mutta silti olen pidän itseäni puhtaana ja raikkaana, luonnollisena, jonka voisi viedä suihkuun ja sänkyyn ilman isompia muutoksia ulkonäössä.

        Osaisin minäkin blondata tumman tukkani, vääntää niihin harjakihartimella jotain käkkyrää, meikata silmät isommaksi ja kutsuvammiksi, häivyttää poskia. Kenties irtoripsien laittaminenkin onnistuisi, jos vain kokisin ne tarpeelliseksi.
        Ymmärrän että rintani näyttäisivät houkuttelevimmilta, jos sulloisin ne push-uppeihin,pienentäviin en suostu kyllä, vartaloni saisin tiukemmaksi bodyllä.
        Push-upeilla saisin pakarani nousemaan kiinnostavaksi hyllyksi. Säärien olemattomaan pituuteen saisin näennäistä säihkettä korkokengillä.
        Mutta kun ei.

        Jos ei satu olemaan yhtään viinanjuonnin jättänyttä, jo aikuiseksi -todella !! -- kasvanutta miestä, joka tietää, ettei nainen ole yhtäkuin ulkokuori, niin ei voi mitään.
        Kapakassa käyn todella harvoin,mutta joskus tekee mieli lähteä. Melkein yhtä usein on tullut palattua ajatellen, ettei meno mihinkään ole muuttunut.
        Jos näin upea nainen jää ilman miestä, on pakko ajatella, ettei todellakaan ole ketään minulle kelvollista, joka ymmärtäisi arvoni.

        Nyt nousee äläkkä, että pitäisi itseäni jotenkin parempana kuin muut, tai että olen yliylpeä nirppanokka. Ei pidä paikkaansa tuokaan.
        Aika vähään olisin tyytyväinen, mutta kun sitäkään vähää ei ole tarjolla.

        Mun mielestäni on NIIN ironista, että myönnät rehellisesti, ettet juurikaan panosta ulkonäköösi, ja sitten valitat kun et saa miestä.

        Naiset ovat kautta aikain "laittautuneet" miestä varten ja yrittäneet houkutella ulkonäöllään uroita puoleensa. Tämä on täysin normaalia, ja kuuluu asiaan. Ulkoinen olemus on ihmisen "näyteikkuna", ja sillä saadaan vastakkainen sukupuoli alunalkaen kiinnostumaan. Ei se tee miehestä mitenkään "huonompaa", että kiinnittää huomionsa ensisijaisesti laittautuneeseen naiseen. Se on miehen luonto ja geeniperimässä.

        Toisin sanoen parannat mahdollisuuksiasi huomattavasti kun hieman laittaudut. Tällaista se peli on, ja helpotat elämääsi huomattavasti, kun vaan reilusti hyväksyt pelin säännöt kun et niitä muuttaakaan voi. :)


      • lilja
        Sad boy kirjoitti:

        Mun mielestäni on NIIN ironista, että myönnät rehellisesti, ettet juurikaan panosta ulkonäköösi, ja sitten valitat kun et saa miestä.

        Naiset ovat kautta aikain "laittautuneet" miestä varten ja yrittäneet houkutella ulkonäöllään uroita puoleensa. Tämä on täysin normaalia, ja kuuluu asiaan. Ulkoinen olemus on ihmisen "näyteikkuna", ja sillä saadaan vastakkainen sukupuoli alunalkaen kiinnostumaan. Ei se tee miehestä mitenkään "huonompaa", että kiinnittää huomionsa ensisijaisesti laittautuneeseen naiseen. Se on miehen luonto ja geeniperimässä.

        Toisin sanoen parannat mahdollisuuksiasi huomattavasti kun hieman laittaudut. Tällaista se peli on, ja helpotat elämääsi huomattavasti, kun vaan reilusti hyväksyt pelin säännöt kun et niitä muuttaakaan voi. :)

        Sinä käsitit väärin.

        Ensinnäkään en ollut valittamassa etten saa miestä.Se ei ollut lainkaan avautumiseni päämäärä. Ihmettelin vaan, miten morkataan sitä että 99 naista sadasta viettää aikansa peilin ääressä. Halusin tuoda esille, ettei sen 1/100 naisen osa ole sen parempi. Sanoin senkin,että kohta joku sanoo,että "pitäis vähän panostaa ulkonäköönsä." Sinä toimit juuri niinkuin arvelinkin.

        Kautta aikain ja luonnossa muitten elukoitten keskuudessa edelleenkin on uros se, joka koristautuu naarasta varten. Löytyy ihan peruskoulun biologiasta. Etsi vaikka kuvia punatulkuista: kummat on värikkäämpiä, urokset vai naaraat ? Sitten katsot vaikka riikinkukkojen kuvaa.. Miltä vaikuttaa, kuka yrittää kiinnittää huomiota ja keneen ?

        Hyvä jos mielestäsi hallitset ironian.. syytä olisi opetella tuntemaan myös muita huumorin lajeja.


      • PimPomPam
        Sad boy kirjoitti:

        Mun mielestäni on NIIN ironista, että myönnät rehellisesti, ettet juurikaan panosta ulkonäköösi, ja sitten valitat kun et saa miestä.

        Naiset ovat kautta aikain "laittautuneet" miestä varten ja yrittäneet houkutella ulkonäöllään uroita puoleensa. Tämä on täysin normaalia, ja kuuluu asiaan. Ulkoinen olemus on ihmisen "näyteikkuna", ja sillä saadaan vastakkainen sukupuoli alunalkaen kiinnostumaan. Ei se tee miehestä mitenkään "huonompaa", että kiinnittää huomionsa ensisijaisesti laittautuneeseen naiseen. Se on miehen luonto ja geeniperimässä.

        Toisin sanoen parannat mahdollisuuksiasi huomattavasti kun hieman laittaudut. Tällaista se peli on, ja helpotat elämääsi huomattavasti, kun vaan reilusti hyväksyt pelin säännöt kun et niitä muuttaakaan voi. :)

        Mene poika vaikka Tallinnaan. Toivottavasti emme tapaa koskaan. Kannattaa pistää oma kuva esille, ennenkuin alkaa arvostella toisia.


      • Sad boy
        PimPomPam kirjoitti:

        Mene poika vaikka Tallinnaan. Toivottavasti emme tapaa koskaan. Kannattaa pistää oma kuva esille, ennenkuin alkaa arvostella toisia.

        En mä tietääkseni kenenkään kuvia ole arvostellut.

        Tallinna on pilattu kaupunki nykyään. 10 vuotta sitten se olisi ollut hyvä paikka. Nyt aika moni muukin "poika" ympäri Eurooppaa on löytänyt kaupungin ja luulee tulleensa johonkin poikamiehen paratiisiin.


      • terk-kari
        Sad boy kirjoitti:

        Mun mielestäni on NIIN ironista, että myönnät rehellisesti, ettet juurikaan panosta ulkonäköösi, ja sitten valitat kun et saa miestä.

        Naiset ovat kautta aikain "laittautuneet" miestä varten ja yrittäneet houkutella ulkonäöllään uroita puoleensa. Tämä on täysin normaalia, ja kuuluu asiaan. Ulkoinen olemus on ihmisen "näyteikkuna", ja sillä saadaan vastakkainen sukupuoli alunalkaen kiinnostumaan. Ei se tee miehestä mitenkään "huonompaa", että kiinnittää huomionsa ensisijaisesti laittautuneeseen naiseen. Se on miehen luonto ja geeniperimässä.

        Toisin sanoen parannat mahdollisuuksiasi huomattavasti kun hieman laittaudut. Tällaista se peli on, ja helpotat elämääsi huomattavasti, kun vaan reilusti hyväksyt pelin säännöt kun et niitä muuttaakaan voi. :)

        "Naiset ovat kautta aikain "laittautuneet" miestä varten ja yrittäneet houkutella ulkonäöllään uroita puoleensa."

        Mitenkäs se menee eläinmaailmassa? Koiraat ovat prameimpia ja näyttävämmän näköisiä mitä naaraat. Kumpa se olisi ihmistenkin keskuudessa normaalia.. Saisi ukot keskenää kinastella ja taistella reviireistä ja naaraista.. Akat sais vaa odotella ja katsoa, kuka tekis näyttävimmän vaikutuksen heihin... ;)


    • hyvät

      ihmiset. Lopettakaa nyt jo. Turhaan täällä on vatvoa toisten ulkonäköä, kun ei se sitä kuitenkaan muuta. Jokainen laittaa miten ja mitä laittaa, tuo itseään esille tai on tuomatta, treenaa tai on treenaamatta. Ketä kiinnostaa... Jos ei tarjonta miellytä jokainen voi ihan vapaasti etsiä seuraa muualta tai olla sitten etsimättä. Kukaan ei pakota ketään tyytymään siihen tarjontaan mitä Lpr:ssä on. On sitten hyvä ja vaihtaa maisemaa jollei miellytä.

      Ja herra ei minua haittaa mutta vaadin naiseltani sitä tätä ja tota voisi hieman mennä itseensä. Minua ainakin miellyttää nainen itsessään, luonnollisuus on valttia ja kuten joku viisas tuossa edellä totesi haluan minä ainakin sellaisen naisen jonka ei tarvitse hävetä meikittömiä kasvojaan pakkelikerroksen hävittyä.

      • Sad boy

        Siinä olet kyllä oikeassa, että Lappeenrannan tilanne ei muuksi muutu vaikka kuinka ruinataan täällä. Itse asiassa tilanne tulee yhä vaan pahenemaan vuosien saatossa sikäli kun LTY ja Maasotakoulu jatkavat kasvamistaan. Ainoa vaihtoehto on siis yksinkertaisesti muuttaa muualle.


      • Huvittavaa
        Sad boy kirjoitti:

        Siinä olet kyllä oikeassa, että Lappeenrannan tilanne ei muuksi muutu vaikka kuinka ruinataan täällä. Itse asiassa tilanne tulee yhä vaan pahenemaan vuosien saatossa sikäli kun LTY ja Maasotakoulu jatkavat kasvamistaan. Ainoa vaihtoehto on siis yksinkertaisesti muuttaa muualle.

        on Sad boylla huonosti asiat kun täällä marisee Lappeenrannan naistilannetta! Ei muuta kun pakkaa kimpsut ja kampsut ja mene toiselle paikkakunnalle jos ei meno täällä miellytä!


      • juu
        Huvittavaa kirjoitti:

        on Sad boylla huonosti asiat kun täällä marisee Lappeenrannan naistilannetta! Ei muuta kun pakkaa kimpsut ja kampsut ja mene toiselle paikkakunnalle jos ei meno täällä miellytä!

        aikoinaan, että jos sutta lähtee pakoon, tulee karhu vastaan.
        Mitähän se mahtaisi tarkoittaa sovellettuna naismaailmaan ?


      • Mies hyvä
        Huvittavaa kirjoitti:

        on Sad boylla huonosti asiat kun täällä marisee Lappeenrannan naistilannetta! Ei muuta kun pakkaa kimpsut ja kampsut ja mene toiselle paikkakunnalle jos ei meno täällä miellytä!

        lähde minnekkään, onhan täällä meillä käytössä ihan hyviä jakorasioita joiden tautikanta on jo selvillä ja niillä on kotona poikaystävät jotka pittää ne leivässä ympäri vuoden. Käydään me vaan pesällä kun ollaan puutteessa, mihin niitä akkoja muuten tarttis.


      • yliopistolainen
        Sad boy kirjoitti:

        Siinä olet kyllä oikeassa, että Lappeenrannan tilanne ei muuksi muutu vaikka kuinka ruinataan täällä. Itse asiassa tilanne tulee yhä vaan pahenemaan vuosien saatossa sikäli kun LTY ja Maasotakoulu jatkavat kasvamistaan. Ainoa vaihtoehto on siis yksinkertaisesti muuttaa muualle.

        No mutta onhan siellä yliopistolla kuitenkin ne katin tytöt...


      • Sad boy
        yliopistolainen kirjoitti:

        No mutta onhan siellä yliopistolla kuitenkin ne katin tytöt...

        On toki. Ja on varmaan Maasotakoulussakin muutama identiteettiään ja seksuaalisuuttaan etsivä tyttö.. :) Siis niiden reilun tuhannen miehen lisäksi...

        Mutta ymmärrät varmaan, että kun koulut suurenee, niin naisten absoluuttinen määrä suhteessa miehiin vähenee koko ajan. Ja laatukin käytännössä heikkenee siinä samalla, koska ilmapiiri "pilaa" naiset.


      • toteaja

        Missähän vaiheessa vaadin sitä ja tätä? Totesin vain miltä minun mielestä erittäin monet näytti.

        Minä en olekkaan sinä. Eikä moni muukaan. = ihmiset ovat erillaisia, ajattelevat eri tavalla.

        Luonnollinen voi olla myös ilman pömppöä, ilman että survoutuu liian pieniin vaatteisiin.

        Korostaisin vielä, tajutkaa nyt hyvät ihmiset..

        En pidä itseäni muita parempana/komeampana, en etsi/ollut etsimässä ketään, en arvostele,hauku,vaadi naisten ulkonäköä. Kunhan nyt vaan "äänen" ajattelin miltä näytti. :)

        Ja uskon että jokainen tietää jo että "jos ei miellytä voi mennä muualle" ei sitä jokaisen vastaajan/kirjoittajan tarvitse pajattaa.

        Eikös tämä ole keskustelupalsta.. miksei täällä voisi tämmöistä ketjua kirjoittaa? Ei täällä "vatvotuista" yms. jutuista mikään muukaan muutu. Tämä nyt oli vaan helpoin "väylä" tavoittaa monia ihmisiä, nuoria joita asia koskee. ihmettelin vaan että mikähän siinä on, että niin monella se muoti on sellainen..

        Ja niinkuin aina (ja itsekkin sen totesit) jos ei miellytä voit pysyä poissa. Kuka sinuakaan käskee tähän osaa ottamaan/lukemaan. :) heh, ironia, mikä loistava keksintö. tulihan se itsekkin sitten.. :)


    • nelikymppinen nainen

      Tosi on, että tänä päivänä on tosi paljon keskivartalopullukoita nuoria naisia, tämä johtaa väistämättä aikuisiän diabeteksen lisääntymiseen. 2 tyypin diabetes on vaarallinen sairaus, jota kannattaisi ennaltaehkäistä jo nuorena. Sairastuin itsekin korkeaan verensokeriin, onneksi olen saanut arvot kuriin laihdutuksella ja liikunnalla, ilman lääkitystä.

      • Big Brother

        Big Brotherin Terhi on oikeastaan malliesimerkki tällaisesta nykyajan nuoresta naisesta.. Ja nainen oikein riemusta kiljui, kun talon jääkaappi avattiin perjantaina ja sieltä paljastui kasapäin kaikkia herkkuja!


      • terk-kari

        Hallota. On tutkittu juttu, jotta nykyään muodissa olevat naisten lantiomalliset housut aiheuttaa ns. jenkkakahvat. Housut kirraa alempaa kuin vyötäröltä, joten ylimääräinen tavara pursuaa ylöspäin... myö naisilla, jotka pitävät yhdistelmää lantiohousut´ja lyhythelmainen paita, niin vyötärö joutuu esim talvella kylmälle alttiiksi. Ihmisen elimistö puollustautuu kylmää vastaan ja elimistä pyrkii keräämään rasvaa sinne missä sitä tarvitaan. Jopa ihon "koostumus" muuttuu kylmälle altistuessaan. Naiset etenkin ovat tälle ilmiölle alttiita!


      • terk-kari
        terk-kari kirjoitti:

        Hallota. On tutkittu juttu, jotta nykyään muodissa olevat naisten lantiomalliset housut aiheuttaa ns. jenkkakahvat. Housut kirraa alempaa kuin vyötäröltä, joten ylimääräinen tavara pursuaa ylöspäin... myö naisilla, jotka pitävät yhdistelmää lantiohousut´ja lyhythelmainen paita, niin vyötärö joutuu esim talvella kylmälle alttiiksi. Ihmisen elimistö puollustautuu kylmää vastaan ja elimistä pyrkii keräämään rasvaa sinne missä sitä tarvitaan. Jopa ihon "koostumus" muuttuu kylmälle altistuessaan. Naiset etenkin ovat tälle ilmiölle alttiita!

        ..niin totean että Lappeenrannan naiset kuolee sukupuuttoon ja miehet vaan lisääntyy. Se johtaa väistämättä tappeluihin, mutta lopulta houkutus on otettava sieltä mistä sen saa... hah.. jopas oli kehittävä keskustelu!


      • juu
        terk-kari kirjoitti:

        ..niin totean että Lappeenrannan naiset kuolee sukupuuttoon ja miehet vaan lisääntyy. Se johtaa väistämättä tappeluihin, mutta lopulta houkutus on otettava sieltä mistä sen saa... hah.. jopas oli kehittävä keskustelu!

        nuo sinun kommenttisi ovat tosiaan kehittäviä.
        Mitähän sanot,siitä että minä naisena kävelen niin pitkään kuin mahdollista sandaaleissa, hädin tuskin vaihdan lumien tultua bootseihin. Jalkani siis altistuvat kylmälle. Kehooni kerääntynyt rasva ei kuitenkaan ole jaloissa vaan hieman ylempänä, enkä minä tosiaankaan kulje napa ja jenkkakahvat paljaana lantiohousuissa.
        Jos on ontuvaa tämän minun ilmaisukykyni, niin vähän heikkoa on tuo sinunkin.


      • Anonyymi
        juu kirjoitti:

        nuo sinun kommenttisi ovat tosiaan kehittäviä.
        Mitähän sanot,siitä että minä naisena kävelen niin pitkään kuin mahdollista sandaaleissa, hädin tuskin vaihdan lumien tultua bootseihin. Jalkani siis altistuvat kylmälle. Kehooni kerääntynyt rasva ei kuitenkaan ole jaloissa vaan hieman ylempänä, enkä minä tosiaankaan kulje napa ja jenkkakahvat paljaana lantiohousuissa.
        Jos on ontuvaa tämän minun ilmaisukykyni, niin vähän heikkoa on tuo sinunkin.

        Missä LPR kokoontuu vapaat lapsettomat miehet 30-vuotiaat? Missä piileksitte?!
        Sinua etsii 30-vuotias vapaa lapseton työssäkäyvä nainen 🙂


    • Anonyymi

      HIljaiseksi vetää. Paitsi erään kioskin enkeli silmä ja oma rakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe