Mun mielestä tuo uusi italialainen laulajasuosikki Patrizio Buanne on hyvä laulaja.
Viime viikonloppuna tuli MTV3:lta sen konserttikin. Ääni on hyvä ja osaa esiintyäkkin kivasti.
Häntä on sanottu "italian Helmut Lotiksi", mutta mun mielestä Patrizio ei vaikuta läheskään niin imelältä.
Se on ihan komean näköinenkin :)
http://www.patriziobuanne.com/photos/gallery/3/large/paa.jpg
Koskakohan tulee Suomeen esiintymään ...
Patrizio Buanne
6
687
Vastaukset
- Nimetön
Sain kolmisen viikko sitten Buenon cd ja tykkäsin kovasti. Harmittaa ku en nähnyt tosta konsertista, kuin lopussa kymmenisen minuuttia.
Toivotaan et häneltä ilmestyis täs piakkoin myös dvd, niin kipinkapin vain kauppaan, sillä kantsii sen kyl ostaa. Hyvä kun on! Ja hyviä ovat myös
Tapani Kansa ja Kari Tapiokin.
Tapsasta olen tykännyt murkkuiästä lähtien ja Kari Tapiosta hiukkasen myöhemmin...Hyviä kotimaisia laulaja poikia tai eiköhän he ole jo miehiä:)jep jep- Saapas
En nähnyt ohjelmaa, mutta kuulostaa ihan hyvältä. Ja Helmut Lotti on myös hyvä tyyppi!
- Kikka
Hienoa huomata ,että on täälä sentään näemmä vielä fiksujakin kirjoittajia. Kiitos noista sanoista "nimetön".
Tuota Buenoa en ole kuullut laulava, enkä sitä ohjelmaakaan nähnyt, mutta tykkään kyllä kovasti italialaisesta musiikista, joten ehkäpä sitä vois toivoa tuon levyn vaikka joululahjaksi.
- rita
Ihan komeahan tuo Patrizio on mut ei ääni yllä Lottin tasolle alkuunkaan.Helmutilla on todella soinnukas ja pehmeä ääni josta ainakin minä tykkään tosi paljon.En ymmärrä miten löydät aina imelyyttä kaikista(paitsi yhdestä).Helmut on upea ja ääni on mahtava.
Kyllä Patrizio laulaa tosi komeesti mm. "Il Mondon", mutta ehkä sillä Helmut Lotilla kieltämättä on jonkin verran parempi ääni. Lotin äänellä pystyy laulamaan ehkä vähän monipuolisempaa ohjelmistoa.
Patriziossa on mielestäni huomattavasti enemmän karismaa, kuin Lotissa ,joka mun mielestäni nyt vaan on sellainen makeilijan oloinen. Lotin olemuksessa on jotain samaa, kuin Jari Sillanpäässä, joten varmaan hän on myös monien Sillanpää- fanien mieleen (muidenkin ,kuin Ritan).
ps. Kaimaar Tapsakin saattaa jonkun/joidenkin mielestä olla imelä, mutta mun mielestä ei.
- Quizas quizas
Ja mun mielestä tämä Patrizio taas on todella imelä. Ääni on hyvä, mutta en kestä katsella miestä esiintymässä.
Helmut taas on aivan omaa luokkaansa. Sellaista lavakarismaa ei ole kenelläkään muulla. Jos et usko, osta lippu konserttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592