No niin! Kerrankin asiallinen aihe, eli lempibändini,mutta mitä onkaan keskustelun taso??? Kyl tään suomi24:n keskustelupalstan vois jo lakkauttaa tai ainakin antaa vain rekisteröidyille käyttäjille...
Näinkö suomi puhuu nykyään? voi jestas...
Pettynyt palstaan
3
425
Vastaukset
- mieltä
Ei täällä voi kun päätään pudistella. Kirjoittajat henkiseltä iältään jotain 13vee, ja kateellisena täällä avautuvat.
Huoh. Eipä tarvi tulla toista kertaa.- Rocka rollaati ja salattii
Kyllä meikääkin ärsyttää kun täällä Poets -sydeemissä on vaan jotain ihmetopicceja joissa haukutaan tai sitten jotkin topicit ovat yksinkertaiesti järjettömiä. Ei liity bändiin mitenkään. Kyllähän tämä foorumi on mennyt pelleilyksi heti aluksi. Perkele.
- Irma
Rocka rollaati ja salattii kirjoitti:
Kyllä meikääkin ärsyttää kun täällä Poets -sydeemissä on vaan jotain ihmetopicceja joissa haukutaan tai sitten jotkin topicit ovat yksinkertaiesti järjettömiä. Ei liity bändiin mitenkään. Kyllähän tämä foorumi on mennyt pelleilyksi heti aluksi. Perkele.
Niin, olen aivan samaa mieltä.
Ärsytää tuollaset teinixit: "ziiz s3 marso o nii ihQ tyyppi!!!!!??? 111 1h4n4!!!!1"
Todella rasittavaa, ja aivan turhista aiheista tyypit tekee topicceja.
Ehkä henkisesti kolmetoistavuotiaita, mutta mie ainakin olen fyysisesti kolmetoista, ja henkisesti
taidan ehkä kuitenkin olla ikäistäni vanhempi..?
En itse tiedä, mutta inhottaa, kun ei osata edes kirjoittaa kunnolla, tai ajatella muuta kuin jotain täyttä p*skaa.. Todella rasittavaa.
Toistan tätä samaa, eli eipä tarvitse tulla toista kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337