Patrizio Buanne

Mun mielestä tuo uusi italialainen laulajasuosikki Patrizio Buanne on hyvä laulaja.
Viime viikonloppuna tuli MTV3:lta sen konserttikin. Ääni on hyvä ja osaa esiintyäkkin kivasti.
Häntä on sanottu "italian Helmut Lotiksi", mutta mun mielestä Patrizio ei vaikuta läheskään niin imelältä.
Se on ihan komean näköinenkin :)

http://www.patriziobuanne.com/photos/gallery/3/large/paa.jpg

Koskakohan tulee Suomeen esiintymään ...

6

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Sain kolmisen viikko sitten Buenon cd ja tykkäsin kovasti. Harmittaa ku en nähnyt tosta konsertista, kuin lopussa kymmenisen minuuttia.
      Toivotaan et häneltä ilmestyis täs piakkoin myös dvd, niin kipinkapin vain kauppaan, sillä kantsii sen kyl ostaa. Hyvä kun on! Ja hyviä ovat myös
      Tapani Kansa ja Kari Tapiokin.
      Tapsasta olen tykännyt murkkuiästä lähtien ja Kari Tapiosta hiukkasen myöhemmin...Hyviä kotimaisia laulaja poikia tai eiköhän he ole jo miehiä:)jep jep

• Saapas

En nähnyt ohjelmaa, mutta kuulostaa ihan hyvältä. Ja Helmut Lotti on myös hyvä tyyppi!

• Kikka

Hienoa huomata ,että on täälä sentään näemmä vielä fiksujakin kirjoittajia. Kiitos noista sanoista "nimetön".

Tuota Buenoa en ole kuullut laulava, enkä sitä ohjelmaakaan nähnyt, mutta tykkään kyllä kovasti italialaisesta musiikista, joten ehkäpä sitä vois toivoa tuon levyn vaikka joululahjaksi.

• rita

Ihan komeahan tuo Patrizio on mut ei ääni yllä Lottin tasolle alkuunkaan.Helmutilla on todella soinnukas ja pehmeä ääni josta ainakin minä tykkään tosi paljon.En ymmärrä miten löydät aina imelyyttä kaikista(paitsi yhdestä).Helmut on upea ja ääni on mahtava.

• Kyllä Patrizio laulaa tosi komeesti mm. "Il Mondon", mutta ehkä sillä Helmut Lotilla kieltämättä on jonkin verran parempi ääni. Lotin äänellä pystyy laulamaan ehkä vähän monipuolisempaa ohjelmistoa.

Patriziossa on mielestäni huomattavasti enemmän karismaa, kuin Lotissa ,joka mun mielestäni nyt vaan on sellainen makeilijan oloinen. Lotin olemuksessa on jotain samaa, kuin Jari Sillanpäässä, joten varmaan hän on myös monien Sillanpää- fanien mieleen (muidenkin ,kuin Ritan).

ps. Kaimaar Tapsakin saattaa jonkun/joidenkin mielestä olla imelä, mutta mun mielestä ei.

• Quizas quizas

Ja mun mielestä tämä Patrizio taas on todella imelä. Ääni on hyvä, mutta en kestä katsella miestä esiintymässä.

Helmut taas on aivan omaa luokkaansa. Sellaista lavakarismaa ei ole kenelläkään muulla. Jos et usko, osta lippu konserttiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      219
      5016
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      191
      2705
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1582
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      52
      1480
    5. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1292
    6. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      99
      1268
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1247
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      155
      1185
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1184
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      82
      1163
    Aihe