Ainahan saa mielipiteitään sanoa, mutta mikä ihmisillä on kun haukkuvat tuntemattomia ihmisiä? Mun mielestä Marko on loistava tyyppi ja ennen kaikkea ihana persoona :)
Oli homo tai ei, hän osaa laulaa! siinä teille tosiasiaa...
Raikkaita syyspäiviä :)
Aivan loistava bändi!
4
791
Vastaukset
- poets fan
Minun selkäpiitä viilti kun kuulin eka kerran biisin Sleep. Tajuttoman hyvä ääni.
Morkkaajat selkeästi kateellisia, sillä itse eivät tuskin osaisi pätkääkään laulaa.- sdgs
Heh, totuushan on se, että tällä mikälienee Markolla on heikko ja voimaton ääni. Sitä ei voi kukaan kieltää. Äänialakin on max. 2 oktaavia. Mutta kai tuollainen huokailu sitten vetoaa naisiin. Muutenkin koko bändin musiikki on tarkoitushakuista ruikutusta.
- mie vaa..ja kamu..
POTF ON IHAN BEST! POETS OF THE FALL ESIINTYI ELÄMÄ LAPSELLE-KONSERTISSA JA IHAN HENKEÄ SALPASI!
MÄ AINAKIN HALUAN SEN BÄNDIN JATKAVAN MUSIIKINTEKOA IKUISUUTEEN! (; - miksaaja
Osaa ainakin hyvin plagioida ja imitoida jos ei muuta. Kovin köyhä ihminen, eikä yhtään mitään silmissä, pelkkä nolla.
Nostan hattua omaperäisille artistelle, millä on jotain omaa tuotantoa, eikä varastettua/mallinnettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666154Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583063- 312223
- 131827
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463