Pettynyt palstaan

Totaalisen kyllästynyt

No niin! Kerrankin asiallinen aihe, eli lempibändini,mutta mitä onkaan keskustelun taso??? Kyl tään suomi24:n keskustelupalstan vois jo lakkauttaa tai ainakin antaa vain rekisteröidyille käyttäjille...
Näinkö suomi puhuu nykyään? voi jestas...

3

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      Ei täällä voi kun päätään pudistella. Kirjoittajat henkiseltä iältään jotain 13vee, ja kateellisena täällä avautuvat.

      Huoh. Eipä tarvi tulla toista kertaa.

      • Rocka rollaati ja salattii

        Kyllä meikääkin ärsyttää kun täällä Poets -sydeemissä on vaan jotain ihmetopicceja joissa haukutaan tai sitten jotkin topicit ovat yksinkertaiesti järjettömiä. Ei liity bändiin mitenkään. Kyllähän tämä foorumi on mennyt pelleilyksi heti aluksi. Perkele.


      • Irma
        Rocka rollaati ja salattii kirjoitti:

        Kyllä meikääkin ärsyttää kun täällä Poets -sydeemissä on vaan jotain ihmetopicceja joissa haukutaan tai sitten jotkin topicit ovat yksinkertaiesti järjettömiä. Ei liity bändiin mitenkään. Kyllähän tämä foorumi on mennyt pelleilyksi heti aluksi. Perkele.

        Niin, olen aivan samaa mieltä.
        Ärsytää tuollaset teinixit: "ziiz s3 marso o nii ihQ tyyppi!!!!!??? 111 1h4n4!!!!1"
        Todella rasittavaa, ja aivan turhista aiheista tyypit tekee topicceja.
        Ehkä henkisesti kolmetoistavuotiaita, mutta mie ainakin olen fyysisesti kolmetoista, ja henkisesti
        taidan ehkä kuitenkin olla ikäistäni vanhempi..?
        En itse tiedä, mutta inhottaa, kun ei osata edes kirjoittaa kunnolla, tai ajatella muuta kuin jotain täyttä p*skaa.. Todella rasittavaa.
        Toistan tätä samaa, eli eipä tarvitse tulla toista kertaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe