Moi!
Minulla on ollut vuosikausia sp.osoite suomi24:lla ja muutama päivä sitten sain viestin englannin kielellä, johon tyhmänä ja kokemattomana vastasin.
Mitä tarkoittaa spammit, huijausviestejäkö vai roskaposteja?
En ole antanut sp.osoitettani kuin harvoille ystävilleni ja lasten kouluun. Mitähän kautta se on päätynyt jollekin ulkomaalaiselle?
Kun vastasin siihen, mikä minua erityisesti harmittaa, niin mitä hankaluuksia nyt on luvassa?
Pitäisikö poistaa koko osoite käytöstä?
Toivottavasti saan vastauksia ja vähän viisastun?
Kiitokset kaikille vastaajille!
Spammi?
2
566
Vastaukset
- Make 1.2
Se osoitteesi on voinut lähteä jonkun toisen koneen kautta karkuun,kone on ilmeisesti ollut pöpöjen hallinnassa jollain lailla.
Ei niitä tuntemattomia kannata availla,yleisesti spammilla tarkoitetaan roskapostia.
Toivottavasti ei mutta voi kyllä alkaa roskapostien vyöry,eikös suomi myös suodata niitä posteja.
Jos tuo on sinun ainut henkilökohtainen niin ota heti uusi osoite varalle,eikä ole pakko käyttää suomi 24 postipalvelua,on näitä saatavilla,esim.Mozilla Thunderbird pitää roskapostisuodatuksen myös sisällään,ilmainen,Opera selaimesta löytyy hyvin kätevä posti myös.
Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä.- Ihmettelijä
Kiitos Make tosi hyvästä vastauksesta.
Mukavaa päivänjatkoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080