Aika erikoinen ja outo aihe ( epäilen ettei kauheesti vastauksia tule ), mutta aloitampa tämän nyt ainakin itse.
Eli jokaisessa ihmisessä myös laulajassa on jotain hyvää. Kirjoittakaapas jotain hyviäpuolia tänne "inhokeistanne":
*Kari Tapio:
- Sympaattisen ja maanläheisen oloinen
- Miehekäs ääni
- Karismaattinen
- Tunteikas tulkitsija
- Tyylikäs (useimmiten)
- Vaatimaton ja rehellinen
*Jari Sillanpää:
- Aika monipuolinen
- Kiltti
- Avoin, helposti lähestyttävä
- Iloinen
- Erittäin hyvä itseironian taito( se on harvinainen taito)
- Hyvä lavaliikehdintä
- Kohtelias
*Paula Koivuniemi:
- Räväkkä
- Hyviä lauluja
- Persoonallinen
*Danny:
- Huumorintajuinen
- Osaa rakentaa visuaalisesti näyttäviä showta
*Kirka:
-njaa...
-En keksi mitään...
-Ei ole ajokorttia ( eli on luontoystävällinen)
*Kari Vepsä:
- Eläinrakas (tykkää hevosista)
- Jännä toinen "ammatti" (hevoskuiskaaja)
Pitkin hampain....
9
590
Vastaukset
- rita
Aivan tässä sydäntä lämmittää kun löysit Jaristakin noin paljon hyvää ;) Tämä on varmaan vaihteeksi ihan tervetullut keskustelunaihe.
Eli siis:
-Tapani Kansa:
pitkä ura
monipuolinen
persoonallinen ;)
-Danny:
ei varmaan enää pitkään jatka esiintymistä(ikä);D
-Paula Koivuniemi:
huoliteltu
-Mikko Alatalo:
?????sori
-Juice Leskinen:
useita hyviä sanoituksia
ei enää laula(tietääkseni)Mukava oli kyllä lukea ,että sä olit kans löytänyt Tapsasta jotain hyvää :)Nyt on kiva mennä nukkuun.
- Loiro
JARI SILLANPÄÄ
-Ystävällinen.
-Osaa ottaa yleisönsä.
-On oma itsensä, eikä peittele tunteitaan.
MARITA TAAVITSAINEN
-Hauska murre puheessa
- Nauravainen
MIKKO ALATALO
-Ei ole näkynyt julkisuudessa kovin paljoa. - Pike
Tässä mun mielipiteitäni tähän aiheeseen;
Kari Tapio
- karismaattinen esiintyjä
- pitkä ura
- hyvä tulkitsija
- Ehkä vaatimatonkin
Jari Sillanpää
- aito,omaitsensä,esiintymistaitoinen,osaa ottaa yleisönsä
- karismaattinen niin lavalla kuin sen ulkopuolellakin
- Reipas,
- yleisön suursuosikki
- elämänmyöteinen.
-Lavakarismaa löytyy-laittaa itsensä keikoilla täysillä peliin.
Paula Koivuniemi
- iloinen, mutta räiskyväkin
- karhean tyylikäs lauluääni-vetoava esiintyjä
- tyylikäs pukeutuminen
Danny
- ikä vienyt ääneen
- Aikoinaan hyväkin esiintyjä.
Kirka
- Pitkä ura takana
- jotenkin junnaa paikoillaa musiikkinsa kanssa;ehkäpä uusi levy piristää!!
Kari Vepsä
- hyviä biisejä; sanoituksellisesti(mun mieleeni)
- positiivisen yllättäjä
- hevosmies - Inkeri
Onpa virkistävää vaihtaa näkökulmaa, ne samat perustelut, miksi oma suosikki on ihana ja joku toinen taas ällöttävä, on luettu noin tuhanteen kertaan.
Minulla on inhokkeja oikeastaan aika vähän iskelmäpuolella, mutta yritetään:
Danny:
- hyvä liikemies
- monta hyvää klassikkoa Tuuliviiristä alkaen
- ideoita riittää
Tapani Kansa:
- teknisesti loistava laulaja
- monta hyvää klassikkoa
- ei mielistele ketään
Frederik:
- pitää johdonmukaisesti oman linjansa
- hyviä klassikoita löytyy (mm. Harva meistä on rautaa)
Sana "inhokki" on oikeastaan vähän liian vahva, en yleensä mene esimerkiksi vääntämään radiosta ääntä pois, jos joku mainituista herroista on äänessä. Yksi poikkeus oli taannoin, mutta jääköön mainitsematta, kun tarkoitus oli tarkastella asioita positiiviselta kantilta (Justiinaxin mielenrauhan vuoksi mainittakoon, että kyse EI ollut Tapsasta). - OK.
JANNE TULKKI
- Pehmeän matala ääni on mielyttävä kuunnella
- Huomaavainen
ANNE MATTILA
-Tavallisen ja vaatimattoman oloinen(ei diivan elkeitä)
- Ääni on mielyttävä
- Ei ole noussut pinnalle Tangomarkkinojen (yms. laulukisojen)avulla, vaan omalla lahjakkuudellaan .
- Ei hienostele
SAIJA VARJUS
-Tumma ja dramaattinen ääni sopii hyvin tangoihin
- Hieno moottoripyörä
TOPI SORSAKOSKI
- Haastatteluissa osottautunut varsin sympaattiseksi tyypiksi
- Pelasti aikoinaan tanssilavakulttuurin kuihtumiselta.
- Ei selittele ryyppäämistään. - ********************
*Mikko Kilkkinen:
-vaatii jonkinlaista taitoa kuulostaa vähintään kaksikertaa vanhemmalta mitä oikeasti onkaan.
-???????
*Jari Sillanpää
-osaa esiintyä
-muutama mukava biisi
-on lavakarismaa
-positiivisuus tarttuu
-ei häpeä näyttää tunteitaan ( uskaltaa myös itkeä julkisesti)
*Pekka Nebelung
-laulaa hyvässä bändissä
-hyvä trumpetinsoittaja ( soittaisi vaan ja jättäisi laulamisen muille )
*Paula Koivuniemi
-räiskyvä
-mielenkiintoinen ääni
-löytänyt hyvin tyylinsä
*Danny
-ruskeat silmät
-hauska ( tahattomasti tai tahallisesti)
-pitkä
*Saska Helmikallio
-tekee ainakin töitä
-eräänlainen rotunsa esikuva - Saapas
Kirka;
- Pitkä ura takana
- Yrittää yhä laulajana, vaikka lauluääntä ei ole - Miina
TAPANI KANSA
-Vahva ääni ja hyvä laulutekniikka
-Karismaattinen
-Persoonallinen, eräänlainen väriläiskä
-Hyvä ajamaan autoa (nopea)
-Hyvä työmoraali (luotettava)
-Monipuolinen
ARJA KORISEVA
-Erittäin nauravainen
-Karismaa on
-Ystävällinen
-Hyvä julkisuuskuva
-Varma esiintyjä
JANNE TULKKI
-Fiksun oloinen
-Hymykuopat
-Luonnollisen kuuloinen ääni
-Kohtelias
-Hyvä esikuva (ei suurempia kohujuttuja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602