Omat 30 vee synttärit - mutta mitä ohjelmaa??

Peak

Allekirjoittaneella pyörähtää mittariin vuodenvaihteen jälkeen pyöreät kolmenkymmentä vuotta. Ajattelin kutsua koolle kaikki hyvät ystäväni ja järjestää ihan kunnon kemut ruokineen ja juomineen. Tarvitsisin ideoita kutskukortin kutsuun/runoon sekä varsinaiseen ohjelmaan. Mielessä on käynyt kaikki stand-up komiikasta livebändiin. Tarvitsin ideoita ja kokemuksia kuinka saada onnistuneet kinkerit, niin että kaikilla olisi hauskaa!

4

23788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piki

      Mulla myös ens vuonna 30 vee bileeet. Samat ajatukset mielessä kuin sinulla. Olen jo Tallinnasta raahannut viinat ja kaljat. Enää sitten juhlapaikan järjestely ja ohjelma. Sen ainakin olen päättänyt että kapakkaan ei mennä. Olin nimittäin yksissä 30 vee bileissä kesällä ja kun tunnelma oli katossa, juhlakamu halusi baariin. No, sitten lähdettiin ja kuinkas ollakaan, kaikki vieraat hävisi kapakan uumeniin ja biletunnelma katosi kokonaan. Eli mökki tai joku paikka missä pitää omat juhlat vaikka aamuun saakka, ja hyvää ruokaa, juomaa ja seuraa niin kaikki varmasti viihtyy. Mä varasin Nuuksiosta mökin ja saunan, jossa ollaan yötä koko konkkaronkka. Päivällä tulee meille pitämään jotain ohjelmanumeroa eräs eräopas ja sen jälkeen syödään. Sitten vapaata yhdessäoloa saunan ja virvokkeiden merkeissä. Tietysti on myös jotai muutakin ohjelmaa myöhemmin illasta kunhan väki on vähän saanut ilolientä juotua esim. raa´an munan kuljetusta, parin kanssa vaatteiden vaihtoa ja juomakilpailuja. Kirjastosta saa muuten lainattua kirjoja missä on ihan hyviä ideoita ohjelmanumeroiksi. Lykkyä tykö järjestelyihin. Rahaa palaa, mutta kerrankos sitä 30 täyttää !

      • Mmm

        ...noista ohjelmanumeroista!!! Samanlaisiin bileisiin kaipaan ohjelmaa minäkin. Mitä on vaatteiden vaihto?? Omat vinkkini löytyy tuolta lahjaideat osiosta, jossa myös kyseltiin vinkkejä 30-v. juhliin.


      • Piki
        Mmm kirjoitti:

        ...noista ohjelmanumeroista!!! Samanlaisiin bileisiin kaipaan ohjelmaa minäkin. Mitä on vaatteiden vaihto?? Omat vinkkini löytyy tuolta lahjaideat osiosta, jossa myös kyseltiin vinkkejä 30-v. juhliin.

        Muutama ohjelmanumero on mielessä esim.vaatteiden vaihto. Parit (mies ja nainen), mielellään ei pariskunta. Kuka pareista vaihtavat vaatteita keskenään nopeiten. Hauskaa katseltavaa ja varsinkin jos ilolientä on tullut otettua niin varmasti sattuu jotain hauskaa jolle nauretaan vielä seuraavanakin päivänä. Munan kuljetus. Ohjelma oli myös yksi BB:n tehtävä. Kuka pareista kuljettaa lusikassa raakaa kananmunaa nopeiten. Pitää keksiä joku reitti ja toinen kiertää sen, lusikka suussa jossa raaka kananmuna. Sitten pari "tiputtaa" munan parilleen omaan lusikkaan joka on suussa ja lähtee kiertämään reittiä. Meillä tulee myös halon hakkuu kisa ja veden kanto kisa jotka tietenkin tehdään selvinpäin. Palkinnoiksi meinasin ihan kuoharipulloja tai jotain vastaavaa.


      • terppa

        moi. olen suunnittelemassa myös itse juhlia ja innostuin nuuksion mökistä...mistä löysit mökin???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      31
      6029
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3890
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      54
      3340
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3086
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2444
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2086
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1980
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1640
    9. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1609
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1607
    Aihe