Mistä halpoja merkkituotteita?

Eve

Olen lähdössä Dubaihin (hotelli Sharjahissa). Mistä paikoista löydän halpoja vaatteita ja muita tuotteita? Millaisia ovat isojen ostoskeskusten hinnat?

25

6300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riina.

Merkkivaatteet eivät ole Dubaissa halvempia kuin Suomessa. Samat hinnat, jopa kalliimpaa, osa ehkä hiukan halvempia.
      Ostoskeskuksista löytyy kaikenhintaista tuotetta.. Myös niissä voi tingata, me saimme kameran halvemmalla ostoskeskuksesta kuin computer streetiltä.
      Vaatteiden teettäminen sen sijaan kannattaa, esim. juhlapuvut ja sisustustekstiilit. Raakasilkki on n. 4e/m.

• kkkkkkk

Dubaissa myytävät merkkivaatteet ovat halvempia kuin Suomessa, koska Dubaissa ei ole tuontitulleja ollenkaan.

• kai sitten
        kkkkkkk kirjoitti:

Dubaissa myytävät merkkivaatteet ovat halvempia kuin Suomessa, koska Dubaissa ei ole tuontitulleja ollenkaan.

osaamaton opas kun näin kertoi. Itse etsin pää kolmantena jalkana edullisia merkkivaatteita, mutta turhaan. Eihän tuontitullien tai verojen puuttuminen tarkoita välttämättä halpoja hintoja. Se tarkoittaa vain sitä, että KAUPPIAS ostaa tavaran edullisesti, mutta hinta millä myy eteenpäin ei tarvitse olla edullinen!

• ostoshullu
        kai sitten kirjoitti:

osaamaton opas kun näin kertoi. Itse etsin pää kolmantena jalkana edullisia merkkivaatteita, mutta turhaan. Eihän tuontitullien tai verojen puuttuminen tarkoita välttämättä halpoja hintoja. Se tarkoittaa vain sitä, että KAUPPIAS ostaa tavaran edullisesti, mutta hinta millä myy eteenpäin ei tarvitse olla edullinen!

Tottakai Esim. Versacen vaatteet on kalliita, mutta kuitenkin halvempia kuin täällä. Yleisesti vaatteet ovat todella halpoja siellä!

• toinen ostoshullu
        ostoshullu kirjoitti:

Tottakai Esim. Versacen vaatteet on kalliita, mutta kuitenkin halvempia kuin täällä. Yleisesti vaatteet ovat todella halpoja siellä!

Ja pitää tietää mistä ostaa ja tingata myös.
        Tietty jos menet siihen kalliiseen ostoskeskukseen mikä se nyt oli Bur Juman centre vai mikä, niin siellä on tosi kallista. Me ei raskittu sieltä ostaa ku jäätelöt...

• toinen ostoshullu
        ostoshullu kirjoitti:

Osaatteko sanoa kuinka paljon halvempia vaatteet on Dubaissa? Tai siis millä hinnalla siellä saa esim. farkut? Ei siis mitään Versace-merkkisiä vaan ihan perusvaatteita? Kannattaako feikkivaatteita ostaa? Ovatko edullisia/kestäviä?

• hintoja
        toinen ostoshullu kirjoitti:

Osaatteko sanoa kuinka paljon halvempia vaatteet on Dubaissa? Tai siis millä hinnalla siellä saa esim. farkut? Ei siis mitään Versace-merkkisiä vaan ihan perusvaatteita? Kannattaako feikkivaatteita ostaa? Ovatko edullisia/kestäviä?

en nyt muista kuin Forever 21:ssä (city centren ostarissa) oli farkut n. 20 euroa. Ihan nää tän hetken nuorison suosimat. Hyvät on ollu.
        Kyllä merkkivaatekopioissa on huonojakin. Yleensäottaen meillä oli ihan hyviä. Kyllä sen hypistelemällä jo kutakuinkin huomaa onko huonosta materiaalista tehty, ainakin t-paidat. Carrefourista voi tehdä löytöjä. Löysimme monta muodikasta puseroa sieltä.
        Karamassa edullisia merkkikopioita liikkeestä nimeltä Simba. Tinkiä täytyy. Oli hyviä farkkuja, t-paitoja, lippiksiä, vöitä jne. Pieni liike mutta paljon tavaraa ja ystävällinen palvelu.

• tietämättömän oppaan uhri

Tietty jos menet siihen kalliiseen ostoskeskukseen mikä se nyt oli Bur Juman centre vai mikä, niin siellä on tosi kallista. Me ei raskittu sieltä ostaa ku jäätelöt...

En voi sitten kun ihmetellä osaamatonta opastamme.. Mahtoiko olla ekaa päivää töissä..? Luulisi silti saaneen jotain infoa kohteesta..

Mutta ihan tosissaan kiinnostaisi tietää mistä olette ostaneet esim. Espritiä tai Mexxiä tms. merkkivaatteita ja mihin hintaan? Carrefour ja kopiovaatteita kyllä näin minäkin halvalla, mutta jos puhutaan OIKEISTA merkkivaatteista?

• sinä
        tietämättömän oppaan uhri kirjoitti:

En voi sitten kun ihmetellä osaamatonta opastamme.. Mahtoiko olla ekaa päivää töissä..? Luulisi silti saaneen jotain infoa kohteesta..

Mutta ihan tosissaan kiinnostaisi tietää mistä olette ostaneet esim. Espritiä tai Mexxiä tms. merkkivaatteita ja mihin hintaan? Carrefour ja kopiovaatteita kyllä näin minäkin halvalla, mutta jos puhutaan OIKEISTA merkkivaatteista?

siellä city centren ostoskeskuksessa Deirassa? Siellä niitä kyllä muistaakseni oli.
        Ja ne oppaat eivät monetkaan tiedä paljon mitään sellasia asioita. (poikkeuksia tietysti myös joukossa)
        Ne näyttää vaihtuvan siellä aika usein ja niille opetetaan joku rämpsy jonka ne osaa ulkoa ja ei sit paljon muuta.

No oletko piankin menossa uudelleen?
        Minä menen ensi viikolla ja voin katsella "sillä silmällä" niitä puoteja.
        Palaan asiaan sitten.

• minä käynyt
        sinä kirjoitti:

siellä city centren ostoskeskuksessa Deirassa? Siellä niitä kyllä muistaakseni oli.
        Ja ne oppaat eivät monetkaan tiedä paljon mitään sellasia asioita. (poikkeuksia tietysti myös joukossa)
        Ne näyttää vaihtuvan siellä aika usein ja niille opetetaan joku rämpsy jonka ne osaa ulkoa ja ei sit paljon muuta.

No oletko piankin menossa uudelleen?
        Minä menen ensi viikolla ja voin katsella "sillä silmällä" niitä puoteja.
        Palaan asiaan sitten.

Deirassa kun soukeissa.. Kun olisi tiennyt etukäteen!
        Ihmettelen kyllä jos opasmeininki näin syvältä.. Täytyisihän niiden nyt tälläisiin osata vastata!!
        Noh, kuten Finnmatkoille annoin palautetta, tuskin enää matkanjärjestäjän matkalle lähden. Ensi kerralla itse järjestetään taas..

Mutta jos sulla vain aikaa on reissullasi katsella hintoja, niin kerro ihmeessä hintatietoja!

• mekka
        hintoja kirjoitti:

en nyt muista kuin Forever 21:ssä (city centren ostarissa) oli farkut n. 20 euroa. Ihan nää tän hetken nuorison suosimat. Hyvät on ollu.
        Kyllä merkkivaatekopioissa on huonojakin. Yleensäottaen meillä oli ihan hyviä. Kyllä sen hypistelemällä jo kutakuinkin huomaa onko huonosta materiaalista tehty, ainakin t-paidat. Carrefourista voi tehdä löytöjä. Löysimme monta muodikasta puseroa sieltä.
        Karamassa edullisia merkkikopioita liikkeestä nimeltä Simba. Tinkiä täytyy. Oli hyviä farkkuja, t-paitoja, lippiksiä, vöitä jne. Pieni liike mutta paljon tavaraa ja ystävällinen palvelu.

Karamanissa kyllä on valinnan varaa,etupäässä hyvää tavaraa.Vöitä,laukkuja,kenkiä,t-paitaa yms.kaikkea löytyy ja edullisesti.Kannattaa vaan kaupungilla kurkistaa ovista sisään ja tutustua valikoimiin,tekee kivoja löytöjä.Löytyy sitten myös sika kalliita ostareita ja jos rahaa on niin antaa kortin vinkua.

• jo ajattelinkin
        minä käynyt kirjoitti:

Deirassa kun soukeissa.. Kun olisi tiennyt etukäteen!
        Ihmettelen kyllä jos opasmeininki näin syvältä.. Täytyisihän niiden nyt tälläisiin osata vastata!!
        Noh, kuten Finnmatkoille annoin palautetta, tuskin enää matkanjärjestäjän matkalle lähden. Ensi kerralla itse järjestetään taas..

Mutta jos sulla vain aikaa on reissullasi katsella hintoja, niin kerro ihmeessä hintatietoja!

että Aurinkomatkojen oppaat nyt yleensä on City centren maininneet. Että olit Finnmatkojen matkalla selittääkin kaiken.
        No mä voin tsekkailla niitä hintoja.
        Minkä hinnoista lähinnä olit kiinnostunut? Paidat, housut, muut?

City centrestä vielä että siellä on paljon kansainvälisiä liikkeitä kuten mm Zara, Benetton, Ikea tai mitäs tässä luettelen, katsoppas seuraavalta sivulta mitä liikkeitä siellä on. Näykyi olevan ne sinunkin merkkiliikkeet mm.

http://www.deiracitycentre.com/dcc/5_1_1_outletDetail.asp?showCat=Ladies' Fashion

• kiitos
        jo ajattelinkin kirjoitti:

että Aurinkomatkojen oppaat nyt yleensä on City centren maininneet. Että olit Finnmatkojen matkalla selittääkin kaiken.
        No mä voin tsekkailla niitä hintoja.
        Minkä hinnoista lähinnä olit kiinnostunut? Paidat, housut, muut?

City centrestä vielä että siellä on paljon kansainvälisiä liikkeitä kuten mm Zara, Benetton, Ikea tai mitäs tässä luettelen, katsoppas seuraavalta sivulta mitä liikkeitä siellä on. Näykyi olevan ne sinunkin merkkiliikkeet mm.

http://www.deiracitycentre.com/dcc/5_1_1_outletDetail.asp?showCat=Ladies' Fashion

Ei mulla mitään erityistä vaatekappaletta ole sanoa, mutta jos jonkun (vaikka Espritin) vaatekappaleen hinnan osaat sanoa, niin voi vertailla! Kiitos valaisevista kommenteista, kumpa oltaisiin keskusteltu kuukausi sitten..
        Tästä keskustelusta tuli kyllä paha matkakuume! ;o)
        Mutta ei kun mukavaa Dubain matkaa vaan sulle!

• sulle
        kiitos kirjoitti:

Ei mulla mitään erityistä vaatekappaletta ole sanoa, mutta jos jonkun (vaikka Espritin) vaatekappaleen hinnan osaat sanoa, niin voi vertailla! Kiitos valaisevista kommenteista, kumpa oltaisiin keskusteltu kuukausi sitten..

Minäpä yritän tsekkailla niitä hintoja sitten.
        Sehän pitää sinullakin laittaa uusi matka mietintämyssyyn. Ei siitä muuten pääse.
        No mutta palaillaan.

• JustIn Case

Farkkuja löytyy laidasta laitaan. Edullisia farkkuja löytyy juuri Karamasta, mutta siellä tinkiminen voi olla rankkaa. Suosittelen menemään Dubain museon lähistölle kauppoihin (paikka, missä neon-valot välkkyvät)=) siellä monissa kiinteät hinnat, eikä päätä huimaa. Löytyy niin tuntemattomia merkkejä, kuin kopioitakin. Laatu todella hyvää yleisesti ottaen ja hinta n. 10€.

• tarkoitatko
        JustIn Case kirjoitti:

Farkkuja löytyy laidasta laitaan. Edullisia farkkuja löytyy juuri Karamasta, mutta siellä tinkiminen voi olla rankkaa. Suosittelen menemään Dubain museon lähistölle kauppoihin (paikka, missä neon-valot välkkyvät)=) siellä monissa kiinteät hinnat, eikä päätä huimaa. Löytyy niin tuntemattomia merkkejä, kuin kopioitakin. Laatu todella hyvää yleisesti ottaen ja hinta n. 10€.

sitä tekstiilisoukkien aluetta? Onko museon ja rannan välisellä alueella?

• feikki

merkkivaatteet Dubaissa ovat myynnissä BurJuman centressä ja muissa sen kaltaisissa/tasoisissa ostareissa.

pikkupuodeissa ja Karamassa on myydään paljon aasiassa väsättyä feikkitavaraa halvempaan hintaan.

• aitoja
        feikki kirjoitti:

merkkivaatteet Dubaissa ovat myynnissä BurJuman centressä ja muissa sen kaltaisissa/tasoisissa ostareissa.

pikkupuodeissa ja Karamassa on myydään paljon aasiassa väsättyä feikkitavaraa halvempaan hintaan.

on myös City centren ostarissa, vaikka ei olekkaan hinnaltaan samaa tasoa kuin Bur Juman.

• katsoin hintoja
        kiitos kirjoitti:

kävin Espiritin liikkeessä City centressä katsomassa t-paitojen hintoja. Olivat haarukassa 65-115 dirhamia. 65,75,80 jne kallein oli tuon 115 dirppee.

• arapi
        tietämättömän oppaan uhri kirjoitti:

niitä on melkein joka ostoskeskuksessa....

• arapi
        kiitos kirjoitti:

voi hyvä perkele...pitääkö mennä lomalle ja pääasia on rättikauppa. Eikö niitä lumppuja ole täällä Suomessa riittävästi?

• oikeasti
        hintoja kirjoitti:

Älkää hyvät immeiset erehtykö carrefouriin. Se on todella surkea halpiskauppa, jossa rihkamaa ja vaatteet tooodella surkeita. Miksi mennä paikalliseen halpahalliin?

• johanna_dxb

Yleensa hinnat ovat ainakin Suomen ALVia edullisemmat, nakyy suoraan esim Mexxin hintalapuista. Tosin talla hetkella vahvistunut USD tekee Dubain kalliimmaksi EU-matkalaisille. Lamcy Placassa on kauppa jossa myydaan Mexxin vanhoja malleja tosi hyviin hintoihin.

• kaupasta

muistatko missä kerroksessa sellainen kauppa on? Olen nyt perjantaina lähdössä, ja Lamcy on kuulunut aina meidän ohjelmaamme. En vain ole vissiin sitten sitä puotia pannut merkille. Ja onko minkä niminen?

• Zoni

kirpputorilta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      181
      2242
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2079
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1826
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1458
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe