aikanaan omistin (pari vuotta sitten) Epson merkkisen tulostimen ja kyllästyin siihen kun naapurit heräsivät joka kerta kun aloin tulostaa jotain..
Uskomatonta kolinaa ja ronksumista piti se! Mikä on äänimaailma ja toiminta tällä hetkellä tulostimissa ja monitoimilaitteissa? Kaiken merkkisistä laitteista olen kiinnostunut.
Eli olen aikeissa hommaa Canon, Epson tai Hp:n monitoimitulostimen, että kokemuksia, KIITOS!
Epsonista
kysyn
1
466
Vastaukset
- DX 3850
on melko hiljainen värkki. Se on tuossa vieressä hyllyllä pään korkeudella kun penkillä istuu ja kuulosuojaimia ei tarvitse. Tosin kuulo on hiukka huonontunut työn ja harrastusten vuoksi, mutta kuitenkin, pysyn väitteessäni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821579- 401239
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83883Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja194880- 53835
- 61832
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37748
- 33739
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.53735