Onko hintatietoa tai kokemuksia Vuolux takasta? sopisi hyvin rantasaunan tuvan ainoaksi lämmönlähteeksi sähkövastuksilla varustettuna.
vuolux takka hinta?
3
3556
Vastaukset
- kaupatauki
itse itselleni vastaten, puulämmitteinen 1850eur ja sähkövastuksilla varustettuba 2000eur
- -pete-
vuolux näkyy olevan tuossa 1800-1900 ilman sähköä
kastorilla vastaava maksoi keskossa 1490 on vain muutaman kymmentä kiloa kevyempi itse aion ensikesänä laittaa tulevaan saunamökkiini juuri kastorin ja siihen teräspiipun suoraan päältä kiuas-liitännällä niin säästyy paljon tilaa- kaupatkiinni
alunperin olin tosiaan ajatellut laittaa Kastorin mallin Mondexin vuolukivitasolämmittimen 800w (1500 400Eur, yht n 1900eur) mutta nyt olen tullut toisiin ajatuksiin ja taidankin laittaa vain Vuoluxtakan sähkövastuksilla niin en tarvitse lämpötasoa ollenkaan ja hintakin on samaa luokkaa eli n 2000eur. Vuolux näyttää mielestäni jopa hieman paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511535Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351528- 381463
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 241148
- 231097