E-pillerit ja laktoosi

E-pillereissähän on laktoosia? Onko muilla ettei laktoosi sovi ja e-pilsuist tulee maha kipeeks. Itellä myös tulee pahaolo ja pääsärkyä pillereistä sekä sellaista että menee kunto alas eikä jaksa mitään. Muilla ollu samaa? voisko minipillerit olla paremmat ettei tuu tommosia oireita??esim cerazette
1268
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Se määä on niin on niin pieni, ettei se aikuta. Jysy apteekista, he kertovat.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


öööli kirjoitti:

E-pillereissähän on laktoosia? Onko muilla ettei laktoosi sovi ja e-pilsuist tulee maha kipeeks. Itellä myös tulee pahaolo ja pääsärkyä pillereistä sekä sellaista että menee kunto alas eikä jaksa mitään. Muilla ollu samaa? voisko minipillerit olla paremmat ettei tuu tommosia oireita??esim cerazette

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu