Olisko se sitten parempi että Suomalaiset kauniit naiset kulkis kadulla minihameissa josta perseposket vilkkuu ja posliini kiiltää ja paidassa josta näkee kaiken läpi...siis käytännössä ilman paitaa? Olisko se hyvä että me Suomalaiset naisetkin alennuttais Virolaisten tasolle ja kuljettas koulussa, töissä, kylässä, kaupungilla ja joka paikassa kun viiden sentin huorat? Mitäs miesväestö tykkäis siitä että omat tyttökaverit kulkis kadulla himokkaitten miesten kuolattavana tuollaisissa rytkyissä? Kyllä Suomalaiset naiset on todella kauniita ja seksikkäitä sillon kun on tarpeen! Suomalainen nainen ymmärtää myös että töihin pukeudutaan asiallisesti/siististi mutta ottaen huomioon Virotarten työn sen heidän pukeutumisen ymmärtää! Heilläkin on kova kilpailu siitä kuka huora nappaa rahakkaimman makkaran... Kyllähän neki Virossa juoksevat ukot tiedetään (hah hah) Painuisivat vaan sinne ja pysyisivät siellä niin kaikki olis tyytyväisiä! Eipä täällä kaikki miehetkään oo todellakaan mitään lihaksikkaita, komeita sixpäckillä varustettuja uroksia...ei todellakaan ei :D Ja varsinkaan nuo Virossa kulkevat! Kyllä Suomalaiset naiset kuorii kerman päältä ja loput passitetaan Viroon jos vaan rahat riittää!
Miehillä tuntuu täällä olevan melko katkera sävy kun puhutaan Suomalaisista naisista...on varmasti tullu niin monet pakit jo...mutta on se hyvä että tuo Viro on ihan tossa vieressä muuten varmaan raiskaukset lisääntyis...
Tykkääkö miehet tyrkyistä?
6
1040
Vastaukset
- 111
joo
- Canada
Johanne perse posket vilkkuu kummasti kun kattoo näitä farkkuja mitä suomalaiset naiset käyttää kyllähän sieltä perse näkyy kummasti.
- valitukset
Näitten valittajamiesten pitäisi mennä kokovartalopeilin eteen, sillä pieni itsetutkiskelu olisi paikallaan.
Turhaa syyttää suomalaista naista, jos ei itsellä käy flaksi! Kyllä itsestään huolehtivat, siistit ja fiksut miehet naisia saa - Suomessakin! - jeejeejee
Hieman ihmetyttää, että se on jotenkin huono asia, kun nainen pukeutuu "huorahtavasti".
Ainakin näin miesnäkökulmasta se näyttää seksikkäältä ja hyvältä. Jos se ei niin olisi, niin huorat pukeutuisivat toisin. Kyllä ne pukeutuis vaikka säkkiin jos miehet tykkäisi(ja niin ollen kauppa kävisi).
Eli ovatko naiset yleistäen kateellisia jos jollakin on kaunis vartalo jota ei piilottele?
Ja ihan yleisesti ottaen, miksi naiset ovat kateellisia toisten naisten ulkonäöstä?
Olen vaan huomannut, että naiset ovat usein ainakin hiukan kateellisia itseään paremman näköisille.
Miehissä en vastaavaa ole pahemmin havainnut.
Tämän voi miltei jokainen parisuhteessa elävä vahvistaa.- Narttu
ole pahasta ja myös Suomalainen nainen haluaa olla seksikäs ja osaa sitä myös olla sillon kun se on tarpeen! Suomalainen nainen onkin usein seksikäs oman miehen silmille...eikä suinkaan jokaiselle paitsi toki täältäkin löytyy läjäpäin niitä itsetunnon pönkittäjiä jotka kulkee kaduilla liki alasti...
Miehet ja naiset ajattelee niistä "huorahtavasti" pukeutuvista täysin samoin eli siis helppo nakki ja sitä nyt on kenenkään turha kiistää! Musta kaunis ja seksikäs voi olla myös muuten kun kulkemalla puolialasti...
- puhetta
Ei kai tolla seksikkäällä pukeutumisella ole juuri mitään tekemistä itse seksin kanssa. Tokihan suomalaiset naiset on antavaisia ja jotkut känniset suorastaan rasittavan tyrkkyjä. Tästä ei ole kyse. Kyse ei myöskään ole siitä, että kaikki naiset olisivat viimesenpäälle kuvankauniita. Kyse on asenteesta. Virolaisten naisten asenne ja koko olemus on keskimäärin seksikkäämpi kuin suomalaisten, jotka - kuten itsekin sanoit - ovat seksikkäitä vain silloin kuin haluavat eli kokevat siitä olevan heille itselleen etua. Kylmä fakta tämänkin taustalla on se, että virottaret vaan yksinkertaisesti kunnioittavat miehiä enemmän kuin suomalaiset ja ovat vähemmän itsekeskeisiä tai ainakin antavat itsestään tällaisen kuvan. Suomalaisia miehiä on aina sanottu liian rehellisiksi - ehkä olisi aika tarkastella myös suomalaiseten naisten turhan suorasukaista ulosantia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802