Pitkin hampain....

Aika erikoinen ja outo aihe ( epäilen ettei kauheesti vastauksia tule ), mutta aloitampa tämän nyt ainakin itse.
Eli jokaisessa ihmisessä myös laulajassa on jotain hyvää. Kirjoittakaapas jotain hyviäpuolia tänne "inhokeistanne":

*Kari Tapio:
- Sympaattisen ja maanläheisen oloinen
- Miehekäs ääni
- Karismaattinen
- Tunteikas tulkitsija
- Tyylikäs (useimmiten)
- Vaatimaton ja rehellinen

*Jari Sillanpää:
- Aika monipuolinen
- Kiltti
- Avoin, helposti lähestyttävä
- Iloinen
- Erittäin hyvä itseironian taito( se on harvinainen taito)
- Hyvä lavaliikehdintä
- Kohtelias


*Paula Koivuniemi:
- Räväkkä
- Hyviä lauluja
- Persoonallinen

*Danny:
- Huumorintajuinen
- Osaa rakentaa visuaalisesti näyttäviä showta

*Kirka:
-njaa...
-En keksi mitään...
-Ei ole ajokorttia ( eli on luontoystävällinen)

*Kari Vepsä:
- Eläinrakas (tykkää hevosista)
- Jännä toinen "ammatti" (hevoskuiskaaja)

9

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

      Aivan tässä sydäntä lämmittää kun löysit Jaristakin noin paljon hyvää ;) Tämä on varmaan vaihteeksi ihan tervetullut keskustelunaihe.
      Eli siis:

      -Tapani Kansa:
      pitkä ura
      monipuolinen
      persoonallinen ;)

      -Danny:
      ei varmaan enää pitkään jatka esiintymistä(ikä);D

      -Paula Koivuniemi:
      huoliteltu

      -Mikko Alatalo:
      ?????sori

      -Juice Leskinen:
      useita hyviä sanoituksia
      ei enää laula(tietääkseni)

      • Mukava oli kyllä lukea ,että sä olit kans löytänyt Tapsasta jotain hyvää :)Nyt on kiva mennä nukkuun.


    • Loiro

      JARI SILLANPÄÄ
      -Ystävällinen.
      -Osaa ottaa yleisönsä.
      -On oma itsensä, eikä peittele tunteitaan.

      MARITA TAAVITSAINEN
      -Hauska murre puheessa
      - Nauravainen

      MIKKO ALATALO
      -Ei ole näkynyt julkisuudessa kovin paljoa.

    • Pike

      Tässä mun mielipiteitäni tähän aiheeseen;

      Kari Tapio
      - karismaattinen esiintyjä
      - pitkä ura
      - hyvä tulkitsija
      - Ehkä vaatimatonkin

      Jari Sillanpää
      - aito,omaitsensä,esiintymistaitoinen,osaa ottaa yleisönsä
      - karismaattinen niin lavalla kuin sen ulkopuolellakin
      - Reipas,
      - yleisön suursuosikki
      - elämänmyöteinen.
      -Lavakarismaa löytyy-laittaa itsensä keikoilla täysillä peliin.

      Paula Koivuniemi
      - iloinen, mutta räiskyväkin
      - karhean tyylikäs lauluääni-vetoava esiintyjä
      - tyylikäs pukeutuminen

      Danny
      - ikä vienyt ääneen
      - Aikoinaan hyväkin esiintyjä.

      Kirka
      - Pitkä ura takana
      - jotenkin junnaa paikoillaa musiikkinsa kanssa;ehkäpä uusi levy piristää!!

      Kari Vepsä
      - hyviä biisejä; sanoituksellisesti(mun mieleeni)
      - positiivisen yllättäjä
      - hevosmies

    • Inkeri

      Onpa virkistävää vaihtaa näkökulmaa, ne samat perustelut, miksi oma suosikki on ihana ja joku toinen taas ällöttävä, on luettu noin tuhanteen kertaan.

      Minulla on inhokkeja oikeastaan aika vähän iskelmäpuolella, mutta yritetään:

      Danny:
      - hyvä liikemies
      - monta hyvää klassikkoa Tuuliviiristä alkaen
      - ideoita riittää

      Tapani Kansa:
      - teknisesti loistava laulaja
      - monta hyvää klassikkoa
      - ei mielistele ketään

      Frederik:
      - pitää johdonmukaisesti oman linjansa
      - hyviä klassikoita löytyy (mm. Harva meistä on rautaa)

      Sana "inhokki" on oikeastaan vähän liian vahva, en yleensä mene esimerkiksi vääntämään radiosta ääntä pois, jos joku mainituista herroista on äänessä. Yksi poikkeus oli taannoin, mutta jääköön mainitsematta, kun tarkoitus oli tarkastella asioita positiiviselta kantilta (Justiinaxin mielenrauhan vuoksi mainittakoon, että kyse EI ollut Tapsasta).

    • OK.

      JANNE TULKKI
      - Pehmeän matala ääni on mielyttävä kuunnella
      - Huomaavainen

      ANNE MATTILA
      -Tavallisen ja vaatimattoman oloinen(ei diivan elkeitä)
      - Ääni on mielyttävä
      - Ei ole noussut pinnalle Tangomarkkinojen (yms. laulukisojen)avulla, vaan omalla lahjakkuudellaan .
      - Ei hienostele

      SAIJA VARJUS
      -Tumma ja dramaattinen ääni sopii hyvin tangoihin
      - Hieno moottoripyörä

      TOPI SORSAKOSKI
      - Haastatteluissa osottautunut varsin sympaattiseksi tyypiksi
      - Pelasti aikoinaan tanssilavakulttuurin kuihtumiselta.
      - Ei selittele ryyppäämistään.

    • ********************

      *Mikko Kilkkinen:
      -vaatii jonkinlaista taitoa kuulostaa vähintään kaksikertaa vanhemmalta mitä oikeasti onkaan.
      -???????

      *Jari Sillanpää
      -osaa esiintyä
      -muutama mukava biisi
      -on lavakarismaa
      -positiivisuus tarttuu
      -ei häpeä näyttää tunteitaan ( uskaltaa myös itkeä julkisesti)

      *Pekka Nebelung
      -laulaa hyvässä bändissä
      -hyvä trumpetinsoittaja ( soittaisi vaan ja jättäisi laulamisen muille )

      *Paula Koivuniemi
      -räiskyvä
      -mielenkiintoinen ääni
      -löytänyt hyvin tyylinsä

      *Danny
      -ruskeat silmät
      -hauska ( tahattomasti tai tahallisesti)
      -pitkä

      *Saska Helmikallio
      -tekee ainakin töitä
      -eräänlainen rotunsa esikuva

    • Saapas

      Kirka;
      - Pitkä ura takana
      - Yrittää yhä laulajana, vaikka lauluääntä ei ole

    • Miina

      TAPANI KANSA
      -Vahva ääni ja hyvä laulutekniikka
      -Karismaattinen
      -Persoonallinen, eräänlainen väriläiskä
      -Hyvä ajamaan autoa (nopea)
      -Hyvä työmoraali (luotettava)
      -Monipuolinen

      ARJA KORISEVA
      -Erittäin nauravainen
      -Karismaa on
      -Ystävällinen
      -Hyvä julkisuuskuva
      -Varma esiintyjä

      JANNE TULKKI
      -Fiksun oloinen
      -Hymykuopat
      -Luonnollisen kuuloinen ääni
      -Kohtelias
      -Hyvä esikuva (ei suurempia kohujuttuja)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe