rapumies ja kalanainen

Hannu

Sovimmekohan yhteen? Molemmat olemme erittäin tunteellisia, rauhallisia ja kunnioitamme toisiamme. Suhteemme kestänyt kaksikuukautta, näyttäisi niin lupaavalta.

14

9455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalanainen

Olen kalanainen ja ollut yhdessä rapumiehen kanssa 23 vuotta, tuntuu tuo kestävän edelleen. Mutta sen sanon, pieneksi vinkiksi, että muista huomioida, helliä ja kunnioittaa kalanaista, niin silloin kaikki menee ok.

• Anonyymi

Joo joo. Kalalle rakkaudessa tunteet on kaikki kaikessa. Antaa kaikkensa rakkaalleen. Jos ei anna, suhteessa on jotain vikaa.

• Ronja

Olet löytänyt itsellesi luultavasti sukulaissielun, onneksi olkoon!
      Terveisin vaakanainen

• vesimies

Kalat ja rapu sopivat todella hyvin yhteen. Rapu on herkkä, vaikka joskus hänen on vaikea osoittaa sitä, hänelle merkitsee koti ja perhe paljon. Kalat on tunteellinen, taiteellinen ja haaveileva. Usein kalat elävät kaksoiselämää, heillä saattaa olla "salarakas", mutta oma perhe voittaa tämän ulkopuolisen suhteen. Hyvin synkkaa tällä parilla.

• kala nainen

olen kalat mutta olen yhdenmiehen nainen. Jos seurustelen niin yksi riittäköön.
        Rapu on ollut kainalossani heinäkuusta saakka. Olen tunteellinen, rapu ei tosiaan kerro helposti tunteistaan vaikka sitä niin usein odotankin.

• tuulao51

lukemani mukaan kala ja rapu sopivat yhteen vaikka luonteiltaan samantyyppisiä mutta rapu pitää jalat maassa ja on muutenkin käytännöllismpi kuin kala. tsemmpiä tähän suhteeseen

• Kalatyttö

Olen seurustellut rapu-miehen kanssa n. helmikuusta asti ja elämäni miehen olen todella löytänyt. Niin hyvin 'ymmärretään' toisiamme, tullaan toimeen. Molemmat hyvin samanlaisia luonteita ollaan. Rapu ja kala antavat toisilleen kaipaamansa hellyyden. Rapu myös hieman enemmän jalat maassa kuin kala, joten pitää kalan myös tässä todellisuudessa.
        Erittäin hyvin toimiva yhdistelmä.

t: vauvaa odotellen :)

• Hannu
        Kalatyttö kirjoitti:

Olen seurustellut rapu-miehen kanssa n. helmikuusta asti ja elämäni miehen olen todella löytänyt. Niin hyvin 'ymmärretään' toisiamme, tullaan toimeen. Molemmat hyvin samanlaisia luonteita ollaan. Rapu ja kala antavat toisilleen kaipaamansa hellyyden. Rapu myös hieman enemmän jalat maassa kuin kala, joten pitää kalan myös tässä todellisuudessa.

Tuntuu edelleen niin hyvältä, hellältä, rakastettavalta ja meillä on paljon yhteistä:)

• tuulao51
        Kalatyttö kirjoitti:

kiitos viestistä ja sori että olet joutunut odottamaan vastausta. rapu-kalat suhteesta sen verran faktaa sinulle että näiden kahcen veden merkin välillä vallitsee syvä sielujen sympatia. molemmat ovat äärimmäisen tunteellisia ja loukkaantuvat helposti. he ovat kuitenkin herkkiä vaistoamaan toistensa tunnelmat ja pyrkivät vastaamaan toistensa tunteisiin parhaansa mukaan. intuatiivisia kun ovat rapu ja kalat toimivat yleensä pikemminkin tunteiden kuin järjen pohjalta. koska rapu on heistä itsevarmempi ja mieleltäänkin johtavampi hän on ilmeisesti suhteen päättäväisempi osapuoli. kaloilla taas on kaikki muilta eläinradan merkeiltä omaksumaansa sisäistä viisautta ja suuria tulevaisuudenhaaveita, joten hän tuo suhteeseen intuitiivista tasapainoa. jos he vain oppivat olemaan rypemättä liiaksi ongelmissaan, elinikäinen onni on heille yhdessä taattu. muistakaa vaalia rakkauttanne ja onnellista odotusta. olisi kiva välillä kuulla teistä jotain terveisin kalamuori

• Mini
        Kalatyttö kirjoitti:

Rakastuin muutama vuosi sitten rapu mieheen.Valitettavasti en osannut pitää häntä itselläni.Muistelen aina lämmöllä tätä elämäni rakkautta.Meillä kemiat kohtasivat niin hyvin. Voi harmi. kaipaan häntä vieläkin

• annamaija10

kyselet nyt turhia. tottakai käytte yhteen. olen seurustellut/ollut naimisissa 20 vuotta rapumiehen kanssa. olen itse kala. suhteemme on ollut harmoninen ja erittäin antoisa. olemme usein samalla aaltopituudella ja kunnioitamme toisiamme. arvomme ovat yhtälailla samanlaiset. uskon vakaasti, että suhteenne kestää, kunhan muistatte kuitenkin ettei toinen ole itsestäänselvyys, vaan vaikka kuinka sovitte yhteen ja olette sielunkumppaneita, täytyy muistaa ottaa toinen arjessakin huomioon. hellyys, koskettelu, toisen kuunteleminen ja aitous ovat ne eväät joilla pärjäätte.
      hyvä me tunteelliset vedenmerkit!!!

• rapu nainen

Kyllä kyllä kokemusta on ja kalat ja rapu tulee loistavasti juttuun keskenään. Itelläni pitkä onnellinen suhde kalat miehen kanssa =)

• maple26
        rapu nainen kirjoitti:

Kyllä kyllä kokemusta on ja kalat ja rapu tulee loistavasti juttuun keskenään. Itelläni pitkä onnellinen suhde kalat miehen kanssa =)

Olen 26-vuotias nainen, tapasin 23 v. vanhemman rapumiehen jonka kanssa synkkari ihan sairaan hyvin, en ole kohdannut ketään toista tähän mennessä. Kumpikaan ei vaan uskaltanut lähteä suhteeseen ison ikäeron takia ja nyt kaduttaa, se olisi oltu voitu kirjoitettu tähtii :(
        Suosisttelen vedenmerkkien liittoja, yleensä ovat toimivia.

• Anonyymi

Huoh.. täällä kirjoittelee 2000-luvulla syntynyt nuorempi kala tyttö joka on korvia myöten tykästynyt rapu poikaan. Ollaan samalla luokalla ja tämä rapu oli jossain vaiheessa ihastunut jousimies tyttöön mutta sai rukkaset ja minä itse olin ihastunut oinas poikaan. En tiedä miten lähestyä tätä rapu poikaa mutta joo.. voi kurjuus..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe