No niin! Kerrankin asiallinen aihe, eli lempibändini,mutta mitä onkaan keskustelun taso??? Kyl tään suomi24:n keskustelupalstan vois jo lakkauttaa tai ainakin antaa vain rekisteröidyille käyttäjille...
Näinkö suomi puhuu nykyään? voi jestas...
Pettynyt palstaan
3
405
Vastaukset
- mieltä
Ei täällä voi kun päätään pudistella. Kirjoittajat henkiseltä iältään jotain 13vee, ja kateellisena täällä avautuvat.
Huoh. Eipä tarvi tulla toista kertaa.- Rocka rollaati ja salattii
Kyllä meikääkin ärsyttää kun täällä Poets -sydeemissä on vaan jotain ihmetopicceja joissa haukutaan tai sitten jotkin topicit ovat yksinkertaiesti järjettömiä. Ei liity bändiin mitenkään. Kyllähän tämä foorumi on mennyt pelleilyksi heti aluksi. Perkele.
- Irma
Rocka rollaati ja salattii kirjoitti:
Kyllä meikääkin ärsyttää kun täällä Poets -sydeemissä on vaan jotain ihmetopicceja joissa haukutaan tai sitten jotkin topicit ovat yksinkertaiesti järjettömiä. Ei liity bändiin mitenkään. Kyllähän tämä foorumi on mennyt pelleilyksi heti aluksi. Perkele.
Niin, olen aivan samaa mieltä.
Ärsytää tuollaset teinixit: "ziiz s3 marso o nii ihQ tyyppi!!!!!??? 111 1h4n4!!!!1"
Todella rasittavaa, ja aivan turhista aiheista tyypit tekee topicceja.
Ehkä henkisesti kolmetoistavuotiaita, mutta mie ainakin olen fyysisesti kolmetoista, ja henkisesti
taidan ehkä kuitenkin olla ikäistäni vanhempi..?
En itse tiedä, mutta inhottaa, kun ei osata edes kirjoittaa kunnolla, tai ajatella muuta kuin jotain täyttä p*skaa.. Todella rasittavaa.
Toistan tätä samaa, eli eipä tarvitse tulla toista kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666184Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583063- 312223
- 131837
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91473