"The Girl With The Golden Hair"

mini musikaali

"The Girl With The Golden Hair" om minimusikaali jota abba esitti 1977 live keikoila

kappaleet

1.THANK YOU FOR THE MUSIC
2.I WONDER (Departure)
3.I’M A MARIONETTE
4.GET ON THE CAROUSEL

esityksessä laulujen välissä oli kertoja.

harmi vain että tuota minimusikaalia ei saa mistään kokonaisena välikerrontoineen.

GET ON THE CAROUSEL on the movie dvd:llä mutta ei kokonaa samoin I’M A MARIONETTE.

luin että nuo on saatavilla jollain laittomalla kokoelmalla mutta en tiedä millä.

8

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Album?

      Ja minä olen näihin päiviin asti luullut että se oli siinä koko minimusikaali, tai mitä siitä valmiiksi tuli. Tuo karusellibiisi on mulle ihan uusi.

      • aapo63

        Tuo minimusikaali sisälsi levyllä (The Album) kappaleet Thank You For The Music,I Wonder(departure)ja I'm A Marionette.
        Konserteissa (1977) mukana oli myös tuo Get On The Carousel-biisi ja sitä virallisesti saa kuulla vain pätkissä The Movie - elokuvan yhteydessä.
        Epävirallisia julkaisuja on ollut olemassa missä tuo konserttipätkä kuullaan kokonaisuutena (huonona äänityksenä), mutta en kyllä muista mikä se oli tai mistä saisi.


      • niin että

        Björn ja Benny eivät olleet tyytyväisiä Carousel-biisiin ja jättivät sen pois levyltä. Osa sen melodiasta käytettiin kuitenkin Hole in Your Soul -biisissä.


      • aapo63
        niin että kirjoitti:

        Björn ja Benny eivät olleet tyytyväisiä Carousel-biisiin ja jättivät sen pois levyltä. Osa sen melodiasta käytettiin kuitenkin Hole in Your Soul -biisissä.

        Benny on kiusallaan myöntänyt, että Carousellista on olemassa myös studio versio. Vaan ei ole ollut kelvollinen julkaistavaksi Anderssonin ja Ulvaeuksen mielestä.
        Ja fanikansa riutuu, kun eivät ole edes saaneet "Just Like That" - biisiä virallisena versiona.


      • sen verran
        aapo63 kirjoitti:

        Benny on kiusallaan myöntänyt, että Carousellista on olemassa myös studio versio. Vaan ei ole ollut kelvollinen julkaistavaksi Anderssonin ja Ulvaeuksen mielestä.
        Ja fanikansa riutuu, kun eivät ole edes saaneet "Just Like That" - biisiä virallisena versiona.

        Se ei nyt ole hirveän kummoinen veisu, ja varsinkaan kertosäe ei ole melodialtaan oikein minkäänlainen, ja säkeistökin on Abban versiossa vähän totutun tason alapuolella, kömpelö vaikutelmaltaan. Siirtyminen säkeistöstä kertosäkeeseen töksähtää myös. Ylimitoitetulta tuntuu tuo joidenkin tahojen hinku sen Abba-version perään, kun se kuitenkin julkaistiin Gemini-yhtyeen albumilla, jonka B&B tuottivat...


      • just like what?
        sen verran kirjoitti:

        Se ei nyt ole hirveän kummoinen veisu, ja varsinkaan kertosäe ei ole melodialtaan oikein minkäänlainen, ja säkeistökin on Abban versiossa vähän totutun tason alapuolella, kömpelö vaikutelmaltaan. Siirtyminen säkeistöstä kertosäkeeseen töksähtää myös. Ylimitoitetulta tuntuu tuo joidenkin tahojen hinku sen Abba-version perään, kun se kuitenkin julkaistiin Gemini-yhtyeen albumilla, jonka B&B tuottivat...

        jotkut on täällä nimenneet sen jopa yhdeksi suosikkibiisikseen abban tuotannossa, ja minä en muista koko kappaletta kuulleeni koskaan. onko se jollain abban levyllä? Mulla on kaikki Arrrivalista eteenpäin, eikä oo osunu silmiin eikä korviin tommosta kappletta. Onkse joku varhainen hitti tai huti?


      • aapo63
        just like what? kirjoitti:

        jotkut on täällä nimenneet sen jopa yhdeksi suosikkibiisikseen abban tuotannossa, ja minä en muista koko kappaletta kuulleeni koskaan. onko se jollain abban levyllä? Mulla on kaikki Arrrivalista eteenpäin, eikä oo osunu silmiin eikä korviin tommosta kappletta. Onkse joku varhainen hitti tai huti?

        Just Like That - biisiä ei virallisesti ole julkaistu millään levyllä kokonaan. Siitä löytyy pätkä Than You For The Music Boxilla olevasta Abba Undelete koosteesta ja samainen kooste on nyt tällä viikolla ilmestyvässä Complete Studio Recordings boxilla.
        Biisi on tiettyjen fanien (ei minun) pakkomielle ja sitä on VAADITTU julkaistavaksi. Mutta kuten jo joku edellä kommentoi, ei biisi ole kummoinen. Abban muuhun tuotantoon verrattuna jopa huono laahustava jollotus (tämä voi olla sodanjulistus).


    • mikabba

      get on the carousel,the roundabout is just beginning,it's fun to see a world'a'spinning get on the carousel.että tolleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe